Forumindex › Forums › Modellen › Manta › Mijn nieuwe B1, een van de eerste in Nederland?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
29 januari 2011 om 20:51 #17614556
Mooi barry ;)
30 januari 2011 om 14:04 #17614557Netjes hoor!, en tja die banden doar kan ik ook niks an doen;)
30 januari 2011 om 16:01 #17614558Ik vind ze naar MIJN smaak voor geen porum staan. Gewoon weer die dikke diepe wiels dr onder.
30 januari 2011 om 16:09 #17614559Hoever istie eigenlijk verlaagd?
30 januari 2011 om 16:30 #17614560[rquote=1855666&tid=120800&author=mantamafkees01]Ik vind ze naar MIJN smaak voor geen porum staan. Gewoon weer die dikke diepe wiels dr onder.[/rquote]
ik heb ook voorkeur aan de diepe velgrand.
vind huidige velgen wel weer vet staan onder een d kadett.
maar onder deze manta helaas niet.
30 januari 2011 om 16:33 #17614561mja weet ook niet waarom ze zo gek zijn van die velgen persoonlijk vond de vorige 10 keer beter
30 januari 2011 om 19:10 #17614562Vond de vorige ook beter staan, deze zijn mooier op een kadett coupe
30 januari 2011 om 23:58 #17614563doe mij die andere wielen maar als je ze overhebt:P:P:P
31 januari 2011 om 15:53 #17614564[rquote=1856204&tid=120800&author=Kermitkiller]doe mij die andere wielen maar als je ze overhebt:P:P:P[/rquote]
Heb ook al een extra setje van die velgen die ik van jou heb gekocht gevonden. Zijn nu gestraald nu nog even spuiten denk mat zwart of hooglans zwart:)
31 januari 2011 om 18:16 #17614565barry, tis niet mij smaak maar je nieuwe aankoop
ziet er prima uit. kom binnenkort nog wel keer langs.
gr 52pk1 februari 2011 om 19:26 #17614566[rquote=1734814&tid=120800&author=sniksnak]@eddepet007:
Heb de baksteun gemaakt van strip 50×8 nagebogen in lijn van de originele 4 bak steun en heb er om hem breder te maken naar achter een stuk 50×8 bij aan gelast.
Bak zit vast met standaard trillingsdempers met m10 draad en komt dan mooi uit in de hoogte.
Zie foto’s van de baksteun
[/rquote]Zo, DAT ziet er netjes uit!!!
Is het geen idee’tje om die dingen te verpatsen aan serie?
Zijn meerdere plekken op de Manta/Ascona waar je met een klein beetje creativiteit van die universele rubbers kan toepassen.
2 februari 2011 om 21:14 #17614567[rquote=1857631&tid=120800&author=McLambo][rquote=1734814&tid=120800&author=sniksnak]@eddepet007:
Heb de baksteun gemaakt van strip 50×8 nagebogen in lijn van de originele 4 bak steun en heb er om hem breder te maken naar achter een stuk 50×8 bij aan gelast.
Bak zit vast met standaard trillingsdempers met m10 draad en komt dan mooi uit in de hoogte.
Zie foto’s van de baksteun
[/rquote]Zo, DAT ziet er netjes uit!!!
Is het geen idee’tje om die dingen te verpatsen aan serie?
Zijn meerdere plekken op de Manta/Ascona waar je met een klein beetje creativiteit van die universele rubbers kan toepassen.[/rquote]
Bedankt voor het compliment.
Welke dingen bedoel je? Die rubbers of van die strippen?
2 februari 2011 om 21:34 #17614568Om te handelen?
Ik zou zeggen complete steun, met rubbers; kant en klaar
4 februari 2011 om 19:57 #17614569[rquote=1597542&tid=120800&author=Stender]Ten eerste gefeliciteerd met je aanwinst, ziet er mooi uit altijd zo’n vroege B1.:kewlpics
Verder is het toch zo dat modeljaren bij Opel begonnen in September? Dat zou dan betekenen dat de B1 vanaf september ’75 is geleverd. [/rquote]
KLopt, de eerste B manta’s die op kenteken werden gezet begonnen met b.v. GF in het midden.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.