Mijn Astra F

Forumindex Forums Modellen Astra Mijn Astra F

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Sander79

Zoals jullie in het voorstel topic hebben kunnen lezen heb ik sinds een maandje mijn eerste wagen.
      Een Astra F uit ’92 met 1400cc en 8 kleppen.
      Er zijn nog wel wat dingetjes die ik wil veranderen en er moeten wat dingetjes gerepareerd worden.
      Verlichting in het dashbord kastje is kapot en de stopper is afgebroken. Ook wil ik de binnenverlichting aanpassen zodat ik die ook zelf aan kan zetten, gaat nu alleen aan als ik het portier open.
      Ik wil van die led DRL monteren. Heb al Devil Eye ledlampen in huis maar dat zijn eigenlijk standlichten. Door ze op continue stroom en de schakelaar van de verlichting aan te sluiten zouden ze als DRL moeten functioneren, aan bij contact en uit bij stadslicht.
      De bumpers wil ik weer mooi zwart spuiten met Motip bumper zwart. Iemand hier ervaring mee of tips ?
      Andere HU. Nu tijdelijk de oude van een kameraad omdat er geen inzat.
      De vishengel van een antenne wil ik vervangen voor zo een kleine aluminium antenne of shark vin op het dak.
      De Astra gaat ook verlaagd worden. Veren al in huis maar geen idee hoeveel deze verlagen dus dat word nog leuk.
      Ook heb ik al alu velgen in huis maar die moeten eerst opgeknapt worden.

Best nog wel wat als ik het zo op een rijtje zet.

Wat heb ik al gedaan:
      – Er staat een 10 inch subwoofer in de kofferbak
      – Focal compo setje op de nieuwe mdf hoedenplank. In de portieren voor komt nog zo’n zelfde setje, alleen iets kleiner.

Hoe kan ik er achter komen welke motorolie er is gebruikt ? Of kan ik er gewoon olie bij gooien ?
      Er zat geen onderhoudshistorie dus ik heb geen idee wat er in de afgelopen jaren gebeurt is aan de wagen.

MarkVectra93
      Deelnemer

Binnen verlichting kun je niet aanzetten door verlichtingsknop uit te trekken??
        Olie zou ik gewoon ff keer verversen met oliefilter die is niet zo duur

Sander79

Geen idee, zal morgen even proberen of dat lukt met de verlichtingsknop.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.