mijn grootste fout…

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer mijn grootste fout…

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 126 tot 136 (van in totaal 136)
  • Auteur
    Berichten
  • #17957908
    Astraman
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 July 2004

      @koenelsenaar wrote:

      Tja…. wat heb ik hieraan toe te voegen?

      M’n broer kwam gister bij me dat de verwarming van zn golf 2 niet meer warm werd…. alle kvs was eruit. Koppakking ertussenuit geblazen.

      Vandaag kop gedemonteerd, morgen laten vlakken, zaterdag alles opbouwen incl. nieuwe distributieset. Gaat weer lekker…

      Mja, eigenlijk is dat niet helemaal eerlijk want golfjes 2 zijn ook minimaal 20 jaar oud inmiddels, en die kregen reden voor geen drol maar goed waren ze wel, en weinig roest tov de e kadett bijv.(sommige zeggen geen, maar das ook nie waar). Vanaf de 3 is het minder geworden, meer roest, zat meer innovatie in en daarmee is de kwaliteit minder geworden. Daar wint de Astra F het mee omdat die gewoon meer een doorontwikkelde Kadett E was, geen fratsen, goede basis.

      Vandaag met de caddy (n6 met sdi) op de zaak gekloot gehad, de ruitenwisser links bleef staan, fijn met die weer. Kogeltje na 90dkm helemaal utigelubberd en los, schijnt vaker te zijn bij caddy’s maar die rijdt verder eigenlijk ook wel altijd, al haalt ie het niet qua rijden en ruimte bij een combo B.

      #17957909
      FnF_racer
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 October 2004

        golf en seat is niet altijd problemen, maar wel soms.

        mijn vader heeft een Seat Cordoba gehad, op het laatst hadden we een probleem met de Radio.
        kon nooit meer uit, want idd, na een paar seconde ging hij weer aan.
        verder nooit echt een probleem gehad, behalve onderhoud dingetjes.
        is uiteindelijk weggegaan omdat de automaatbak in 1 versnelling bleef staan…..

        en de golf 4 van ze nu is op zich nog niets mis mee.
        enige is wel dat de middenconsole heel goed vastzit, dus een radio wisselen was moeilijker dan in de astra van mij.

        en ik weet niet wat mijn broertje had met zijn Golf 3, maar daar zat wel meer trammelant aan.
        was na een half jaar sowieso gloeiboegies vervangen, maar ik kan met niet herinneren dat hij echt een heel jaar zonder problemen heeft gereden.

        maar die golf is dus ook weg, is een Astra G 3 deurs voor terug gekomen. (goed he? :P)

        en ik heb na 3 jaar nog steeds mijn eerste auto/opel/astra, en naast de domme dingen die ik zelf heb veroorzaakt of onderhoud, geen problemen mee. :D

        maar idd, je moet toevallig het probleemgeval hebben, dan gaat ook alles mis. ;)

        #17957910
        Astraman
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 July 2004

          Als ik het interieur van die Caddy bekijk of van de golf 3 en je vergelijkt dat met de tijdgenoten van Opel, dan is het ok maar armoe troef met de gegroefde schakelaartjes en groene dashbord verlichting, dat deden ze vanaf de golf 4 en de passat van 96 wel beter. Maar ik ben wel blij met mijn G, lekker simpele wagens nog, kun je zelf nog eens wat mee. :thumbup

          #17957911
          trashmetal
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 February 2007

            ik wil maar niet begrijpen waarom mensen ineens van die spacemobiels moeten kopen als er koters komen?
            zelf grootgebracht met de kadett c, ascona c 3drs en calibra, plek zat voor een kinderwagen :D
            mochten we aan kinderen willen beginnen en mn vriendin wilt zo graag een station gaat toch dr corsa er uit en niet mn astra! :jerry
            Een zwarte astra station in sportive uitvoering er bij zou toch wel leuk zijn :D

            #17957912
            RISL
            Moderator
              Lid sinds:
              24 January 2011

              Nou, Mario, loop jij nou niet erg hard van stapel? Corsa TR eruit, kids…. ;)
              Maarre, dit topic wordt langzamerhand steeds meer ‘slap geouwehoer’

              Twijfel nog ff of ik ‘m niet beter daarheen kan verplaatsen…

              #17957913
              OscaR-16v
              Deelnemer
                Lid sinds:
                29 May 2009

                @RISL wrote:

                Nou, Mario, loop jij nou niet erg hard van stapel? Corsa TR eruit, kids…. ;)
                Maarre, dit topic wordt langzamerhand steeds meer ‘slap geouwehoer’

                Twijfel nog ff of ik ‘m niet beter daarheen kan verplaatsen…

                van mij mag je hem verplaatsen, ik maak wel ff een nieuw topic met update’s :thumbup :thumbup

                #17957914
                jeroenmarees
                  Lid sinds:
                  21 January 2012

                  had bijna een polo 6N 1300 uit 1995 gekocht, maar heb gisteren toch maar een supernette astra G 1.6 uit 2002 gekocht met een z1.6se motor. is als nieuw!!

                  nu nog even afrijden 15 februari!

                  #17957915
                  trashmetal
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    1 February 2007

                    @RISL wrote:

                    Nou, Mario, loop jij nou niet erg hard van stapel? Corsa TR eruit, kids…. ;)
                    Maarre, dit topic wordt langzamerhand steeds meer ‘slap geouwehoer’

                    Twijfel nog ff of ik ‘m niet beter daarheen kan verplaatsen…

                    Haha, voorlopig houden we het bij veel oefenen :D
                    Maar ik weet duidelijk wat ik wel en niet wil
                    En een ding staat vast, de astra blijft :D

                    #17957916
                    trashmetal
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      1 February 2007

                      @jeroenmarees wrote:

                      had bijna een polo 6N 1300 uit 1995 gekocht, maar heb gisteren toch maar een supernette astra G 1.6 uit 2002 gekocht met een z1.6se motor. is als nieuw!!

                      nu nog even afrijden 15 februari!

                      tof voor je, zit letterlijk een groot verschil tussen een polio of een astra :D
                      handiger zou zijn als je even een voorsteltopic aanmaakt dit is niet de plek voor kennismaking en eventuele suc6 wensen met het gaan behalen van je rijbewijs
                      dit wordt overigens ook aan je gevraagd als je jezelf aanmeld op dit forum…..

                      Groeten, Mario

                      #17957893
                      sophia12
                        Lid sinds:
                        31 October 2009

                        Mijn grootste fout? Mijn astra :( ik ben al 2x zoveel kwijt in twee jaar als dat de auto bij aanschaf heeft gekost

                        #17957892
                        kwuyts
                          Lid sinds:
                          27 October 2011

                          @sophia12 wrote:

                          Mijn grootste fout? Mijn astra :( ik ben al 2x zoveel kwijt in twee jaar als dat de auto bij aanschaf heeft gekost

                          Net wat ik hierboven heb vermeld, opel is ook niet heilig.

                        11 berichten aan het bekijken - 126 tot 136 (van in totaal 136)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.