Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › mijn volgende ,GOING FOR GOLD,WITH A BITE!!!!!! hij is kla
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 juni 2008 om 23:17 #17357390
mooi dashboardje.:D;)
ziet er super uit met die wielen.:wub
30 juni 2008 om 08:56 #17357391Je kan van die wagen geen foto’s meer nemen zonder dat de flash ergens terugkaatst in een stuk chroom of alu…
ziet er prachtig uit!
uit welke wagen komt het dash?
30 juni 2008 om 10:38 #17357392manta-b en een stukje eigenbouw ;)
30 juni 2008 om 18:00 #17357393Simpelweg fantastisch, ik kan er geen andere woorden voor bedenken. Zelf ben ik meer van het orgineel houden maar als ik dit zo zie en met dit vakmaschap, brilliant. Ik kan haast niet wachten tot er foto’s komen van het geheel:thumbup
30 juni 2008 om 20:45 #17357394origineel gepost door GTS2.2DTI
Simpelweg fantastisch, ik kan er geen andere woorden voor bedenken. Zelf ben ik meer van het orgineel houden maar als ik dit zo zie en met dit vakmaschap, brilliant. Ik kan haast niet wachten tot er foto’s komen van het geheel:thumbupje moet nog effe geduld hebben, de kiemen is bijna klaar, dan komt er een foto sessie.
Chris
30 juni 2008 om 20:45 #17357395origineel gepost door GTS2.2DTI
Simpelweg fantastisch, ik kan er geen andere woorden voor bedenken. Zelf ben ik meer van het orgineel houden maar als ik dit zo zie en met dit vakmaschap, brilliant. Ik kan haast niet wachten tot er foto’s komen van het geheel:thumbupje moet nog effe geduld hebben, de kiemen is bijna klaar, dan komt er een foto sessie.
Chris
30 juni 2008 om 21:12 #17357396origineel zijn er genoeg.
chris heeft er zelf al genoeg origineel gemaakt.
het was gewoon tijd voor iets anders.iets extremers.en extreem is het……………….
na het belletje van vanavond,dat ik van chris heb gekregen,is dat nog eens bevestigd.:wors1 juli 2008 om 20:47 #17357397Dit wordt,is een fantastische auto. ga je straks er ook mee naar meetings,sevenum bv. zou hem graag in het echt zien
2 juli 2008 om 21:14 #17357398origineel gepost door carlover
origineel zijn er genoeg.chris heeft er zelf al genoeg origineel gemaakt.
het was gewoon tijd voor iets anders.iets extremers.en extreem is het……………….
na het belletje van vanavond,dat ik van chris heb gekregen,is dat nog eens bevestigd.:worsja Alex, daardoor komt de titel van deze topic tot zijn recht.:hmmz:D
4 juli 2008 om 19:19 #17357399origineel gepost door johani500driver
Dit wordt,is een fantastische auto. ga je straks er ook mee naar meetings,sevenum bv. zou hem graag in het echt zienals deze datum vrij heb dan wel anders zit ik in duitsland op een treffen
13 juli 2008 om 14:57 #17357400enne ?
nog updates ?
grtz
15 juli 2008 om 22:16 #17357401jup auto is in meerhout geweest,geweldig zoals hij eruit ziet:D
15 juli 2008 om 22:26 #17357402Ahh, ik ben benieuwd, grote smurf, duurt het nog lang???
16 juli 2008 om 10:16 #17357403??volgens mij verkeerd gpost:D astra man of wie bedoel je:D
16 juli 2008 om 21:47 #17357404origineel gepost door mr_x
enne ?nog updates ?
grtz
yep, daar komen ze dan. de foto’s zijn genomen op het treffen in Meerhout (B)
men kan zich goed in spiegelen??
de achterkant geeft nu ook alles prijs.
de laatste inspectie onder een genot van…..
de binnenzijde ook onder de loep genomen
de stoelen zitten koninklijk
de motorruimte ook maar eens onder de motorkap bekeken.
een close up
de kofferbak van dichtbij
Chris
16 juli 2008 om 21:49 #17357405mooie foto’s chris:)
16 juli 2008 om 21:51 #17357406origineel gepost door piet
mooie foto’s chris:)met dank aan Ron, hij heeft de auto op de gevoelige plaat vastgelegd.:angel de afloop is de topic-titel waardig:hmmz
17 juli 2008 om 04:35 #17357407:wub:wub:wub
goed idee,die kofferbak he.ziet er werelds uit.
wederom respect voor je werk!:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup17 juli 2008 om 11:51 #17357408Ziet er allemaal heel erg netjes uit :)
Kleine opbouwende kritiek puntjes:
Bedrading van de verlichting voor midden door je motorruimte? waarom niet door je wiekast onder je spatbord, ziet er netter uit.
