Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Mijn topic weer verwijderd… WTF?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 november 2010 om 20:17 #17228920
Dacht al DEJA VU!
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=117986&page=1
origineel gepost door 14XE
verwijderd.commerciele advertenties zijn helaas niet toegestaan op het forum.
zou je ook je onderschrift aan kunnen passen???
Alvast bedankt!
24 november 2010 om 20:32 #17764945Deja vu ja! Ben het er nog steeds niet mee eens namelijk!! Jij wel dan?
24 november 2010 om 20:46 #17764946AnoniemLid sinds:
1 January 1970tjah als dit eerder voorgekomen is:hmmz
waarom dan toch weer zo,n topic maken??
dan kun je er toch op wachten dat het verwijderd wordt???beleid zal wel niet zo snel veranderen;)
25 november 2010 om 13:37 #17764947Welkom op het Opel Forum! Het grootste Opel forum, met het beste beleid! *AHUM*
25 november 2010 om 14:24 #17764948Duidelijk toch! :D
25 november 2010 om 15:25 #17764949Ze meten hier duidelijk met 2 maten. :jerry
Als er iemand hier een 2liter ombouw wil doen. Mag je wel schrijven dat je de onderdelen ((kopie) ombouwsets) kan leveren die hij/zij nodig heeft voor zo’n ombouw.
Terwijl je daarmee lijkt me een sponsor van dit forum meer mee in z’n maag zit dan wat jij hier doet met die motorkappen. :sleeping
Maar misschien is het een idee om niet in je forumbericht een marktplaats link te zetten.
En gewoon alleen te zeggen dat je mensen wil helpen die ook een verlengde motorkap willen.
Kunnen ze daarna gewoon contact met je opnemen. ;)25 november 2010 om 21:32 #17764950Originally posted by Alex A-man
Ze meten hier duidelijk met 2 maten. :jerryAls er iemand hier een 2liter ombouw wil doen. Mag je wel schrijven dat je de onderdelen ((kopie) ombouwsets) kan leveren die hij/zij nodig heeft voor zo’n ombouw.
Terwijl je daarmee lijkt me een sponsor van dit forum meer mee in z’n maag zit dan wat jij hier doet met die motorkappen. :sleeping
Maar misschien is het een idee om niet in je forumbericht een marktplaats link te zetten.
En gewoon alleen te zeggen dat je mensen wil helpen die ook een verlengde motorkap willen.
Kunnen ze daarna gewoon contact met je opnemen. ;)hoezo meten ze met 2 maten.
ja ik schrijf idd erbij dat ik onderdelen kan leveren.tevens weet iedereen die bij mij spullen afneemt dat ik er niets aan verdien.
waarom ik deze delen toch lever is doordat ik overal regelmatig spullen afneem bij mijn leveranciers, ik een hele goeie korting krijg.dit resulteerd in betere materialen dan de sponsor van dit forum kan leveren tegen de helft van de prijs.
en als ik zelf wat nodig ben heb ik dus ook profeit van deze goeie materialen en prijzen.
tevens vind ik het erg jammer dat je met je post mensen laat denken dat ik commercieel ben en er mijn brood ermee verdien.
erg jammer, verder weet jij niet dat ik allang (lees al vaker en niet sinds gister) contact heb gehad met oa danny over het organiseren van de diverse groupbuy,s en het aanbieden van producten. dus niet zomaar wat gaan roepen aub.
25 november 2010 om 21:50 #17764951lekker gezeik weer….. :wtf
25 november 2010 om 21:51 #17764952@ corsaboy, werd jou naam genoemd dan ?
25 november 2010 om 22:07 #17764953Originally posted by freek corsa
@ corsaboy, werd jou naam genoemd dan ?nee ben alleen wel de persoon die bij ombouw vragen etc aangeeft dat men voordelig spullen kan bestellen.
andere forum members doen dat niet dus hou ik de eer aan mezelf26 november 2010 om 08:15 #17764954origineel gepost door robbywag
Deja vu ja! Ben het er nog steeds niet mee eens namelijk!! Jij wel dan?Uitkomst van dit topic zal niet anders zijn dan je andere topic…
Ben ‘t overigens met je eens hoor dat ze hier niet sporen met dat beleid. Ze doen geen fuck aan de langzame webserver. Maar wel bitchen dat andere mensen geen reclame mogen maken…
26 november 2010 om 11:24 #17764955niet zeuren aapje zolang je nix betalen hoeft maakt het niet uit hoe goed de server is
26 november 2010 om 11:35 #17764956AnoniemLid sinds:
1 January 1970tjah weer n moeilijk verhaal
maar aangezien robbie ook maar 18 posts
heeft lijkt het er ook wel wat op dat hij hier enkel komt
om wat te promoten;)corsa boy (om maar een voorbeld te noemen)
helpt de mensen hiero ook met tips enzheeft ook iets meer posts;)
26 november 2010 om 11:49 #17764957Als iemand een kap gelast wil hebben, en ze vragen het op het forum….Roept toch iedereen automatisch al Robby?
lijkt me king::thumbup
26 november 2010 om 12:25 #17764958Och en voor Kadett-C delen roept men mij wel :P
Maareh Fearless waar zijn die vervelende reclameblokken voor dan, ik gok voor ‘t betalen van de hosting kosten? Maargoei vind dit een zinloos onderwerp want de admins hebben toch altijd ‘t laatste woord gezien hun ‘t slotje op dit topic gaan zetten :)
26 november 2010 om 12:52 #17764959Het was niet duidelijk?? :D
admins hebben toch altijd ‘t laatste woord
En dat is hun goed recht!
met 10 posts al je zaakje aanbieden lijkt me ook wat kort door de bocht.Dit soort topics zijn zooo zinloos… regel het met een admin via u2u..
