Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Mijn Signum – Afscheid
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 augustus 2012 om 14:19 #18048519
Mooi kleurtje! :thumb
Rubensrot als ik me niet vergis (Z594)
17 augustus 2012 om 13:11 #18048520Gisteren even geoefend met het monteren van de maxi-cosi. Wat een luxe om zoveel ruimte achterin te hebben. king:
De kinderwagen past ook makkelijk in de kofferbak.
Signum :wors king:
17 augustus 2012 om 13:37 #18048521Isofix plaat is een aanrader.
scheelt een hoop rugklachten. En maxicosi is ook niet verkeerd te plaatsen.
17 augustus 2012 om 13:54 #18048522Helaas. We hebben al een maxi-cosi en die is niet geschikt voor isofix.
Gelukkig zijn we stadsmensen en zijn de basisdingen allemaal dichtbij. :)
27 augustus 2012 om 07:23 #18048523Grof geinvesteerd in de Signum afgelopen weekend en vier van deze jongens gekocht:
:lol:
27 augustus 2012 om 08:10 #18048524@Kano wrote:
Grof geinvesteerd in de Signum afgelopen weekend en vier van deze jongens gekocht:
:lol:
Smeer er aub wat keramisch vet op het schroefdraad van het ventiel!!!!!!!!!!!!
Die dopjes rotten anders vast op het ventiel.Geen koper vet!!
27 augustus 2012 om 08:22 #18048525Dat zijn een hoop uitroeptekens. Ik zal er wat aansmeren. Heb nog wel ergens keramisch vet in een spuitbus. :)
27 augustus 2012 om 21:00 #18048526king:
17 december 2012 om 08:45 #18048527De Signum heeft mij voor het eerst laten staan.
Even oliepeil bekeken voor het starten, instappen, sleutel draaien…. getik en een claxon die afgaat. Apart.
Uiteindelijk met startkabels aan de praat gekregen (starten en direct lopen). Vervolgens weer een paar korte ritjes gehad en telkens netjes starten lopen. Ik snap er niks van.
Volgens mij stonden er geen verbruikers aan. Het enige wat ik de afgelopen week heb veranderd is de verlichtingsknop. De nieuwe heeft een ‘auto’stand, waarmee de verlichting al aangaat bij contact. :wtf
17 december 2012 om 09:24 #18048528Stroom schakelt zichzelf sowieso uit na 20 m. Denk dat het alarm/startonderbreking is…
17 december 2012 om 10:10 #18048529@Nor wrote:
Stroom schakelt zichzelf sowieso uit na 20 m. Denk dat het alarm/startonderbreking is…
Dan mag ze toch ook niet starten met startkabels? Of bedoel je dat alarm/startonderbreking stroom heeft verbruikt?
16 juli 2013 om 11:22 #18048531Een paar wijzigingen vergeten zo te zien haha.
De CDR2005 is vervangen door een Pioneer SPH-DA100.
Met je smartphone maak je van de radio een fantastisch alles-in-één-apparaat. king:
Navigatie, flits-waarschuwingen, etc etc. (en evt facebook, twitter, whatsapp e.d., maar niet als je rijdt)Zojuist de ruitensproeiers vervangen voor die van een Insignia. Geen straaltjes meer, maar een nevel. :D
Komend weekend een set verlagingsveren (30/30) monteren en een onderhoudsbeurt laten uitvoeren.
16 juli 2013 om 12:21 #18048532Ziet er strak uit! Is de blokkering niet hinderlijk?
16 juli 2013 om 12:27 #18048533Welke blokkering?
16 juli 2013 om 17:10 #18048534Je hebt het er over “niet als je rijdt”
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta
17 juli 2013 om 06:18 #18048535@CAlberts wrote:
Je hebt het er over “niet als je rijdt”
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta
Oh, dat is een keuze. Whatsapp tijdens het rijden lijkt me niet zo verstandig. :angel
Kan wel, maar ik probeer het niet te doen.17 juli 2013 om 06:41 #18048530Netjes kano :thumb
17 juli 2013 om 06:54 #18048536Ah, zo! Dus geen hinderlijke blokkeringen zoals bij de CD70 dat je geen navi kunt bedienen tijdens het rijden. Ideaal!
Duur?
17 juli 2013 om 07:47 #18048537@CAlberts wrote:
Ah, zo! Dus geen hinderlijke blokkeringen zoals bij de CD70 dat je geen navi kunt bedienen tijdens het rijden. Ideaal!
Duur?
Er zit een beveiliging op die met de handrem werkt.
Als je de stekker/kabel niet aan de handrem legt, maar aan een willekeurige massa (chassis), dan werkt de radio altijd. :)Duur? De radio viel me mee. Was een actie en kwam toen op ruim 200,-.
Door alle inbouw-delen wordt het best duur. Frame met afwerkrand, stuurwielbediening, kabelset voor Android…17 juli 2013 om 07:51 #18048538AnoniemLid sinds:
1 January 1970Goed bezig Kano :D
Hoe zit het nu dan met de cid display. Kan jij de bc nog wel gebruiken ?17 juli 2013 om 08:10 #18048539@Helmer opelfan wrote:
Goed bezig Chiel :D
Hoe zit het nu dan met de cid display. Kan jij de bc nog wel gebruiken ?Bedoel je Chiel of mij?
Ik heb geen CID, maar een GID… en die werkt nog steeds. BC-bediening werkt ook nog steeds. :thumb
17 juli 2013 om 08:23 #18048540AnoniemLid sinds:
1 January 1970@Kano wrote:
@Helmer opelfan wrote:
Goed bezig Kano :D
Hoe zit het nu dan met de cid display. Kan jij de bc nog wel gebruiken ?Bedoel je Chiel of mij?
Ik heb geen CID, maar een GID… en die werkt nog steeds. BC-bediening werkt ook nog steeds. :thumb
Iedereen ok altijd met verschillende namen :vertag :jerry
27 juli 2013 om 14:03 #18048541Een update. :)
Grote beurt uitgevoerd met bougies en een nieuwe thermostaat.
Er was een veer gebroken, dus rondom de veren vervangen door Weitec. 30/30 omlaag.
In verband met uitlijning geprobeerd om de centreerbouten los te krijgen aan de draagarmen aan de achterzijde.
Dat resulteerde in een gebroken bout, veel geweld en … waarschijnlijk 2 nieuwe draagarmen. (de kleine metalen, niet de grote).
Draagarmen worden besteld en de centreerbout is tijdelijk vervangen door een gewone bout.
Jammer… :swearNu hoor ik ook een licht bonkje bij het wegrijden. Ook maar eens kijken wat dat is. :swear
29 juli 2013 om 06:35 #18048542Even snel een foto geschoten.
Hij staat ietsjes achterover. Ik heb het idee dat dat langzaam wat bijtrekt, maar als het over een paar weken nog niet genoeg is dan moet er maar een verhoging komen achter. (15mm)
29 juli 2013 om 08:39 #18048543AnoniemLid sinds:
1 January 1970Lekker bezig geweest Kano :thumb
Veren zakken de komende dagen nog wat verder in.
Hangt hij zeker in de kont. Of kan het zijn dat het bv aan de straat ligt. Dat hij net in een kuiltje ligt? -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.