Mijn Omega is Miskoop van mn leven

Forumindex Forums Modellen Omega Mijn Omega is Miskoop van mn leven

  • Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 26 tot 39 (van in totaal 39)
  • Auteur
    Berichten
  • #17572461
    Nitrofreak
      Lid sinds:
      26 April 2009

      ik wil zo en zo de auto voor ik hem koop laten testen bij hem,ik ga niet meer over 1 dag ijs en koop ook niet meer van een particulier:puke,dan maar wat meer poen op tafel leggen bij een dealer of garage die garantie geeft,maar particulier nooit meer,@willem ik woon zelf in Ridderkerk en ben dus ook beetje opzoek naar omega`s in de buurt(+-100 km)zodat ik deze kan laten testen voordat ik hem koop,in ieder geval word het toch echt een omega:wub want daar gaat me hart gewoon naar uit hier een link van de omega
      http://www.autotrader.nl/auto/kopen/Opel/Omega/2J6CY/algemeen.htm?sortering=DEFAULT&merken=Opel&modellen=Omega&vanBouwjaar=1999&totBouwjaar=2009&dealerTypes=AUTOBEDRIJF&dealerTypes=BOVAG_ABA&dealerTypes=BOVAG_NDA&dealerTypes=MERKDEALER&dealerTypes=PARTICULIER&paginaNummer=5&total=144&pos=46

      #17572462
      yoyo
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 April 2009

        Hoi Kevin,
        Garantie is best wel een lekker idee (in mijn garantie periode uitlaat en accu kostenplaatje +/- €850,00 voor de dealer waar ik hem gekocht had, net uit de garantie koppakking naar de knoppen, daarna de driewegklep alles bij elkaar een kleine €1300,00 voor eigen rekening):thumbdown
        Dus garantie was bij mij een stukje tegemoetkoming in de eerste kosten, nu heb ik nog niets gehad aan hem.;)
        Maar kijk in godsnaam uit want ik zag dat er een trekhaak onder zat en probeer dus te achterhalen waar deze vandaan komt.:hmmz
        Ik kwam erachter (toen ik hem al gekocht had dat de mijne van een bouwbedrijf kwam en daar dus flink heeft moeten zwoegen en nu krijgt hij bij mij dus toch nog een rustige ouwe dag.:agent

        Maar probeer via je service boekje te achterhalen wie de vorige eigenaar was en neem indien mogelijk kontakt met hun op of met de dealer waar deze in onderhoud is geweest.

        Maar voor de rest ziet hij er gelikt uit (heb je toch je leren stoelen met billenwarmer) en ook die navigatie kwijl ik van.:wub
        Mooie Omega man.

        Gr,
        Aart

        Ps : er stond niet op dat er een zonnerollo in zat hahaha:angel

        #17572463
        Nitrofreak
          Lid sinds:
          26 April 2009

          hehe nee de rollo stond er niet bij maar volgens mij zitten die standaart in een mv6,en idd de trek haak zit me ook niet echt lekker,maar volgens mij is het er 1 die eraf kan worden geklikt dus mischien zit ie er op om als optie aangegeven te worden maar dat zal wel duidelijk worden als ik een bezoekje gaat plegen in ieder geval bedankt voor je mee denken:Pen ik hoop voor jouw dat mn volgende omega een rollo heeft dan zit jij gebakken:P

          #17572464
          Nitrofreak
            Lid sinds:
            26 April 2009

            heb net foto bekeken en rollo knop zit in het dash dus neem aan dat ie erin zit

            #17572465
            Omega2.2-16v
              Lid sinds:
              21 March 2007

              Aan de plek van de stekkerdoos te zien is dit een vaste haak,bij een afneembare zit ‘ie(Van achter gezien) rechtsonder de bumper weggeklapt.