26 november 2010 om 14:00 #17764960tja als je nou eens naar zijn aanmeld datum kijkt? of telt dat niet?
wanneer mag het wel? als je 100 posts hebt?
bullshit heren.
26 november 2010 om 16:18 #17764961AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door Oenatje
tja als je nou eens naar zijn aanmeld datum kijkt? of telt dat niet?wanneer mag het wel? als je 100 posts hebt?
bullshit heren.
wel zeuren als iemand in z,n eerste post al een auto te koop aanbied
maar 18 posts in 5 jaar is heel normaal
als je dan ook noig eens kijkt waar die posts
overgaantjah dan kan ik me er wel wat bij voorstellen
dan post je hier toch enkel om jou product kwijt te raken;)
en draag je toch verder niets bij;):omaar goed een ider mag in dit vrije land z,n mening hebben
ik persoonlijk stoor me er niet aan dat robby hier adverteerd
zo heel veel b corsa,s zijn er bovendien niet meer
die nog niet voorzien zijn
en t wel willen
dus de markt is ook klein;)maar er zijn hiero nou enkel regels die worden nagellefd door de beheerders /admins
daar kun je het mee doen
ze zouden trouwens ook wel wat strenger naar andere dingen mogen kijken
zoals erg lange/grote/onzinege sign,s b.v
;);)26 november 2010 om 16:40 #17764962als de ts gewoon contact met danny opneemt kan hij vast voor een paar tientjes per jaar de ruimte krijgen om commercieel te adverteren..
26 november 2010 om 17:00 #17764963Topic zelf verwijderd, gaat nergens meer over.
Ben in het begin heel actief geweest op het forum, kan alleen de laatste jaren niet meer heel nuttig zijn voor dit forum omdat ik zelf geen Opel meer rijdt! Zo nu en dan lees ik verschillende topics en thats It! Dat verklaart dat ik maar zo weinig Posts heb… Oudere topics van jaren geleden met mijn reacties/vragen etc zijn inmiddels verwijderd. Maar zo snugger is niet iedereen hier. Ik heb gelukkig nog een leven naast mijn auto, dat verklaart waarom ik geen 100en Posts heb!Verder no hard feelings hoor!
Gr. Robby
26 november 2010 om 17:09 #17764964origineel gepost door Aapje
Och en voor Kadett-C delen roept men mij wel :PMaareh Fearless waar zijn die vervelende reclameblokken voor dan, ik gok voor ‘t betalen van de hosting kosten? Maargoei vind dit een zinloos onderwerp want de admins hebben toch altijd ‘t laatste woord gezien hun ‘t slotje op dit topic gaan zetten :)
Wat ik bedoel………de leden van het forum betalen niets.
Pas als we gaan doneren mogen we zeuren over dit soort dingen.en om sponsoren tegen het zere been te schoppen…….Boeie…moeten ze maar redelijke prijzen hanteren en kwaliteit leveren.
26 november 2010 om 18:16 #17764965origineel gepost door robbywag
Dat verklaart dat ik maar zo weinig Posts heb… Oudere topics van jaren geleden met mijn reacties/vragen etc zijn inmiddels verwijderd. Maar zo snugger is niet iedereen hier.
Gr. Robbynou dat bedoel ik dus,
ze lopen te miepen dat je maar 18 posts hebt, dat boeit toch niet…
daarom zei ik kijk naar zijn aanmeld datum, dat zegt genoeg.
of je nou 1 post hebt of 4572
dat moet niet uit maken
26 november 2010 om 19:26 #17764966Ik ben zelf 3 jaar moderator op een vrij grote site geweest, en de regel die mij het meest bij gebleven is: Het is ons huis, en iedereen heeft zich aan onze regels te houden. Bevalt dit niet: er zijn zat andere fora.
Ik kom hier dagelijks, leer hier ook dagelijks, en ben blij met dit forum. Het is allemaal vrijwilligers werk, kost (bijna) niemand een cent, dus wat wil je nog meer. Misschien dat niet iedereen even tevreden is, en misschien dat het niet allemaal even makkelijk gaat, maar dan nog……….
26 november 2010 om 22:31 #17764967Dat is het probleem. Als er voor mij een ander groot Opel Forum was, zat ik daar wel op. Maar dat is er dus niet, dus ik ‘moet’ hier wel zitten om aan informatie te komen en het vraag en aanbod in de gaten te houden.
Ik kan echt NIET geloven dat die moderators zo moeilijk doen. Maargoed, dat is natuurlijk niet de eerste keer dat ze moeilijk doen :)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.