Forumindex › Forums › Modellen › Meriva, Agila › Mijn nieuwe aanwinst!!!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 augustus 2010 om 10:20 #17710272
Zwart en RVS lijkt mij in ieder geval afschuwelijk, maar ieder zijn smaak.
Je kan ook kiezen voor een transparante strip die je op de bumper plakt. Doe je dit netjes dan valt het niet eens op.Mooie auto trouwens en ik ben jaloers op die voorspoiler:wors
16 augustus 2010 om 17:36 #17710273Dank je Johnny,
Ben er ook nog niet uit wat voor een kleur het wordt, wil graag eerst wat foto’s zien, dus als iemand die heeft?
Groetjes Bernd
:D:D:D
17 augustus 2010 om 05:09 #17710274de rvs strip
nette bak trouwensking:
18 augustus 2010 om 09:18 #17710275Hoi Hitman,
Ik moet nog ff wachten totdat ik thuis ben, kan hier helaas niet de foto’s openen die via photobucket erop gezet zijn.
Ben jij tevreden over de rvs strip, is dat de uitvoering van 1mm dik (en past het mooi?).
Bedankt voor je reactie :thumbup:thumbup
Groet Bernd
19 augustus 2010 om 18:46 #17710276Hallo ik wil ook wel zon strip maar dan wel 1 die net over je bumper heen valt dus de platte kant heen heb je wat meer aan vind ik grt
25 augustus 2010 om 14:46 #17710277origineel gepost door iceberg
Hallo ik wil ook wel zon strip maar dan wel 1 die net over je bumper heen valt dus de platte kant heen heb je wat meer aan vind ik grtZo een wil ik ook en die vond ik op Marktplaats ergens voor 69 euro. Bij de Opel Dealer hebben ze er ook een, maar ik weet niet wat dat is, daar ga ik nog even kijken. Die was wel goedkoper, ik dacht iets van 52 euro.
Groet
26 augustus 2010 om 16:47 #17710278@ dubbelhuis
ben er zeker wel tevrede mee. mooi en functioneel
past perfect.
@ the rest. heb eerst ook voor zo’n strip zitten kijken, die om je bumper vouwt maar nergens gevonde.
dan zie je ook weet zo’n raar randje op je bumper zitten!!29 augustus 2010 om 08:52 #17710279Heb eindelijk de auto in mijn bezit, toppertje.
Heb je beschermingsplaat gezien Hitman, ik heb hem besteld via Ebay duitsland, deze valt alleen net over de ronding heen (die zocht ik ook). Als ik hem heb zal ik er ff foto’s van maken.Nog een vraagje; Ik heb een alarm instalatie in de auto zitten, standaard van opel. Interieur beveiliging, motorkap en hellingshoek. Ik kan alleen weinig wijs worden van de beschrijving in manual van opel. Als hij op slot is gaat het rode lamje op het dachboard branden (het ledje gaat rood knipperen in het tekentje van alle deuren op slot). Er zit ook een knopje in de dak console om het interieur en hellingshoek alarm uit te zetten. Kan ik het alarm handmatig testen (ben benieuwd hoe het alarm klinkt, waarschijnlijk gaat de claxon aan, als ik het goed begrijp). Heeft iemand hier een duidelijke beschrijving van.
Verder super auto, alles erop en aan.
:thumbup:thumbup:thumbup
Groeten Bernd
29 augustus 2010 om 08:56 #17710280Supermooie wagen! Have fun!
Mac
29 augustus 2010 om 09:40 #17710281Dank je…
:wors:wors:wors
29 augustus 2010 om 10:04 #17710282Hier nog wat extra foto’s van binnen…
1 september 2010 om 14:46 #17710283Heb de strip voor op de achterbumper binnen, staat en past perfect, foto’s volgen.
Groeten Bernd
7 september 2010 om 14:52 #17710284naais karretje!
8 september 2010 om 08:13 #17710285Dank je. :wors
Hier dan nog een paar foto’s van de nieuwe achterbumper beschermingsplaat met gebogen randje.
Koppeling: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160466564496&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:NL:1123
Ben er erg tevreden mee, maakt hem mooi af aan de achterkant.
Groeten Bernd
8 september 2010 om 08:24 #17710286Heeft iemand enig ervaring met het open&start systeem met elektronische sleutel. Het werkt allemaal perfect, alleen de rechterachterdeur kan ik niet ontgrendelen als ik hem via die deur wil ontgrendelen. Ik bedoel dus als de auto op slot staat kan ik alles openen en dan ontgrendeld alles, maar als ik als eerste dit doe via de rechterachterdeur (van achter af de auto gezien) doet hij het niet. Linksachter wel en kofferbak, bestuurdersdeur en bijrijdersdeur. Is het niet mogelijk via deze deur? Cv werkt verder op alle deuren en openen via de tiptoetsen op de voordeuren en sluiten werkt ook allemaal, geen storingen of draadbreuken te zien.
Iemand enig idee en wie dit ook op zijn auto heeft kun je dit misschien is bij jou testen. Dus alles op slot en dan eerst de rechterachterdeur proberen open te doen (dus zonder de afstandbediening).
Alvast bedankt
Groeten Bernd
8 september 2010 om 11:08 #17710287Quote:origineel gepost door Dubbelhuis
Dank je. :worsHier dan nog een paar foto’s van de nieuwe achterbumper beschermingsplaat met gebogen randje.
Hai, dit ziet er netjes uit! Volgens de beschrijving duurt het 10 werkdagen voordat je het in huis hebt. Klopt dat en werkt het allemaal zoals beschreven word ? Dus voor 104 euro was je de man? m.vr.groet, bert.
