Forumindex › Forums › Modellen › Ascona › Mijn Ascona’s 2.5l en Rallyauto
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 februari 2011 om 18:45 #17581488
als je het goed doet dan zal ie straks niet veel meer wegen dan als op kenteken staat.
5 maart 2011 om 18:33 #17581489De auto is vandaag gestraald en in de grondverf gezet.
Deze week zal er een hoop geschuurd en gekit moeten worden.
Druk weekje :D
In de grondverf (wit)
Morgen een achteras halen,en kunnen we langzaam de spullen gaan verzamelen voor de remmerij van de auto (achteras)
Mocht iemand nog iets hebben voor schijfremmen achter houden we ons aanbevolen :cool:5 maart 2011 om 19:26 #17581490eddepet007 hiet levert de platen om schijven te monteren
6 maart 2011 om 09:17 #17581491Jongens wat hebben jullie al een werk verzet zeg:wors:wors
Ziet er naar mijn mening nu al super uit!
ook mooie:kewlpics:kewlpics
top werk mannen.6 maart 2011 om 10:36 #17581492Quote:Morgen een achteras halen,en kunnen we langzaam de spullen gaan verzamelen voor de remmerij van de auto (achteras)
Mocht iemand nog iets hebben voor schijfremmen achter houden we ons aanbevolen :cool:[/rquote]Steek assen afdraaien tot de binnendiameter van een corsa B 1.2
remklauwen van een corsa B 1.2 en dan de adapterplaat zelf maken !!5mm plaatje tussen de steekas bouten op 3 plaatsen vastzetten en aan de kant van de klauw 2 bouten er op lassen en klaar
rij ik ook mee remt perfect en geen homologatie nodig http://www.rtlv.nl
6 maart 2011 om 10:36 #17581493Quote:Morgen een achteras halen,en kunnen we langzaam de spullen gaan verzamelen voor de remmerij van de auto (achteras)
Mocht iemand nog iets hebben voor schijfremmen achter houden we ons aanbevolen :cool:[/rquote]Steek assen afdraaien tot de binnendiameter van een corsa B 1.2
remklauwen van een corsa B 1.2 en dan de adapterplaat zelf maken !!5mm plaatje tussen de steekas bouten op 3 plaatsen vastzetten en aan de kant van de klauw 2 bouten er op lassen en klaar
rij ik ook mee remt perfect en geen homologatie nodig http://www.rtlv.nl
18 april 2011 om 21:08 #17581494nou nou hoe staat het ermee????
29 april 2011 om 20:26 #17581495Ik zal volgende week eens een update plaatsten
er is veel gebeurd de laatste weken :wink:29 april 2011 om 21:25 #17581496@gonzo powerrr wrote:
5mm plaatje tussen de steekas bouten op 3 plaatsen vastzetten en aan de kant van de klauw 2 bouten er op lassen en klaar
rij ik ook mee remt perfect en geen homologatie nodig http://www.rtlv.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
Goeie tip, maar is 5 mm niet wat dun?
29 april 2011 om 21:49 #17581497Die ik heb liggen zijn minstens 2x zo dik.
29 april 2011 om 21:53 #1758149830 april 2011 om 12:51 #17581499Laat die update foto’s maar komen!!!succes met die dikke bak.greetz remo
17 mei 2011 om 13:20 #17581500Weer tijd voor een kleine update.
Er is niet heel bijster veel gebeurt :DWe hebben eerst de binnenkant laten spuiten, voordat we de auto aan de buitenkant gaan bewerken, komt omdat we de auto gestraald hadden, en als je er alleen al naar keek begon ie al te roesten,
dus op hetlaatst zijn alle lasnaden nog even gestraald, en daarna gelijk gespoten
Nu zijn we bezig met het strak maken van de body.
dit is erg veel werk, de body was er niet best aan toe..
Ook komt er nog een i2000 bodykit op.
deze moet ook nog worden strakgemaakt
Ondertussen hebben we op de achteras ook nog schijfremmen geplaatst.
En zo gaan we maar door :D17 mei 2011 om 15:44 #17581501Ik zie al aan de lijn op de koets waar je geshopt hebt voor je uitbouw ;)
Vechtdal moet lukken of niet.
17 mei 2011 om 16:45 #17581502haha klopt ja
dat is er inmiddels uit gezaagdVechtdal gaat helaas niet lukken,
we hebben nog andere dingen die er tussen door moeten..Maar we richten onze pijlen op Amsterdam
dan moet ie wel hopelijk klaar wezen28 mei 2011 om 16:53 #17581503@henk 400rr wrote:
Ik zie al aan de lijn op de koets waar je geshopt hebt voor je uitbouw ;)
Vechtdal moet lukken of niet.
Vertel!!!!! :jerry
28 mei 2011 om 18:48 #17581504Mag niet openlijk vertelt worden ;) en is dus niet voor iedereen te koop
28 mei 2011 om 19:02 #17581505he, jammer; ben ook op zoek naar losse brede randen (dus niet een complete i400 kit)
overigens: die kooi ziet er mega-solide uit! zijn daar nog gradaties in?
28 mei 2011 om 19:09 #17581506Losse randen (iets ander type) zijn er wel en via een bekend adres: http://link.marktplaats.nl/452975831
Ik denk dat de kooi vlgs annex-J gebouwd is en daar zijn verschillende gradaties in, maar ook zo weer verplichtingen, ik denk dat er nog een extra buisje ingelast moet worden als de auto klaar is, maar dat is slechts een vermoeden.
29 mei 2011 om 07:43 #17581507@McLambo wrote:
@henk 400rr wrote:
Ik zie al aan de lijn op de koets waar je geshopt hebt voor je uitbouw ;)
Vechtdal moet lukken of niet.
Vertel!!!!! :jerry
reken wel dat er een hoop aanpaswerk in zit,
en daar hebben we geen foto’s staan op internet.
je moet handig met de slijptol kunnen zijn, moet wel wat uit de carroserie geslepen en gelast worden ;)29 mei 2011 om 09:04 #17581508Ja, dat heb ik al gezien in het topic van Reno Tuning, die zijn er ook eentje aan het opbouwen.
Maar in hoe verre moet je die randen zelf nog pas maken dan? is dat niet goed qua pas-vorm?
29 mei 2011 om 11:26 #17581509Als iets niet origineel is, moet je het altijd pas maken,
Dus daar zit (bij ons dan) ook nog wat poly plamuur werk aan.
Het is niet,zoals de meeste denken dingen er op zetten, popnagels erin en klaar.
Zit best werk in,
je mag best eens komen kijken in kootwijkerbroek hoe het zit29 mei 2011 om 18:00 #17581510Dat lijkt me leuk!
Eerst maar eens kijken of ik een paar van die dingen ergens op de kop kan tikken
9 juni 2011 om 17:53 #17581511Ik heb ze zopas besteld bij Jaak. Is wel even wachten.
9 juni 2011 om 19:50 #17581512Ik ga ze denk ik ook bestellen.
Als de gebroeders van Beek het op prijs stellen zou ik graag eens komen kijken hoe de vork in de steel steekt als de randen er aan zitten.
:wors :wors
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.