Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Mijn Opel Astra Cabrio 2.2 16v Bertone ^^
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 juli 2013 om 21:16 #17259352AnoniemLid sinds:
1 January 1970Hallo allemaal,
Ik ben Erwin en het leek me leuk om hier net zoals anderen een klein blogje bij te houden over mijn Opel Astra.
Sinds kort ben ik in het bezit van een Opel Astra Cabrio 2.2 16v Bertone.
Hiervoor heb ik Volkswagen gereden, eerst een Golf 2 (heerlijk degelijke auto) en daarna een Golf 4 1.6 automaat, beetje tuttig en zoop meer als mijn huidige 2.2. Aangezien ik iets aparts wilde gaan rijden besloot ik voor een Golf 1 cabrio te gaan kijken, maar leek me later niet zo’n goed idee omdat ik hem ook nodig heb voor woon/werk. Een Golf 3 of een 3.5 vind ik niet mooi dus dat werd hem ook niet. Toen kwam ik een Opel Astra Cabrio tegen en “woow” wat een bak! Dit model auto moest ik wel een kans geven. Mijn vader rijd een “normale” Astra dus ik wist wat ik ongeveer kon verwachten.Dus ik op zoek naar een mooie Astra, maar dat viel nog niet mee. Voor we de eerste auto gingen bekijken heb ik veel contact gehad met de (particuliere) verkoper. Hij verzekerde mij ervan dat de auto geen beschadigingen had en dat de onderhoudshistorie volledig was ingevuld. Leek mij de ideale auto, alleen na 1,5 uur gereden te hebben bleek de auto van voor naar achteren onder de krassen en deuken te zitten en hij vertelde me verbaasd dat de onderhoudsboekjes toch helemaal leeg waren. Daarbij was de uitlaat lek, banden op enz. enz.. hierna heb ik nog een aantal (vaak slechte) Astra’s gezien, bij eentje bleek zelfs dat de kilometerstand 100.000 km was terug gedraaid. :swear