8 september 2010 om 11:42 #17710288Hoi Bert,
Klopt voor 104 euro was ik klaar, ik had hem al naar 6 dagen binnen. Hangt er een beetje van af hoeveel bestellingen er naar nederland gaan. Je wordt netjes op de hoogte gehouden via dat bedrijf. Ik vind hem ook erg mooi staan en dat komt ook door dat omgezette randje, past perfect (bevestigings tape zit er al op, dus ff je bumper schoonmaken en ontvetten en dan plakken maar).
Groeten Bernd
8 september 2010 om 13:31 #17710289Quote:origineel gepost door Dubbelhuis
Hoi Bert,Klopt voor 104 euro was ik klaar, ik had hem al naar 6 dagen binnen. Hangt er een beetje van af hoeveel bestellingen er naar nederland gaan. Je wordt netjes op de hoogte gehouden via dat bedrijf. Ik vind hem ook erg mooi staan en dat komt ook door dat omgezette randje, past perfect (bevestigings tape zit er al op, dus ff je bumper schoonmaken en ontvetten en dan plakken maar).
Groeten Bernd [/quo
Dankjewel voor je reaktie. Ga dit ook bekijken. Ik moet alléén de achterbumper nog bekijken. Bij de koop had ik t niet gezien, maar de vorige eigenaar heeft er zachtjes ergens tegenaan gereden. Hierdoor is de verf op n kleine plek (15 cm) wat “gebarsten” en ook de bumper is iets “hoger”geworden. Je kunt het bijna niet zien. Ik ben bang dat deze strip er dan niet zo netjes strak op komt te zitten. Denk erover om de achterbumper te laten spuiten??
m.vr.groet, bert.8 september 2010 om 20:44 #17710290Hoi Bert,
Bij mij had ik er ook een hobbeltje in zitten (ook niet gezien met de koop), goed warm gemaakt met de föhn, hierna de bult terug gedrukt en de strip erop geplakt. Je ziet er echt niks meer van. Ik weet niet of het mogelijk is bij die van jouw, maar eventueel het proberen waard, spuiten kan altijd nog.
Succes ermee,
Groeten Bernd
9 september 2010 om 11:37 #17710291Hoi Bernd, mooie zaf heb je.
Ik reageer even op de keyless entry. Bij mijn zaf kan ik ook zonder a.b. het rechterachterportier openen. Ik zou toch denken dat de c.v. geen signaal krijgt als je het rechterachterportier wilt openen.Groeten, Arian.
9 september 2010 om 14:00 #17710292Bedankt voor je reactie Arian,
Heb nog garantie, dus ga er even achteraan. Kan zelf niks vinden wat het zou kunnen zijn, vooral omdat verder alles gewoon werkt.
Ik heb nog even zelf zitten kijken bij de deur. Daar zit een afdekdopje met een torx boutje achter. Kun je hier mee het gedeelte demonteren om erin te kijken, misschien ligt er alleen een stekkertje los?
Groeten Bernd
10 september 2010 om 13:32 #17710293Onze Zaf heeft een gewone AB. Maar ik denk ook da rechtsachter geen openings signaal ontvangt. Wanneer een deur wordt geopend wordt rchtsachter ontgrendeld. Maar het lijkt me dat je garantie hebt? Dus terug gaan met die hap. Waarschijnlijk spoort de ontvanger niet helemaal meer.
10 september 2010 om 15:07 #17710294origineel gepost door Dubbelhuis
Hoi Bert,Bij mij had ik er ook een hobbeltje in zitten (ook niet gezien met de koop), goed warm gemaakt met de föhn, hierna de bult terug gedrukt en de strip erop geplakt. Je ziet er echt niks meer van. Ik weet niet of het mogelijk is bij die van jouw, maar eventueel het proberen waard, spuiten kan altijd nog.
Succes ermee,
Groeten Bernd
Bernd, ja weet je bij mij is de verf al gebarsten. Als ik dan ga verwarmen, word het daar misschien niet beter van ?? Of gewoon proberen en dan de strip over de bumper heen plakken. Ik ga eens experimenteren. M.vr.gr., bert.
10 september 2010 om 19:09 #17710295Hoi Bert,
Bij mij was de verf ook al wat gebarsten op die plek, met verwarmen daar geen problemen mee gehad (verflaag kan wel wat hebben. Ik ben gewoon aan de gang gegaan en moet zeggen het resultaat is perfect, bult terug gedrukt en de strip erover geplakt, gebeurd niks meer mee. Heb je anders een foto van die plek, kan ik zien of het ongeveer hetzelfde was als bij mij.
Succes in ieder geval
Groeten Bernd
:thumbup:thumbup:thumbup
5 oktober 2010 om 18:03 #17710296Ra ra wat is er aan de hand. Nu heb ik al een afspraak staan voor de 12e deze maand. Moeten nog ff wat dingetjes nagekeken worden. Wat wil nou, de deur doet het weer zoals het hoort, ik kan hem nu via de achterdeur weer ontgrendelen. Ik heb gisteren een paar keer een knipperend lampje van de vergrendeling (oranje/geel lampje, slot tekentje) op het dashboard gekregen met een piepsignaal.
Hierna deed hij het weer. Iemand een idee wat dit geweest kan zijn? Lijkt dan toch niet in de kabelboom te zitten.Nou ja in ieder geval gaan ze er naar kijken, misschien vinden ze iets. Beetje vreemd….:hmmz:hmmz:hmmz
Groeten Bernd
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.