Mijn eerst auto wordt een Astra OPC met veel vragen

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Mijn eerst auto wordt een Astra OPC met veel vragen

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 51 tot 55 (van in totaal 55)
  • Auteur
    dj_lifestyle
    Deelnemer

nou Daniello, ik ben erg benieuwd hoe het verder gaat aflopen met het zoeken/in de gaten houden/kopen met je OPC.

Zelf ben ik ook sinds kort weer aan het zoeken omdat mijn huidige astra (ook X20XEV, gewone sport) de koppakking gescheurd is, dus die tip is zeker goed om daarnaar te kijken, witte rook, vacuuum, dat was bij van kort vantevoren ook het geval. lichte stottereringen is net voordat hij kaduuk gaat.
      Het was een heerlijke auto om mee te rijden, okee niet heel zuinig, maar een fijne auto.

Mijn vriendin en ik hebben ook besloten om voor een OPC te gaan, de prijs is tegenwoordig aardig te doen en er is nog keuze ook. Meer de kleur nu :P.

Succes verder.

Daniello

Na aanleiding van mensen die ik gesproken heb op het automaxx festival heb ik meerdere mensen gehoord dat ik verstandig ben als ik hem uit duitsland of belgie haal, dit is ook wat ik waarschijnlijk ga doen.

stigter

Het is en blijft een risicoo ook in belgie’n en duitsland zitten er slechte opc’s tussen! En een beetje schokkerig rijden onder de 2000 toeren is normaal dat heeft elke auto met scherpenokken! maar het is wel zo dat er veel versleutelde opc’s zijn helaas. Heb er een zien staan op assen zondag werd er een beetje verdrietig van eerlijk gezegt! Als je er een van een.lief hebber kan kopen in holland zou ik dat zeker doen! Ik rij 3duizend km permaand met een glimlach in me opc1

NoFear1696
          Deelnemer

mijn opc komt ook uit duitsland. 2002 ingevoerd. toen 20.000 euro de goedkoopste in nl. voor 13000 gekocht in duitsland 3500bpm. ik neem aan dat iedereen kan rekenen wat ik mijn zak heb gehouden :jerry

edit: stond op 29dkm

stigter

Eerlijk is eerlijk als het vrij nieuwe auto’s zijn is het goedkoper. maar auto’s uit 2000 die je nu vanuit duitsland haalt scheelt kwa prijs haast niets! Net als duitse schadeauto’s die markt is ook helemaal kapot geholpen jammer genoeg!

5 berichten aan het bekijken - 51 tot 55 (van in totaal 55)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.