Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Mijn Vectra C Wagon Topic
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 juni 2009 om 17:49 #17474065
Mannen, helaas ben ik genoodzaakt mij Vectra al weer weg te doen. Ook hier is de kreditcrisis toegeslagen, om een kort verhaal lang te maken; om de boel nog overeind te houden, moet ik onze beide auto’s verkopen, en een benzine station gaan aanschaffen.
Allemaal zeer onverwachts gebeurd, maar ik moet wat.
Dus als iemand geïntresseerd is een een mooie Vectra Wagon, op marktplaats staat ie…..
29 juni 2009 om 21:07 #17474066Quote:origineel gepost door arjan_m
Mannen, helaas ben ik genoodzaakt mij Vectra al weer weg te doen. Ook hier is de kreditcrisis toegeslagen, om een kort verhaal lang te maken; om de boel nog overeind te houden, moet ik onze beide auto’s verkopen, en een benzine station gaan aanschaffen.Allemaal zeer onverwachts gebeurd, maar ik moet wat.
Dus als iemand geïntresseerd is een een mooie Vectra Wagon, op marktplaats staat ie…..
http://link.marktplaats.nl/261525621 [/quote
Hoi Arjan,
Klote man voor je ik hoop dat je hem goed kan verkopen:( en koop gewoon een b2 1.6 die zijn schijnbaar nog zuinig ook:hmmz en dan blijf je tenminste nog op het forum.Succes:thumbup Jan
30 juni 2009 om 05:17 #17474067jammer joh enne succes
2 juli 2009 om 17:10 #17474068origineel gepost door janneman vectra c
origineel gepost door arjan_m
Mannen, helaas ben ik genoodzaakt mij Vectra al weer weg te doen. Ook hier is de kreditcrisis toegeslagen, om een kort verhaal lang te maken; om de boel nog overeind te houden, moet ik onze beide auto’s verkopen, en een benzine station gaan aanschaffen.Allemaal zeer onverwachts gebeurd, maar ik moet wat.
Hoi Arjan,
Klote man voor je ik hoop dat je hem goed kan verkopen:( en koop gewoon een b2 1.6 die zijn schijnbaar nog zuinig ook:hmmz en dan blijf je tenminste nog op het forum.Succes:thumbup Jan
Ik zal wel zien wat ik er voor terug ga kopen, idd misschien een b2, alles is open. Eerst deze (helaas) maar eens verkopen.
2 juli 2009 om 19:35 #17474069das echt balen ja:thumbdown
je was net zo lekker bezig:agentsucces met het verloop:thumbup
3 juli 2009 om 21:34 #17474070Hoi Arjan,
Is het nou vanwege de crisis of vanwege je andere baan in de buurt?:agentJan
6 juli 2009 om 17:55 #17474071Absolutt een crisis, maar om dat nu in je advertentie te zetten, zie ik ook niet zitten, omdat je anders van die prijsbeukers krijgt. En daar ben ik niet mee geholpen.
Overigens, iedereen zal begrijpen dat 9950 een vraagprijs is………
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.