Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › mijn volgende ,GOING FOR GOLD,WITH A BITE!!!!!! hij is kla
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
26 augustus 2007 om 20:05 #17357065
eindelijk vandaag weer iets kunnen doen, de extra koker tegen de 1,5 mm dikke langsdrager geplaats
de linkerzijde van het front aangepast
Chris
28 augustus 2007 om 17:59 #17357066vandaag was het effe doorbijten, de kriksteun / reactie arm bevestiging was gewoon gatekaas. deze geheel vervangen dmv 1,5 mm plaat met 3 mm plaat dikte voor de nieuwe kriksteun en deze op zijn beurt geheel aan de binnen zijde van de chassisbalken afgelast.
Chris
28 augustus 2007 om 19:20 #17357067zo, dat heb je zeker netjes gedaan:thumbup
heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen:)
succes verder he28 augustus 2007 om 23:24 #17357068mijn god :o
je maakt em beter dan ie ooit uit de fabriek kwam :thumbup29 augustus 2007 om 07:08 #17357069geweldig, hoe dat allemaal “even” in orde maakt.
echt vakwerk! goed bezig :wors2 september 2007 om 19:00 #17357070vandaag de buitenkoker geplaatst,
en het voorscherm op zijn plaats geklopt met de deur erbij ingezet
nu begint het weer auto te worden????
Chris
2 september 2007 om 19:13 #17357071het begint weer op een dettje te lijken :thumbup
2 september 2007 om 22:35 #17357072weeral super bezig Chris.:wors:wors
2 september 2007 om 23:05 #17357073wow chris,
je gaat echt netjes te werk. bij veel mensen zou deze auto al lang gesloopt zijn maar zo te zien maak jij er weer een mooie auto van
5 september 2007 om 20:17 #17357074vandaag weer eens een keer vroeg thuis en dan ben ik in mijn tweede woonkamer te vinden. heb de wielkast rand eruit gehaald om zo de 3 delige nieuwe randen erin te lassen. de binnenkastrand wordt pas gelast als deze in de kantelbok staat.
de wielkast rand komt nu zo’n 3 cm naar buiten, dat is juist genoeg voor …..
Chris
5 september 2007 om 20:48 #17357075de wielkast rand komt nu zo’n 3 cm naar buiten, dat is juist genoeg voor …..
—- een Manta (B) achteras….?
Henk
5 september 2007 om 21:03 #17357076Origineel gepost door Oly
de wielkast rand komt nu zo’n 3 cm naar buiten, dat is juist genoeg voor …..
—- een Manta (B) achteras….?
Henk
jammer Henk, een manta-b achteras is veel te breed, daar moet je nog eens 4 cm aan elke kant bijdoen. het moet toch een verassing worden. om nu alles uit de kast te halen, dan is er geen verassing meer;)
6 september 2007 om 04:49 #17357077ow leuk,een raadspelletje.
mag ik meedoen chris? toe,mag ik?alstublieft??:jerry6 september 2007 om 08:36 #17357078wordt een stevige………….zoniet een betere auto :thumbup
6 september 2007 om 15:49 #17357079jammer Henk, een manta-b achteras is veel te breed, daar moet je nog eens 4 cm aan elke kant bijdoen. het moet toch een verassing worden. om nu alles uit de kast te halen, dan is er geen verassing meer;)
:angel :D
6 september 2007 om 16:37 #17357080Origineel gepost door carlover
ow leuk,een raadspelletje.
mag ik meedoen chris? toe,mag ik?alstublieft??:jerrydoe maar een gokje :hmmz wel in puzzel taal oplossen;):angel anders is er voor de andere niks meer over.:P
6 september 2007 om 19:28 #17357081Misschien een overbodige vraag maarem heb je de extra verstevigingsbalk van de langsdrager van binnen ook behandeld? op de foto kijk je er namelijk onbehandeld in.
Wel een super mooi project! Je werkt echt super!!!
6 september 2007 om 21:11 #17357082Origineel gepost door corsaagsi
Misschien een overbodige vraag maarem heb je de extra verstevigingsbalk van de langsdrager van binnen ook behandeld? op de foto kijk je er namelijk onbehandeld in.Wel een super mooi project! Je werkt echt super!!!
als de gehele auto in de de kantelbok hangt, dan kan ik zo gemakkelijker de kokers laten vol lopen omdat dan de carosserie iets overhelt kan dan de menie en was overal tussen in lopen doordat ik de auto in zijn geheel kan rond draaien;)
6 september 2007 om 21:14 #17357083Origineel gepost door kobelko
jammer Henk, een manta-b achteras is veel te breed, daar moet je nog eens 4 cm aan elke kant bijdoen. het moet toch een verassing worden. om nu alles uit de kast te halen, dan is er geen verassing meer;)
:angel :D
hey Guido, het moet nog een verrassing blijven, er zijn er maar vier personen die weten wat er gebeuren gaat. dat is pas lol erin hebben:P;)
6 september 2007 om 22:40 #17357084Origineel gepost door kobelko
jammer Henk, een manta-b achteras is veel te breed, daar moet je nog eens 4 cm aan elke kant bijdoen. het moet toch een verassing worden. om nu alles uit de kast te halen, dan is er geen verassing meer;)
:angel :D
Ik dacht te weten dat een A Manta as 6 cm breder was dan de originele Kadett as. Zonder verbreding van de wielkasten en velgen met een hogere ET waarde past dit onder de kadett B. Er is best wat ruimte over. Hoeveel is een B as dan weer breder?
Te zien aan je vernieuwde reactiestang bevestiging komt er geen bijzonder ophanging. Aan de andere kant ben jij wellicht in staat er een vierwiel aandrijver van te maken.
:jerry:jerry
groet,Henk
7 september 2007 om 04:31 #17357085Origineel gepost door kadett-b
Origineel gepost door carlover
ow leuk,een raadspelletje.
mag ik meedoen chris? toe,mag ik?alstublieft??:jerrydoe maar een gokje :hmmz wel in puzzel taal oplossen;):angel anders is er voor de andere niks meer over.:P
ok,dan.
het is iets wat onder deze auto hoort..zo goed??:P
7 september 2007 om 22:06 #17357086Ik heb laats wat spionage foto’s gemaakt in de tuin van Chris. Het moet iets worden zoals dit ding, maar dan als B3 kiemen:
Het is duidelijk dat je met deze velgen iets ruimere wielkasten nodig hebt!
8 september 2007 om 05:29 #17357087:kewlpics
damn,chris.ze hebben je door.zullen we dan ook maar meteen vertellen dat er een 12 cilinder inkomt?
of wil je dat nog geheim houden?:agent;)8 september 2007 om 07:58 #17357088v12? dus toch die merlin motor :wtf
8 september 2007 om 08:40 #17357089Origineel gepost door Dirk
v12? dus toch die merlin motor :wtfdan wordt ‘t hard aan de gang met de slijptol :o
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.