Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Mijn Manta A ''Green Dream"
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 november 2010 om 12:10 #17659505
mooi zo deze comby houden niks matzwart op de motorkap enzo deze is zo perfect:wors
21 november 2010 om 13:37 #17659506Heel gave bak hoor! Complimenten;)
21 november 2010 om 15:19 #17659507origineel gepost door Black Magic
striping ziet er netjes uit gerry
staat echt super zo is het gelukt met de holling van het handvat
zo te zien wel maar viel dat tegen of nietJawel is heel goed gelukt. Geen probleem eigenlijk.
Beetje verwarmd met de fohn en toen lukte het.mvg (nog bedankt)
21 november 2010 om 15:29 #17659508origineel gepost door asfaltmaffia
mooi zo deze comby houden niks matzwart op de motorkap enzo deze is zo perfect:worsMEE EENS ! :P haha.
(ook met de rest van jullie reacties, want vind het zelf
ook super mooie manta) :wub:wub:wub:wub:wubUPDATE;
Vandaag weer een hoop gevloekt beste mensen. Wat een ellende. De deurramen moesten er vandaag in.
Rechts geen probleem. Maar toen kwam het de linker raam
(bestuurderskant) Ik heb hiervoor ongeveer 4 weken terug
een nieuw raam mechanisme voor besteld bij iemand via marktplaats omdat ik een plastic rolletje miste. Mijn vraag was dat hij een bestuurderskant had en of hij die kon en wilde versturen.Geen probleem, dus geld overgemaakt en hoppakee.
Nu 3 weken later (tsja je moet zorgen dat je vooruit kunt blijven werken en dat je dus spullen hebt om mee te KUNNEN werken.Dus vandaag raammechanisme vervangen (gaatjes rondom het draaihendeltje zijn zelfde zowel links als rechts)
Raam erin laten zakken, maar nu paste het witte ”blokje” met het schuifgat niet!!. Godver hoe kan dat nou dachten we.
dus raam er weer uit. ijzer wat op de raam zit 1 cm opgeschoven
toen was het verhaal nog hetzelfde. Paste van geen kante en het probleem schoof van links (ruimte gebrek) naar rechts.Heel de middag aan het klote geweest en paps gisteren middag in zijn eentje.
(kan nu wel in 1 minuut een manta raam eruit krijgen!! dat dan weer wel :p keeping possitive:thumbup maar ik kon wel :puke
Maar raammechanisme eruit gehaald en mijn oude erijb gelegd. (tsja gister had paps wel gekeken of de gaatjes over een kwamen maar dus niet of het de ”goede” kant was.)
helemaal niet bij stil gestaan en ik ook niet, maar toen ze bij elkaar lagen zagen we het wel!!!hieronder een foto. ZOEK DE VERSCHILLEN!!!!. Yep inderdaad nu heb ik dus een bijrijderskant gekregen/gekocht en dus niet de bestuurderskant.
Heb dan ook zojuist contact opgenomen met de verkoper
en nu hoop ik dat ik wat kan regelen. Hij koste maar 21 euro incl verzendkosten, maar heb nu geen geld voor nog een te kopen (tsja zo erg is het en zeker als je baas nog niet heeft betaald).HOPEN OP EEN GOEDE OPLOSSING. (uiteraard hem ook een foto gestuurd)
De onderste is dus mijn oude. (mist rolletje)Maar dus even afwachten en hopen dat hij bestuurderskant heeft!!
en om het toch beetje leuk te houden vandaag :p
mvg Gerry
21 november 2010 om 18:24 #17659509wat is het toch een mooi kleurke da groen :wub
en die zwarte bumpers en GT/E strepen staan hem echt goed:thumbup
mocht het niet lukken met het raammechanisme voor de bestuurders zijde
dan heb ik er nog wel een liggen voor je21 november 2010 om 19:21 #17659510Staat hem errug goed hoor deze striping, persoonlij zou ik de motorkap en de achterplaat wel zwart gaan maken maar hij is zo ook al mooi.
Dat van dat raam mechanische kan ik me voorstellen. Heb laatst bij mijn maat zijn Bora aan de bijrijders kant vervangen. Mechanische op MP besteld, nieuw. Goed doorgegeven welke kant ik nodig was. Afijn een week of drie later het oude spul eruit, nieuwe erin en wat denk je. De verkeerde kant afgestuurd. sta je met je goede gedrag savonds door de weeks en de hele deur uit elkaar liggen van die Bora p-fffffff.
Is wel opgelost maar toch ben je even flink uit je stekker hoor hahaha
22 november 2010 om 13:51 #17659511Gisteren meteen een mailtje ontvangen van die persoon.
Hij zou een nieuwe opsturen.
Dat kan ik natuurlijk wel waarderen!!Ben benieuwd. Ik hoop dat ik hem in ieder geval snel heb zodat de raam erin kan!
22 november 2010 om 15:08 #17659512Kijk Gerry dat ziet er netjes uit!! Haha moest wel lachen om je pa in dat stoelletje :P
Zo zie je maar weer wie al het werk doet daaro!:jerry:jerry:jerry
Ik ken het, zo ligt mijn pa smiddags ook even een tukkie te doen!:D
Je zou eens kunnen kijken naar Zwarte Recaro stoeltjes van een E-kadett Champion!
Die zijn nog goed aan te komen, staat wel een stuk “mooier” als de GSI stoeltjes die je nu hebt
22 november 2010 om 15:15 #17659513Hey peter,
Still alive? (schiet het beetje op aan jouw kant???????????? ben benieuwd namelijK!!!!!!!)
maarja hij werd gewoon moe van mij aan het werk te zien :p dat zal het hem zijn :p haha.
