Mijn hemel!!!!

Forumindex Forums Modellen Calibra Mijn hemel!!!!

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    robbyrood
    Deelnemer

Hallo, het schijnt een kwaal te wezen dus wie heeft er nog een Hemel???
      Bij die van mij laat het doek los…..
      Dus ik zit met mijn stekeltjes tegen mijn plafonnetje..
      of wie heeft een goeie oplossing??!!

InjectTheVenom
      Deelnemer

Zelfde kwaal is hier ook al aanwezig maar dan aan de achterkant waar de hemel al behoorlijk omlaag gezakt is. Met opening voor schuif/kanteldak.

Anoniem

Bij mn Astra is het gewoon opnieuw bekleed bij de vorige eigenaar, Maar bij het voorraam liet het een beetje los, daar heb ik bizontix op gedaan en het zit super!

Maurice89
          Deelnemer

enigste oplossing die ik zou zegge is of opnieuwd bekleding of een andere erin:(

svdk20
            Deelnemer

klein gaatje in prikken met naad+/- 3mm dan ga je naar een action haal je een spuitbus lijm en een pak longdrink rietjes die dunne van 4 mm dit rietje kort je in tot +/- 6 cm steek je door het gaatje ff spuiten met de lijm rondom via het gaatje eventueel meerdere gaatjes bij grote verzakking.
              daarna heel voorzichtig je hemel weer terug duwen eventueel met een rolletje erover lijm kleeft direct.

dit werkte bij mij prima let er wel op dat je naar de gaatjes een beetje toe rol eventueel klein drupje lijm in gaatje stoppen en je ziet er niks meer van.

macoe16v
              Deelnemer

HIer hetzelfde probleem… aan de achterzijde..al zolang ik de auto heb.

Angst is eigenlijk bij het vinden van een goed hemel..dat hetzelfde gezeur zich snel zal herhalen.

Ik wil proberen de mijne opnieuw te bekleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.