Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › mijn sedan + gordelvraagje
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 maart 2010 om 19:10 #17218329
December vorig jaar heb ik van kadett-89 hier op het forum een kadett sedan overgenomen. Prima autootje alleen er moest nog een en ander aan gebeuren. Het intrieur was vies en uitgeleefd. Er was altijd in de auto gerookt en de bekleding zat onder de vlekken en scheuren. Om de geur eruit te krijgen moest er sowieso een ander interieur in, maar gelukkig had ik nog een kadett met een mooi interieur die gesloopt ging worden. Van buiten zat er een deuk in het scherm en de deur en de koppakking bleek lek.
Volgende is er inmiddels gebeurd:
-Interieur vervangen (incl zonneklepjes enz)
-Koppakking vervangen
-Voor scherm vervangen en de deuk uit de deur gedrukt (zo ver mogelijk)
-Witte knipperlichten.
-Velgen vervangen voor de originele
-Alles schoongemaakt
-vloeistoffen ververst/nieuwe filters/nieuwe bougies
-Lampjes dashboard gemaakt
-radio/cd speler erin gezet
Deze week ga ik de eind/tussendemper vervangen voor de keuring en krijgt ie nieuwe bandjes. Ook moeten de gordels achter nog erin gezet worden. Fotos voor en na:Voor:
Eerst alles leegtrekken:
Na:
7 maart 2010 om 19:20 #17626234das een vooruitgang!!!:)
7 maart 2010 om 21:15 #17626235zodeju,
die interieur was echt ranzig, maar gelukkig ziet het er weer lekker schoon uit:wub
7 maart 2010 om 22:03 #17626236Zo hee !
Dat scheelt een hoop, zeg.
Een beetje TLC doet wonderen !!Qua roest valt hij nog wel mee, of niet?
8 maart 2010 om 06:29 #17626237Roest heeft hij niet inderdaad, alles is nog hard.
8 maart 2010 om 06:36 #17626238wat een beetje tlc niet kan doen zeg ziet er gelikt uit:thumbup
8 maart 2010 om 07:34 #17626239brute kuipstoel achterin :wors
8 maart 2010 om 07:36 #17626240zodan wat een nice dettje zeg.ziet er goed uit.verkoop je hem of niet.ik heb wel intresse in een sedan hihihihihihih kidding.hey top man.alleen die knipperlicht in dat scherm vindt ik hem niet mooi maken.eigenlijk zou je nu booskijker moeten lassen.toppie.grtz en de roest daar was ik 90%cker van dat ie dat niet had.
8 maart 2010 om 08:18 #17626241Knipperlicht zat er al in, reed eerst rond met dat paarse scherm maar die had ook een deuk waardoor de deur niet fatsoenlijk meer open ging. Vond op een sloop dit scherm voor 2 tientjes maar het is al een wereld van verschil. Misschien ooit eens een scherm in kleur laten spuiten, maar voor nu is het al beter. Bedankt voor de reacties
@prikkie, wanneer komt ie er bij jou in dan?:jerry15 maart 2010 om 20:09 #17626242weer een jaartje apk voor de kadett, en 4 nieuwe bandjes. Ook astra wieldoppen erop gezet, lijkt alweer iets mooier
15 maart 2010 om 21:49 #17626243op de sloop in steenwijk staat nog een sedan met sportbumpers:)
16 maart 2010 om 07:13 #17626244hey blackbull.mankeerde er verder nog wat aan de sedan voor apk of niet.laatste keer met de apk kreeg ik de hartelijke complimenten voor de auto.zonder roest e.d.hoe stond het er nu voor.laterssssss
17 maart 2010 om 21:02 #17626245Die is flink opgeknapt zeg!!
was wel een echte asbak van binnen…:thumbdown
17 maart 2010 om 22:14 #17626246@ kadett 89, geen opmerkingen idd, alleen een remleiding wat eraan zit te komen. Voor de keuring dus wel de banden/uitlaat moeten vervangen
@marcoe16v, een asbak/vuilnisbak was het inderdaad, vooral als niet roker zijnde is deze staat een stuk prettiger:wub
18 maart 2010 om 06:48 #17626247netjes hoor.dus ben ik goed ingelicht door de auto verkoper toen ik deze auto kocht ruim 2,5 jaar geleden.maarja de auto heeft merendeels in de box gestaan.we deden er bijna nix mee en als we weg gingen was het 1x in de week een km of 30 en dan weer de box in,of we pakte de pontiac dus de kadett heeft in mijn bezit zeer weinig km gereden.grtz weet jij nog iemand die ronde dubbele koplampen zoekt t.e.a.b
21 maart 2010 om 19:11 #17626248vandaag even het achterlicht er opnieuw ingezet aangezien er een vochtprobleem in de kofferbak zit. Er zat een kiertje tussen het achterlicht en de carrosserie. Nou voelde ik bij de lekbakjes en daar zit aan beide kanten een mooi rond gat (geen doorgeroest metaal), Bij mij zaten er dus doorweekte doekjes ingedrukt. Hoort daar origineel een rubber in te zitten of hoort dat open te zijn?
