mijn senatortje

• Dit onderwerp is leeg.
16 berichten aan het bekijken - 51 tot 66 (van in totaal 66)
  • Auteur
    Goofy44

Nou de kleur B66 zitten er op maar niet helemaal mijn kleur op mijn sennie is het toch iets te donker geworden maar als ik een andere kleur gevonden heb spuit ik hem weer over maar dan tot boven de deur klinken

Of is er hier nog iemand met een goede kleur de boven kant wil ik de origineele kleur houden

rinus de boer

Waarom niet gewoon tot dezelfde hoogte spuiten? Is volgens mij toch het mopoiste. Auto’s, die two-tone gespoten zijn, zijn dat altijd tot aan de stootstrippen.

Maar qua kleur…. gewoon een soort grijs dat een paar tinten donkerder is dan de originele kleur van je auto. Dat vind ik persoonlijk altijd het mooiste.

Goofy44

Ja daar had ik ook aan zitten denken Rinus dus ik denk dat zal moeten gebeuren maar dat wordt volgend jaar ;) ;)

Anoniem

ziet er weer ‘gelikt’ uit , Goof ;)

vindt de kleur zelf iets te donker, kan ook aan de fotos liggen,
            Eerst ff opbouwen, en dan buiten ff een paar pics maken :kewlpics

Als het dan nog niet naar je zin is, dan toch weer terug naar de org kleur,
            persoonlijk gezien vind ik de org, die jij erop heb zitten, zilvergrijs,de perfecte kleur voor een Senator A :thumb

2tone zou naar mijn optiek een afbraak zijn van deze prachtige chique 4deurs bolide,
            maar affijn, ieders keuze moet gerespecteerd worden, en dat doen ik ook
            dus let maar nie op mij, ik wou dit alleen maar ff kwijt ;) :D

succes ermee :thumb

Goofy44

Hoy MonzaRon maar ik vind de kleur toch ook wel een tintje te donker hoor maar als ik er uit ben dan is het terug de spuitcabine in :???:

Goofy44

Zo eindelijk weer een klein up date

Inmiddels A2 spiegels er op en een rvs eind stuk op mijn dumper gelast
                En ook nog zijn APK gehad en geslaagt met vlag en wimpel :thumbup :thumbup :thumbup kan er weer voor twee jaar tegen :D :D

Anoniem

ik ben ook niet zo’n liefhebber van two-tone maar bij deze auto vind ik het wel goed gelukt. wel lijkt het altijd alsof er iets is weg gemoffeld

Anoniem

vette velgen :shock: :thumb

2-Tone vind ik mooi als de onderkant lichter is dan de bovenkant

Weet dat jij je best hebt gedaan en dat het goed, dicht en netjes is, :wors
                    maar donkere onderkanten brengen twijfels naar boven…. bij een ander,
                    en worden vaak gezien als een soort ‘dekmantel’ :(

Je hebt um uiteindelijk voor jezelf, en je keus wordt door mij gerespecteerd, dat zekers. :wors
                    Nu jij die velgies erbij hebt, komt ie wel sportiever/bruter over op de foto.
                    Misschien de zijkanten aanvullen bijv met een senator bestikkering + opel-logo,
                    in zilvergijs dan wel, en dat lipje onder bij de keienvanger,
                    zie hem bij jou er niet op zitten, die in de kleur zilvergrijs, tis maar een idee,
                    het geheel zal met het vele chroom goed samengaan, met die sportievere look en je brute velgen.

En wat ik echt machtig mooi vind en die bij zilvergrijze Senator’s bijna eigen is,
                    tis niet veel maar ik weet niet anders of die moeten er gewoon op [sorry, mijn mening] ;)
                    is die simpele 2-line plakbies, ter hoogte van je deurgrepen en dan rondom :wub

mooie fotoshoot en veel rijplezier gewenst :thumb

Anoniem

Denk dat een zwarte dubbele bies ook niet zal misstaan. Zeer zeker een nette auto geworden. :thumb

Goofy44

Ja dat is allemaal leuk hoor maar het niet zwart maar donkergrijs (wel donkerder als bebedoeling was) maar dat gaat veranderen want de onder kant nou eigenlijk de zij kant tot net boven de deur klingken wordt bordeaux rood zoals de bekleeding
                        Maar als die gespooten is wil ik er wel een biesje over plakken maar de kleur weet ik nog niet

Maar zo’n onderlip ben ik al aan het zoeken maar die liggen niet voor het opraapen maar idereen mag zijn mening geven ik kan er alleen maar ideeen uit halen

Goofy44

Zo ik ben weer een stukje veder met mijn tuut tank er onderuit gehaald en gelijk schoon gemaakt en gespooten

en dus op naar het volgende klusje al weet ik nog niet wat want er mankeerd niks meer aan :D :D

Goofy44

Nog een paar mooie plaatjes

Daar was het erg mooi weer voor dacht ik

En voor de belangstellende hij staat te koop

Geerte
                            Deelnemer

Mooie luchtinlaatslang :thumb

Goofy44

Ja het was nood zakenlijk omdie oude te vervangen die was helemaal uit gedroogt en gescheurd en dit is een silicone uitvoering dus zal wel wat langer mee gaan hoop ik

Geerte
                                Deelnemer

Ja dat weet ik dat die andere noodzakelijk was om te vervangen, dat is bij mij ook het geval. Ik zie je altijd in Rotterdam, als het een beetje mee zit kom ik deze week weer. Het is alweer een tijd geleden.

Goofy44

Ja maar daar is een beetje de klat ingekomen want mijn vrouw heeft weer werk gevonden dus ik kan niet altijd meer :( :( :(

16 berichten aan het bekijken - 51 tot 66 (van in totaal 66)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.