Forumindex › Forums › Modellen › Tigra › mijn toet toet..
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
6 september 2010 om 16:03 #17225622
hoi ben Misja en dit is mijn tigra..
6 september 2010 om 16:10 #17725457zo zo:thumbup
das een hele mooie tieg!
welkom hier
veel plezier!6 september 2010 om 16:12 #17725458thx deze week gaat het blokkie eraan geloven.
mantzel, nokkenassie 280 graden etc etc…
6 september 2010 om 16:14 #17725459das een dikke tieg ;)
6 september 2010 om 16:16 #17725460mooie wagen
6 september 2010 om 16:49 #17725461Ben normaal niet echt van tupperware, maar dit is wel netjes :thumbup En straks nog lkr rap ook! :thumbup:thumbup
6 september 2010 om 16:50 #17725462Mooi mooi alleen zakken! :P
6 september 2010 om 18:18 #17725463Vette bak !
greetz,
6 september 2010 om 18:34 #17725464Mooie tigra! Die velgen ben ik normaal geen fan van maar onder deze auto staan ze goed :thumbup
6 september 2010 om 18:43 #17725465Super tigra, En de velgen vind ik juist helemaal top:thumbup
6 september 2010 om 22:15 #17725466dikke bak hoor :D
velgen zijn ook super!
alleen die zwarte koffer moet blauw :afro
7 september 2010 om 05:49 #17725467Nette tieg!
Ik zou em persoonlijk nog wat laten zakken, wellicht airride vanwege alle aangewerkte delen.7 september 2010 om 10:07 #17725468hij is inmiddels gezakt niet op air.
kofferklep is zwart omdat het dak en motorkap ook zwart zijn.
en over de aangewerkte delen, betreft alleen de achterkant die echt goed en zorgvuldig behandeld is.
wel veel gecleaned:
achter ruiterwisser,
antenne,
zijknipperlichten,
kunstofstrip zijkant,
ruitensproeiersmotorkap,
deels de handgrepen,
slot kofferbak,
etc etc
ik rij er al meer dan 2 jaar mee en je ziet geen scheurtje, en of je het gelooft of niet maar het is gewoon een daily.;)
en inderdaad is deze auto al een keer getuned geweest maar was echt heel triest gedaan en dan zeg ik het nog netjes.ik heb zelf het concept verzonnen.
begonnen met de achterbumper die vrij bekend is en die heb ik ingepakt met karton en gevuld met P.U. schuim een uurtje wachten en jekunt gaan zagen schuren tot de gewenste vorm.
daarna laat je het harsen en polyesteren zoals je op de foto,s kunt zien.
ook de voorbumper is een bekende maar door de luchthappers te cleanen krijg je toch een mooie manta-achtige look.
alles is overgespoten ook de binnenkant, subaru blauw in combinatie met 1ste blankelaklaag met parels en in de 2e blankelak laag flakes.
zo krijg je bij zon en maanlicht 2 verschillende uitstralingen en is echt bizar.
donkerblauw staat mooi bij zwart en gauw krijg je een mooi compleet plaatje.kort sammenvatting maar bloed zweet en tranen.
greetings
7 september 2010 om 13:37 #17725469Kheb zeker respect voor al het werk! Tis niet niks om maar ‘ff’ aan zoiets te beginnen.
Hoe laag staat ie nu, of heb je daar (nog) geen foto’s van?7 september 2010 om 20:37 #17725470Is het een 1.4 of 1.6?
En wat ga je allemaal aan je blokkie doen? waar haal je t spul vandaan?:thumbup
8 september 2010 om 08:18 #17725471er zijn diverse bedrijven in nederland die nokkenassen ed kunnen leveren. Als je er zelf ook aan wilt beginnen zou ik willen adviseren om ook een kijkje op de duitse ebay te nemen. Staat echt veel leuk spul tussen.
8 september 2010 om 10:16 #17725472beste mensen wilde gisteren al een leuk verhaal vertellen maar ik weet niet wat dit forum heeft?
liep vast reactie werd niet geplaats en heb na een half uur proberen maar de pc uitgezet.:fy:(…8 september 2010 om 10:32 #17725473tip bij grote verhalen tikken op fora; doe het eerst in kladblok.. kun je het daarna kopieren/plakken ;)
8 september 2010 om 10:35 #17725474HOOGTE:
de tieg in nu totaal 2cm voor en achter 2cm gezakt en staat echt vet.
vandaag is de achterkant nog een cm gezakt en is nu prima.
kan gewoon de drempels nemen alleen de extreem vervelende denk ik niet maar je leert de
routes kennen…helaas nog geen foto’s omdat ik een hekel aan regen heb, maar zal ze snel maken en een betere shoot kan geen kwaad.
BLOK:
tis een 1400tje en heeft een paar pktjes gekregen door spaggeti spruitstuk met uitlaatsysteem.
daarnaast sportfilter en olie en carterdampen apart opvangen om temp laag te houden bij de
inlaat.
daarnaast ligt er een 280 graden nokkenassen set op de plank met stugge klepveren en een powerchip.
bedankt voor het meedenken maar had het in huis.
alleen had ik iets gelukkiger geweest met 270 dan is hij onderin wat rustiger.
nu schijnt het moeilijker af te stellen zijn en schommelt de toeren een beetje. we zien het wel.
en de welbekende powerbox van mantzel kan elk moment aan de deur afgeleverd worden.
dit bij elkaar en een goede afstelling zou je toch zeggen dat een 150 pk mogelijk moet zijn.
das meer dan zat voor 900 kilo.maar nogmaals het kan ook minder zijn.
je kunt trouwens ook op internet een complete instructie handleiding vinden voor het gen wat ik ga doen.
http://www.corsatuningclub.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=37
pics volgen snel
greetings
8 september 2010 om 12:49 #17725475Ahh ok, nu staat ie dus netjes laag..
Ben benieuwd naar toekomstige foto’s en je motorische aanpassingen.
Als je em op een bank gaat zetten, ben ik benieuwd wat ie qua vermogen doet. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.