Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › mijn corsa……zonder naam
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 juni 2011 om 20:12 #17875056
HOLLAND!!!
geen hele slechte naam opzich.
11 juni 2011 om 08:40 #17875031@xplore12 wrote:
Hmmm….een senior member….met zo’n opmerking.
Jij rijd vast een nexia en denkt dat het een kadett is???
Of schat ik je nou nog te hoog in?
:sleeping :sleeping :sleeping :sleeping
Wat wil je nou…Jij vraagt toch om een naam.
Moet je niet gaan janken als iemand wat aandraagt wat je niet aanstaat.Zou mezelf eerst anders opstellen want deze houding siert je niet echt
11 juni 2011 om 15:33 #17875057amen
11 juni 2011 om 16:45 #17875058Bright Bastard ?
Explorange ?
Daarnaast kan je misschien nog wat met deze vertalingen (gewoon http://www.gijv.nl )
Italian
arancia (Botanik – Frucht) arancio (Farbe) arancione (Farbe)
Spanish
naranja (Botanik – Frucht, Farbe)
Dutch
appelsien (Botanik – Frucht) oranje (Farbe) oranjeappel (Botanik – Frucht) sinaasappel (Botanik – Frucht)Portuguese
laranja (Botanik – Frucht, Farbe)Bijvoorbeeld een verbastering op het Portugees: “EL Aranja”
Zie maar, verzin iets, wees creatief :P
11 juni 2011 om 21:43 #17875059Om te beginnen…….Bedankt voor alle leuke reacties!!!!!!
Voor alle andere reactie’s……………..
Misschien was mijn opmerking over dat nexia verhaal niet echt een succes….MAAR…als ik hier toch een gewone leuke vraag post dan geef ook even een leuk antwoord….
Daarbij, als jullie verder lezen heb ik er zelf een grap van gemaakt (over mijn vrouw) dus ik kon er toch wel een beetje om lachen…dus die opmerking was gewoon even mijn eerste reactie!!!!
Als ik dan lees dat “ik het al direct verpest heb hier” vind ik dat ook wel een beetje ver gezocht.
Laten we dus gewoon even opnieuw starten en denken over een leuke naam…..dus niet HOER of zo iets….
Greetzzzz
12 juni 2011 om 12:13 #17875060Ik had je ook al een paar “serieuze” voorzetjes gegeven……………
Maaruh, meestal is het gewoon beter om zelf iets te bedenken ;)
Zoals mijn nickname, die stamt van een jaar of 6 geleden, toen ik mijn (pas verkochte) Kadett C City kocht (iets verweerd appeltjesgroen) en ik iets wilde verzinnen.
Toen kwam ik op Groeneklodder uit, een naampje met associatie, maar ik ben wel bekend in het wereldje, hahaha
suc6
12 juni 2011 om 12:32 #17875061Schavuit of WimLex of Prins Pils om bij de/het Oranje te blijven
Of je voornaam met een 1
bijv SJAAK1 ( moet je wel Sjaak heten en geen Sjaak zijn ) :jerry -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.