Ook heb ik vandaag weer een originele kadett binnenspiegel erin gezet en de kabel van de verwarmingsunit vast gemaakt aangezien de oude gebroken was waardoor ik de temperatuur niet kon instellen.
@ kadettje 89, weet zo niemand voor je koplampen, in mijn omgeving is niemand fan van die dingen… Heb zelf nog originele smoke koplampen/knipperlichten maar die zijn voor de gsi
21 maart 2010 om 20:53 #17626249origineel gepost door Blackbull
@ kadett 89, geen opmerkingen idd, alleen een remleiding wat eraan zit te komen. Voor de keuring dus wel de banden/uitlaat moeten vervangen@marcoe16v, een asbak/vuilnisbak was het inderdaad, vooral als niet roker zijnde is deze staat een stuk prettiger:wub
hey blackbull wat was er mis dan met de uitlaat,die heb ik erop laten zetten toen ik de dettje kocht.de achterdemper.en ja ik heb mn vrouw er vaak op geatendeerd om niet te roken in de auto omdat ik het zelf ook smerig vindt ik rook zelf ook maar niet in huis en auto.ik vindt gewoon in zo,n kleine ruimte erg smerig.
21 maart 2010 om 21:03 #17626250De einddemper was doorgerot, en aangezien de einddemper aan de tussendemper vasgelast zat moest ik beide vervangen. Nu zitten ze weer met klemmen vast zoals het hoort. Heb vroeger wel heel lang gerookt maar ben er nu bijna 2 jaar vanaf. Heb ook wel eens mijn dochtertje in de auto zitten dus was toen al gestopt met binnen/ in de auto roken.
Ieder z’n ding he, snap best dat als je rookt en je zit voornamelijk zelf in de auto dat je het dan doet hoor ;)6 juni 2010 om 18:53 #17626251In de sedan zaten achterin nog geen gordels. Ik heb uit onze oude e-kadett (5-deurs hatchback) die ik voor onderdelen heb gebruikt de gordels eruit gehaald. Ik heb al eens eerder gordels in de gsi gebouwd en weet ze pas uitrollen als ze in positie zitten. Nu heb ik vandaag alles gemonteerd maar ze willen maar niet uitrollen.
Ik heb nog een keer gekeken en ik zie dat de hoek van de gordels (hoe deze naar boven loopt) verschilt met de hatchback. Bij de hatch loopt deze recht omhoog en bij de sedan gaat hij schuin omhoog. Betekent dit ook dat ik de gordels van een sedan moet zoeken? Zijn er meer modellen waar ik ze van af kan pakken? (bv de kadett cabrio of bv een astra)
Misschien heeft iemand wat liggen?
Alvast bedankt
6 juni 2010 om 22:06 #17626252denk sedan
cabrio zijn heupgordels
10 juni 2010 om 21:22 #17626253maar er zit dus wel verschil in de gordels?
Ik heb meerdere setjes van een hatchback geprobeerd en je kunt ze eigenlijk maar op 1 manier monteren dus daar kan het lijkt mij niet aan liggen.12 juni 2010 om 10:46 #17626254Heb een goede mooie auto, maar de sommige delen zijn stijlvol en modern niet heel goed. ik heb een plaats voor u om betere kennis te krijgen. bezoek ons
12 juni 2010 om 16:28 #17626255Is mijn kadett niet stijlvol en modern genoeg?
Maar ik heb de versie met aansteker, dat is echt wel hip hoor. Tevens heb ik burberry bekleding, en dat is ook in de mode nu, dus snap niet wat het probleem is:jerry Zijn het misschien de wieldoppen?:hmmz
12 juni 2010 om 19:39 #17626256Heb nog 3 sportwieldoppen voor kadett sedan maak wel n leuk prijsje dan is ie weer stijlvol en modern auto…
12 juni 2010 om 22:40 #17626257origineel gepost door allengreg512
Heb een goede mooie auto, maar de sommige delen zijn stijlvol en modern niet heel goed. ik heb een plaats voor u om betere kennis te krijgen. bezoek ons:wtf:wtf:wtf
vage boel weer.
Is een top wagen toch:thumbup:thumbup
Ga zo door.
Groeten nick
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.