Ik ben een tijdje afwezig geweest op dit forum had het erg druk met onder andere me auto :P
Ik heb hier een topic gestart tijdje terug over dat ik een vectra B heb gekocht en dat ik 27 oktober af moest rijden
Dat heb ik dus ook gedaan en ben netjes in 1x geslaagd king:
Dus ik vol trots de volgende dag al me rijbewijs opgehaald + me auto (die stond nog bij de dealer). En na 3 dagen rijden, ik kom op een drempel af, rem schakel terug naar ze 2 en KABAM heleboel (tering) herrie onder de motorkap vandaan, rol nog 200 meter en me motor slaat af… ik proberen te starten enigste wat ik hoorde was rond stuiterend metaal…
Ik me pa gebeld toen hebben we hem terug naar de garage gesleept. Ik kreeg meteen een leenauto mee dus dat was wel fijn. Enigste waar ik me zorgen om maakte was dat ik geen garantie op me auto had wat niet kon vanwege de waarde etc.
4 dagen later auto weer opgehaald het bleek, de nokkenas was gebroken en de bombine was stuk maar ze hadden hem weer helemaal gemaakt dus :P En de reparatie kosten wordt ik nog over gebeld hij zei we komen er denk wel op een nette manier uit dus ik ben benieuwd..
Verder hartstikke tevreden met me autootje kan er lekker aan rommelen van de week nieuw boordcomputer schermding erin gezet :)
Dit vond ik zelf wel even de moeite waard om te vertellen :D
Bart