              Maar vanaf de foto’s te zien een mooi exemplaar.

              gr

              Danny

              #17572466
              yoyo
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 April 2009

                Hey Nitro, (vriend ,….hahahaha slijm slijm slijm) :angel:angel:angel

                Wanneer ga je er heen , of bel je eerst even op over gegevens.

                Aart

                #17572467
                Nitrofreak
                  Lid sinds:
                  26 April 2009

                  ik ga maandag eerst bellen en mischien de zelfde dag nog wel ff kijke,als het een vaste trek haak is dan denk ik dat hij afvalt ,want wat kan er nog meer overmatig stlijten buiten de koppel platen door de trek haak?

                  #17572468
                  yoyo
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    12 April 2009

                    Het zal wel mee vallen als hij door gewone particulieren gebruikt is, maar als hij door een
                    bouwvakker oid is gebruikt moet je goed uitkijken!

                    Maar aan de andere kant zal deze vast wel van een particulier geweest zijn gezien het aantal optie’s
                    die erin hangen.
                    Als je de kofferbak open doet en de plastic bescherming (direct achter de bumper in de kofferbak) zit vol met krassen en beschadigingen, dan is hij waarschijnlijk toch wel als werkpaard gebruikt.

                    Nu kan een 3.0 best wel veel hebben hoor, en een trekhaak is er zo onder vandaan als je dat niet mooi vind.
                    En ook zijn daar (voor de uitsparing in je bumper) dekseltjes voor te krijgen om weer een mooie bumper te krijgen (als de maten goed zijn, want het klepje heeft een standaard maat)

                    http://forum.opelomegaportal.nl/viewtopic.php?f=18&t=4

                    Maar goed kijken is een pré en een gok blijft het altijd, zeg je gevoel nee dan moet je het niet doen.
                    Had ik ook maar ik heb toen toch doorgezet en het resultaat was een hoop rekeningen,maar
                    nu doet hij het dat toch uiteindelijk zoals hij het moet doen en nu dan maar zachtjes aan de Omega
                    gaan versieren met de (nu nog niet aanwezige optie’s) best wel leuk om er steeds weer wat extra’s aan je Omega te krijgen.

                    Kevin,
                    Groeten thuis en fijne dagen en doe niets overhaast.

                    GR,
                    Aart

                    #17572469
                    RonaldH
                      Lid sinds:
                      30 June 2004

                      Ik rij de ex omega van Vriesde,

                      is te koop trouwens:jerry

                      #17572470
                      yoyo
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        12 April 2009

                        En heb je nog gebeld? of langsgeweest?

                        #17572471
                        Nitrofreak
                          Lid sinds:
                          26 April 2009

                          heb vandaag de auto laten keuren door de dekra en heb ook het keurings raport al binnen
                          opzich ziet het er goed uit van de 300 controle punte 3 aandachts punte en dat zijn
                          nap km stand niet logish te verklaren/olie lekage op het blok alleen nog niet duidelijk waarvan daan/lichte schade linker voor scherm.
                          deze keuringsmeester heeft geconstateerd dat de motor ruimte is gereinigd en ik neem morge even contacct met hem op ,heb wat vraagjes,helaas was ik vandaag net te laat hem te kunne bereiken
                          aanstaande zaterdag ga ik een proefrit maken en even de onderhouds historie bekijken!!

                          ps: zijn er hier omega rijders uit Friesland die Jan Zantema Auto`s kennen??

                          #17572472
                          theunm
                            Lid sinds:
                            29 June 2004

                            effe ge googled
                            de eerste 10 pagina’s geslechte refferenties.

                            en dekra is ook redelijk duidelijk.

                            theun

                            #17572473
                            teun42zutphen
                              Lid sinds:
                              17 February 2013

                              kost de omega dan ?

                              #17572474
                              theunm
                                Lid sinds:
                                29 June 2004

                                Eentje uit een hele oude doos.

                                draadje is van 2009 :shock: :shock:

                              14 berichten aan het bekijken - 26 tot 39 (van in totaal 39)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.