Hey!
Heb sinds kort een Opel Calibra gekocht. Mijn eerste wagentje! Was meteen verkocht toen ik hem zag staan! De airco werkte niet en er zat een gat in de creme kleurige lederen bekleding van de bestuurders stoel. Dat maakte me geen reet uit ik moest em hebben. Is te fixen dacht ik.
Na een maandje trots en met veel plezier rond gereden te hebben kwamen de mankementjes opzetten. ABS lampje branden ineens continu, versnellingsbak ging gek klinken (zoals een auto in zijn achteruit) en als klap op de vuurpijl kwam ik, tijdens het wat pakken uit de auto, de auto niet meer uit. Want mijn alarm ging af elke keer als ik uit wilde stappen als de centrale deurvergrendeling mij daar niet in belemmerden.
Nou heb ik hier gelezen dat het ABS probleem waarschijnlijk wat vuil kan zijn of de sensor zelf. Het alarm en cdv probleem waarschijnlijk mijn accu. Maar de versnellingsbak heb ik nog wat vragen over. Ik heb mij laten vertellen dat ik een F16 versnellingsbak moet hebben. Is dat zo? Is dit mijn enige optie? En zo ja, is er hier iemand die er nog een te koop heeft?
Hebben jullie nog meer tips over al dit hier boven vermelde info, zou ik dit graag horen! Alvast bedankt!
Groetjes,
Danny (Calibradenzr)