Mijn Opel corsa b GSI 1.6 16v…

Forumindex Forums Modellen Corsa Mijn Opel corsa b GSI 1.6 16v…

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Ewoud94

Halleu iedereen,

Hierbij wat foto’s van mijn corsa, vandaag een goede poetsbeurt gegeven en hij glimt weer als een nieuwe.

Ik ben vanmorgen om 11 uur begonnen met poetsen en heb de volgende stappen gedaan.

1. auto wassen met Gold Class van Meguiars.
      2. auto droog afnemen met een microvezel.
      3. auto met Ultimate Compound “kras en swirlvrij” gemaakt (zover het ging met dit middel)
      4. auto in de was gezet met Maguiars nxt gen 2.0 wax.

Ik ben echt versteld van meguiars heb het nooit wat gevonden maar het werkt echt perfect, het is een iets duurder product maar werkt ook echt perfect. alles is met de hand gedaan!

hierbij de foto’s

joop1970
      Deelnemer

Ziet er netjes uit, snap alleen de uitlaat niet helemaal?

Ewoud94

de uitlaat is een groep A uitlaat met dubbele demper, de buis past nket achter de bumper maar volgende week is als het goed is de goede bumber waar hij wel onder past gespoten.

dan ziet het er al een stuk anders uit.

robert_corsa

mequiers is ook mooi spul.
            alleen ben ik er achter gekomen dat merken als poorboys etc goedkoper en veel beter zijn.

http://www.carclean.nl.

leuke corsa. velgen staan goed.
            uitlaat is persoonlijk. zelf had ik liever de orginele eronder gelaten..
            maar ieder zijn ding. laat je niet mislijden door andere meningen.

Ewoud94

@Robert_corsa thanx :) ja poorboys hadden ze niet bij van heuts jammer genoeg.

uitlaat zat toendertijd bij de donor auto, bleek een heel duur uitlaatje te zijn cat-back zit rond de 900 euro(dit uitlaatje). de uitlaat die eronder zat was een afschuwelijke remus en de middendemper was zo rot als kaft.
              Had deze liggen en is goedkoper als een nieuwe haha:p

met de nieuwe bumper zal het er zowiezo heel anders uit komen zien!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.