Wielkasten zijn half gespoten, of lijken doffer door de steenslag laag?
Hoedenplank is aan de onderkant niet mooi gespoten. misschien zwart maken?
Achter misschien nog wat zakken? Mijn persoonlijke smaak.Verder zoals gezegt erg mooi gebouwde auto.
17 juli 2008 om 15:46 #17357409origineel gepost door max
Ziet er allemaal heel erg netjes uit :)Kleine opbouwende kritiek puntjes:
Bedrading van de verlichting voor midden door je motorruimte? waarom niet door je wiekast onder je spatbord, ziet er netter uit.
Achter misschien nog wat zakken? Mijn persoonlijke smaak.Verder zoals gezegt erg mooi gebouwde auto.
zeg eens max, ik wil jouw auto wel eens zien. dat met de bedrading dat klopt, deze wordt verlegt. had op dat moment geen tijd voor dit detail gehad. onderkant hoedenplank, volgens mij weet jij niet wat er origineel erop zit; de zelfde kleur lak als de auto?? als je naar de onderkant van de auto hebt gekeken ergens op deze topic, dan zie je dat de hele onderkant zo is. voor de rest zoals ik het vermeld heb”wil ik jou auto wel eens zien”:hmmz:D
17 juli 2008 om 15:53 #17357410echt mooi geworde chris:) vind die bodemkleur en carroseriekleur ook echt mooi bij elkaar staan:wors en achter niet late zakke hoor!:P heb alleen 1 vraagje over mn eigen b kadett, hoe zit het kofferklepslot vast? krijg het niet gedemonteerd:(
17 juli 2008 om 20:07 #17357411Erg mooi geworden chris,:wors:wors:worswat mij betreft zo hij achter toch ook iets lager mogen,of valt dit in het echt wel mee
17 juli 2008 om 20:37 #17357412origineel gepost door kadett-b
origineel gepost door max
zeg eens max, ik wil jouw auto wel eens zien. dat met de bedrading dat klopt, deze wordt verlegt. had op dat moment geen tijd voor dit detail gehad. onderkant hoedenplank, volgens mij weet jij niet wat er origineel erop zit; de zelfde kleur lak als de auto?? als je naar de onderkant van de auto hebt gekeken ergens op deze topic, dan zie je dat de hele onderkant zo is. voor de rest zoals ik het vermeld heb”wil ik jou auto wel eens zien”:hmmz:D
wat max bedoeld (denk ik) is dat de onderkant van de hoedenplank erg licht van kleur is in vergelijking met de kleur van de auto en de benzine tank. alsof hij daar slechts uitgeneveld is en niet volledig in de lak staat.
17 juli 2008 om 20:39 #17357413origineel gepost door johani500driver
Erg mooi geworden chris,:wors:wors:worswat mij betreft zo hij achter toch ook iets lager mogen,of valt dit in het echt wel meeja het klopt, ben nu nog bezig met kleine details, achter is ie nu ruim 4 cm gezakt en dat ziet nu veel bruter uit en de wielkast komt nu beter tot zijn recht.:hmmz
17 juli 2008 om 20:41 #17357414origineel gepost door mayhem
origineel gepost door kadett-b
origineel gepost door max
wat max bedoeld (denk ik) is dat de onderkant van de hoedenplank erg licht van kleur is in vergelijking met de kleur van de auto en de benzine tank. alsof hij daar slechts uitgeneveld is en niet volledig in de lak staat.
dan moet je maar eens komen kijken, het klopt op de foto is dit slecht te zien. maar is toch gespoten.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.