En ik wil inderdaad nog zwarte recarotjes, maar kon het destijds niet laten deze te kopen.
waren 3 recaro’s in hele mooie staat incl onderstel (rails enz)
2 achterbanken in nette staat ( heb ik nog liggen dus als iemand interesse heeft)
en de deurschotjes enz.
en dat allemaal voor redelijk mooie prijs.mvg Gerry.
Ach zo blijf ik steeds bezig he :p plannen heb ik nu al weer :p haha
– zwarte recaro’s
– zwarte schroth gordels (of groen)
– 70 of 40% gesperde achteras
– enz enz enz enz enz. (kortom hij is nooit helemaal klaar!!22 november 2010 om 16:46 #17659514origineel gepost door Hulkie
Hey peter,Still alive? (schiet het beetje op aan jouw kant???????????? ben benieuwd namelijK!!!!!!!)
maarja hij werd gewoon moe van mij aan het werk te zien :p dat zal het hem zijn :p haha.
En ik wil inderdaad nog zwarte recarotjes, maar kon het destijds niet laten deze te kopen.
waren 3 recaro’s in hele mooie staat incl onderstel (rails enz)
2 achterbanken in nette staat ( heb ik nog liggen dus als iemand interesse heeft)
en de deurschotjes enz.
en dat allemaal voor redelijk mooie prijs.mvg Gerry.
Jazeker, maar héél druk. Vandaag eindelijk weer eens samen
met me Pa aan de manta toegekomen en nieuw blok etc ligt
er vandaag weer in. Even de vloeistoffen erin en we kunnen
weer starten, hopelijk dat het dan in orde is.Mja ach blijven we bezig he! Als ik de Manta klaar heb kom ik
jou kant op, gewoon principe kwestie !:P22 november 2010 om 17:06 #17659515dan zien we elkaar volgend jaar :p haha Nee grapje.
veel succes. En ik ben benieuwd :wors22 november 2010 om 17:08 #17659516super weer allemaal en weer genoeg leesvoer en :kewlpics:kewlpics:kewlpics
keep up the good work :wors:wors
22 november 2010 om 17:35 #17659517origineel gepost door Hulkie
dan zien we elkaar volgend jaar :p haha Nee grapje.
veel succes. En ik ben benieuwd :worsWhahaha als je niet op let drift ik em dalijk die voorpui van je binnen!:P:jerry
23 november 2010 om 15:54 #17659518wat een super mooie rog ! !:wub
de kleur is een goede keuze !:cool:27 november 2010 om 17:03 #17659519nog nieuwe updates of :kewlpics:kewlpics:kewlpics
:thumbup:thumbup
27 november 2010 om 18:01 #17659520Uhm ja wel een paar kleine dingetjes.
Raamsponningen in de ML gezet.aan een kant de lijstjes gesplaatst en de rubber erin gezet.
foto’s volgen natuurlijk nog.
mvg Gerry
27 november 2010 om 18:04 #17659521ok dan vond het een beetje stilletjes hier :wors:wors:wors
29 november 2010 om 21:10 #17659522Ik wacht nog steeds op mijn raammechanisme,
ik heb een mailtje gestuurd, maar hij heeft HELAAS nog geen tijd gehad
het pakketje te versturen!Afgelopen zondag nog te veld geweest. Heb leuke muurdecoratie gekocht
(keer opknappen als andere manta ook klaar is)
een kont van een rode GTE. met nog ong 30 cm van de zijflanken eraan en bodem
dus kan mooi aan muur komen te hangen over poosje :p haha
(maak er nog wel fototje van)en dan de lijstjes aan een kant erin samen met de rubber en de deurraam afgesteld zodat hij
netjes sluit.dan toch maar even wat FUN foto’s van mijn groene droom
en inderdaad het bovenste lijstje moet nog (maar die durf ik niet goed ivm beschadigingen)
mvg Gerry
ps. hoop dat op het einde van de week de ramen er inzitten samen met de lijstje aan de andere zijde
dus heb het raammechanisme nodig!!– nu nog nummerborden bestellen
– ergens H1 pitten vandaan toveren29 november 2010 om 21:20 #17659523ziet er weer lekker uit kerel! En dan bedoel ik niet dat menneke op de foto maar dat groene beest van je!
hahahaha ;)
Nee complimenten jij en je pa! Doe em maar de groeten!
29 november 2010 om 21:51 #17659524netjes hoor!
wat heb je trouwens in de raamkaders gesmeerd?29 november 2010 om 22:41 #17659525word steeds mooier :wors:wors
30 november 2010 om 08:17 #17659526origineel gepost door Koendettc
netjes hoor!
wat heb je trouwens in de raamkaders gesmeerd?dat is ml, want er komt altijd water achter je rubber door en dan
kan het heel moeilijk weg. daarom zijn de meeste auto’s daar ook rot in de raamsponningen.
Als je daar wat tectiel in smeert gaat het niet roesten.Preventieve maatregel eigenlijk.
mvg Gerry
@ rest thanks voor reacties.
(zojuist twee kentekenplaten besteld, morgen ophalen)
30 november 2010 om 08:21 #17659527Wat voor kenteken platen heb je gefixed? opliggende letters of platte?
30 november 2010 om 08:28 #17659528opliggende letters (plastice) is wel wat luxer he.
mvg Gerry
30 november 2010 om 22:31 #17659529en dan ook effe zo,n nieuw chroomrandje eromheen he :thumbup:thumbup:thumbup
:
:wub:wub:wub:wub
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.