mijn Astra komt niet door de APK…..

Forumindex Forums Modellen Astra mijn Astra komt niet door de APK…..

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
  • Auteur
    Berichten
  • #18161630
    miral astra
      Lid sinds:
      9 June 2010

      @stefanDTI wrote:

      Dat wordt een nieuwe !

      :D ik ben hard op weg jah :thumb

      #18161631
      miral astra
        Lid sinds:
        9 June 2010

        @petrolhead wrote:

        ik zeg goed bezig :thumb , vooral met die remleidingen… heb toen paar keer opnieuw moeten doen king:

        ik had 30 meter remleidin 20 nippels 10 koppelingen en 2 grote nippels voor abs pomp, geloof mij het ging ook niet direct in 1 keer. heb een paar keer geoevend, en zelfs na een paar keer ging het wel mis… maar alles zit er op. :thumb

        #18161632
        miral astra
          Lid sinds:
          9 June 2010

          @opel-mark wrote:

          doe je remleidingen even netjes ontvetten en dan in de blanke autolak spuiten, dan blijven ze nog heel lang mooi glimmend.
          Ik vind het mooit te zien dat je het grondig aanpakt.

          dat zal ik doen dan maar :thumb

          #18161633
          miral astra
            Lid sinds:
            9 June 2010

            eindelijk helemaal klaar alles zit erop.

            achter nieuwe remmen.
            alle remleidingen voor en achter zijn vervangen,voor nieuw.
            radiator vervangen, nieuw.
            de voor wiel naven met abs links en rechts zijn vervangen voor nieuwe.
            complete nieuwe schroefset eronder.
            accu vast gezet, moer was eraf gevallen :hmmz .
            motor complete schoon gespoten, maar eerst helemaal ingespoten met dusty… wat een top spul is dat zeg.. :thumb

            nu alleen nog ff laten uitlijnen en kan die volgende week weer terug voor de APK.

            #18161634
            turbo.d
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 June 2013

              Ziet er allemaal netjes uit. En inderdaad; dat vervangen van remleidingen loopt aardig in de papieren.
              Jij had wel beschikking over een nippel/fels set :?: ik had de nippels eraan laten persen bij Cartall.

              Wij deden de achterremmen ook in 2 dagen incl ontluchten enz.

              #18161635
              miral astra
                Lid sinds:
                9 June 2010

                @turbo.d wrote:

                Ziet er allemaal netjes uit. En inderdaad; dat vervangen van remleidingen loopt aardig in de papieren.
                Jij had wel beschikking over een nippel/fels set :?: ik had de nippels eraan laten persen bij Cartall.

                Wij deden de achterremmen ook in 2 dagen incl ontluchten enz.

                2 dagen is goed toch :thumb
                jah ik heb zon set gekocht bij de brezan samen met de rest.

                de laatste keer heb ik het de garage laten doen voor onze vestra ( is er niet meer) en ik betaalde iest van 175 euro voor alleen achter een deel laten vervangen :vertag dus alles laten vervangen zou een vermogen gaan kosten :swear dus dan maar zelf doen :D .

                ik ben eigenlijk liever bezig met de motor dan onder de auto te kloten met ……

                #18161636
                turbo.d
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  24 June 2013

                  Ja dat ken ik wel een beetje; ik was voor de leiding ook veel kwijt; maar ik zag geen voordeel in de aanschaf van die fels set. Vandaar dat ik de leidingen eronderuit had gehaald en op lengte had laten maken en de nippels door Cartall liet doen.

                  Ik ben bij mijn oldtimer nu lekker tectyl aan het weghalen onder de auto; ook zo’n lekker klussie.

                  #18161637
                  FKsport
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    23 February 2010

                    @miral astra wrote:

                    @FKsport wrote:

                    Dat klusje van je lijstje heb ik laatst ook gedaan: nieuw schroefset, nieuwe schijven en remblokken.
                    De remleidingen moeten ook nog aan de beurt komen, maar denk dat ik dat klusje maar uitbesteedt aan de garage :hmmz

                    jij hebt zeker geen idee wat dat gaat kosten of niet dan :vertag alle remleidingen vervangen heb ik in 2 dagen gedaan, de garage zal het zeker in een dag kunnen maar toch het zal een mooie prijs worden voor je…

                    Inschatting garage was 3 a 400 euro, i know :cry

                    #18161638
                    miral astra
                      Lid sinds:
                      9 June 2010

                      jij hebt zeker geen idee wat dat gaat kosten of niet dan :vertag alle remleidingen vervangen heb ik in 2 dagen gedaan, de garage zal het zeker in een dag kunnen maar toch het zal een mooie prijs worden voor je…[/quote]

                      Inschatting garage was 3 a 400 euro, i know :cry[/quote]


                      Dat vindt ik nog wel mee vallen dan. Als je een vels setje aanschaft plus alle nippels en remleidingen ben je ook dik 200 euro lichter. En dan zit het er nog niet op.

                      #18161639
                      miral astra
                        Lid sinds:
                        9 June 2010

                        @turbo.d wrote:

                        Ja dat ken ik wel een beetje; ik was voor de leiding ook veel kwijt; maar ik zag geen voordeel in de aanschaf van die fels set. Vandaar dat ik de leidingen eronderuit had gehaald en op lengte had laten maken en de nippels door Cartall liet doen.

                        Ik ben bij mijn oldtimer nu lekker tectyl aan het weghalen onder de auto; ook zo’n lekker klussie.

                        Sucses met de super klus :angel

                        #18161640
                        miral astra
                          Lid sinds:
                          9 June 2010

                          afgelopen zaterdag heb ik hem nog ff weg gebracht om te laten uitlijnen

                          en vandaag is die onder problem door de APK gegaan :jerry :jerry :jerry :jerry

                          #18161641
                          arjontje
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            31 March 2006

                            Zo dan die stond niet even verkeerd zeg.
                            Stuur los laten en je vloog naar links zeker :jerry

                            #18161642
                            stefanDTI
                              Lid sinds:
                              10 May 2007

                              Mooi dat je weer Recht de weg op kunt !

                            13 berichten aan het bekijken - 26 tot 38 (van in totaal 38)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.