Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Mijn vectra 3.2 V6 gts
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 januari 2010 om 00:47 #17601164
Altijd lekker zo`n koppel onder je poten:thumbup
Mooie vec
Jan
30 januari 2010 om 21:48 #17601165Bedankt voor de recties ja is automaat, ja heb altijd calibra 4×4 turbo gehad, was wel sneller hoor en een 6 bak, maar dit rijdt VEELLLLLLLL :wub lekkerder en rustig! Dit is een automaat(heerlijk), en komt ook erg goed weg hoor, wilde eigenlijk wel zowiezo een turbo terug! Vet man turbo, vooral als je er een dumpvalve op zet! Wilde eigenlijk een opc turbo hebben en 6 bak heb je dan weer! Maar nogal prijzig:o hoor! Maar ben wel tevreden ermee hoor! Als hij geblindeerd is en spoiler er op zit zet ik weer wel nieuwe foto’s!:cool:
31 januari 2010 om 09:41 #17601166origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO
Bedankt voor de recties ja is automaat, ja heb altijd calibra 4×4 turbo gehad, was wel sneller hoor en een 6 bak, maar dit rijdt VEELLLLLLLL :wub lekkerder en rustig! Dit is een automaat(heerlijk), en komt ook erg goed weg hoor, wilde eigenlijk wel zowiezo een turbo terug! Vet man turbo, vooral als je er een dumpvalve op zet! Wilde eigenlijk een opc turbo hebben en 6 bak heb je dan weer! Maar nogal prijzig:o hoor! Maar ben wel tevreden ermee hoor! Als hij geblindeerd is en spoiler er op zit zet ik weer wel nieuwe foto’s!:cool:Ga je een spoiler op de klep zetten?
Zelf vind ik alleen een raamspoiler ook wel mooi en iets specialer om te zien je hebt op de klep dat hele kleine spoilertje toch al;)Jan
31 januari 2010 om 13:53 #17601167origineel gepost door janneman vectra c
origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO
Bedankt voor de recties ja is automaat, ja heb altijd calibra 4×4 turbo gehad, was wel sneller hoor en een 6 bak, maar dit rijdt VEELLLLLLLL :wub lekkerder en rustig! Dit is een automaat(heerlijk), en komt ook erg goed weg hoor, wilde eigenlijk wel zowiezo een turbo terug! Vet man turbo, vooral als je er een dumpvalve op zet! Wilde eigenlijk een opc turbo hebben en 6 bak heb je dan weer! Maar nogal prijzig:o hoor! Maar ben wel tevreden ermee hoor! Als hij geblindeerd is en spoiler er op zit zet ik weer wel nieuwe foto’s!:cool:Ga je een spoiler op de klep zetten?
Zelf vind ik alleen een raamspoiler ook wel mooi en iets specialer om te zien je hebt op de klep dat hele kleine spoilertje toch al;)Jan
Dakspoilertje zo’n platte:)! Ja op de klep zit al zo;n kleintje vindt dat ook wel mooi hoor dat die zo blijft!
1 februari 2010 om 19:11 #17601168Bekende velgen………….
:wors Prachtig al zeg ik het zelf:P4 februari 2010 om 17:22 #17601169Ja heb die van mijn calibra ook nog liggen ook 18” velgen en dan best wel blinkende velgen zijn dat, heb ik nieuw gekocht! Die gaan er over 1,5 maand ofzo onder! als t sneeuwen klaar is!! gepolijste rand enzo! Denk dat die ook wel bruut staan eronder een vectra dit is een foto van mijn vorige auto! De calibra 4×4 turbo, die velgen heb ik er af gehaald en liggen lekker droog in schuur king:en wil ze er onder leggen binnenkort moet wel passen toch?? Steek is toch het zelfde dacht van wel he??
calibra 2.0 16v 4×4 turbo 260pk 400Nm4 februari 2010 om 17:26 #17601170Maar die banden zullen wel te klein zijn voor de C denk zo maar.
Een C heeft wat dat betreft echt grote wielkasten, die moeten wel een beetje gevuld blijven.
4 februari 2010 om 20:31 #17601171origineel gepost door sw_reijnders
Maar die banden zullen wel te klein zijn voor de C denk zo maar.Een C heeft wat dat betreft echt grote wielkasten, die moeten wel een beetje gevuld blijven.
Is ook wel 40 zo te zien als het dan 225 breed is kan het wel ,had ik onder mijn GTS ook( was wel verlaagd)
Jan
5 februari 2010 om 18:01 #17601172origineel gepost door janneman vectra c
origineel gepost door sw_reijnders
Maar die banden zullen wel te klein zijn voor de C denk zo maar.Een C heeft wat dat betreft echt grote wielkasten, die moeten wel een beetje gevuld blijven.
Is ook wel 40 zo te zien als het dan 225 breed is kan het wel ,had ik onder mijn GTS ook( was wel verlaagd)
Jan
hey ja is 18” dus, goodyear f1, 225 met 35 band! Die zwarte onder de vectra nu is 18” 225 40! Zal niet veel uitmaken dan he denk ik?
7 februari 2010 om 16:36 #17601173Mooie vec, die zwarte velgen staan dr ook best goed onder….Maar je gaat die velgen van de Calibra eronder zetten begrijp ik….
Ben benieuwd hoe dat gaat uitzien….Keep us posted !!!7 april 2010 om 21:18 #17601174origineel gepost door sw_reijnders
Had je gelijk in ja, heb t ondervonden ik vindt t tegenvallen onder de vec die velgen maar ja…. als die zwarte opgeknapt zijn gaan die er weer onder!king:
7 april 2010 om 21:29 #17601175vet mooie auto:thumbup
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.