Forumindex › Forums › Modellen › Ascona › mijn ascona 400 project updateje
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 februari 2010 om 20:52 #17370378AnoniemLid sinds:
1 January 1970
staan nog wel meer foto,s van opt forum
zit een c20xe in;)en is al 15 jaar in mijn bezit;)
22 februari 2010 om 06:43 #17370379Doetie het nog wel Louwe?:D
22 februari 2010 om 07:01 #17370380Werkelijk een prachtige Manta Louwe! Bravo!
22 februari 2010 om 09:49 #17370381AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door Koekie
Doetie het nog wel Louwe?:Dnu wel weer ja
hij was toe aan n andere startmotor:o22 februari 2010 om 21:54 #17370382andere start motor… rij je er dan nooit mee?
en ik vindt die azev’s goed staan onder t ding!
en al 13jaar in bezit!? respect:wors23 februari 2010 om 12:14 #17370383AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door gsipiloot
andere start motor… rij je er dan nooit mee?en ik vindt die azev’s goed staan onder t ding!
en al 13jaar in bezit!? respect:worsnee de auto heeft pas 2,5 jaar in de stalling gestaan
ivm verbouwing aan onz huis;)is ook wel te zien hoe smerig/stoffig die uit de stalling gekomen is;)
(foto op de kar achter de vec)23 april 2010 om 10:32 #17370384AnoniemLid sinds:
1 January 1970denk voorlopig laatste update:o
de manta is verkocht:otjah had er domweg geen tijd meer voor en stil laten staan
is zo,n auto niet voor bedoeldde ascona heeft wel de originele 400 wielen van de manta gekregen 8j + 10j
(die heb ik niet met de manta verkocht)maar ook is de ascona verhuisd naar de stalling waar eerder de manta stond
auto ging me danig in de weg staan
ivm met een aantal nieuw te plaatsen binnenmuren
en de stalling van de manta was nu toch leeg;)dus tzt zal de ascona wel weer naar huis komen
maar voorlopig is die zo vertrokken
de chevy is op n kleine olielekage na wel weer klaar
dus das n probleem minder;):P23 april 2010 om 13:23 #17370385ben toch blij dat de aanhanger het nog ff volgehouden heeft
Binnenkort moet er een nw bodem op
Het gaat mooi weer worden dit weekend dus u kunt weer vol aan de slag met de boerderie
Gr kabouter
25 april 2010 om 11:01 #17370386hey louwe ga je deze wel houden en rijden of gaat ook weg net als de manta…:cry
(wel mooi dat de manta bij een echte liefhebber terrecht is gekomen:thumbup)
25 april 2010 om 20:20 #17370387AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door gsipiloot
hey louwe ga je deze wel houden en rijden of gaat ook weg net als de manta…:cry(wel mooi dat de manta bij een echte liefhebber terrecht is gekomen:thumbup)
als ik de ascona net zo lang heb gehad als de manta
gaat die msichein ook wel weer eens wegmaar voorlopig kan die dus nog wel n poosje blijven
in iedergeval wil ik er eerst weer mee hebben gereden voor t ding uberhaupt weg gaatmaar heb eerst andere prioriteiten
dus ascona staat voorlopig nog wel in de stalling;)3 juli 2010 om 18:04 #17370388origineel gepost door louwe 16 klepper
kleine updatehey louwe even een vraagje. denk je dat het mogenlijk is om met dit uitlaatspruitstuk een rembekrachtiger te plaatsen?
3 juli 2010 om 18:29 #17370389Hij zet er geen bekrachtiger op.
3 juli 2010 om 18:50 #17370390nee, is ook wel op de foto te zien, de hoofd remcilinders zitten er al op
(die 2 kleine dingen waar anders de booster zit)3 juli 2010 om 19:36 #17370391AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door larsjeG40
origineel gepost door louwe 16 klepper
kleine updatehey louwe even een vraagje. denk je dat het mogenlijk is om met dit uitlaatspruitstuk een rembekrachtiger te plaatsen?
ik begrijp je vraag wel;)
ik vermoed dat dat net moet gaan lukken
tjah de wagen staat niet thuis dus ff chekken gaat niet
zo gemakelijkzal wel ff zoeken of ik n duidelijkere foto heb;)
kees en gt/w hebben ook wel gelijk:thumbup
maar das niet wat je vraagt;)3 juli 2010 om 19:53 #17370392AnoniemLid sinds:
1 January 1970andere auto
zelfde spruitstuk
;)lijkt me wel; n dunnere bekrachtiger
dan de originele
maar ook groter in diameter:hmmz
heb dit plaatje ook n x ergens van t net geplukt???hiero nog een plaatje onder een iets andere hoek genomen
en 2 van bovenaf
1e met de pompen nog op hun plek
2e foto zonder de rempompen
hoop dat je er wat aan hebt;)
;)
4 juli 2010 om 07:15 #17370393ja dat is top!
ik denk dat het wel gaat passen. ik wil namelijk wel graag een bekrachtiger behouden!
anders moet je zo verschrikkelijk hard trappen.
zal er alleen wel een hitteschild tussen plaatsen.die uitlaatpijp vanaf de turbo past zeker ook nog maar net? wel heel kunstig gemaakt
denk wel dat je warme voeten zult krijgen!en de uitgang van de föhn.. draai je die naar beneden of boven?
het is natuurlijk niet zo gunstig als hij zo vlak langs het uitlaatspruitstuk gaat.4 juli 2010 om 21:28 #17370394origineel gepost door louwe 16 klepper
andere auto
zelfde spruitstuk
;)lijkt me wel; n dunnere bekrachtiger
dan de originele
maar ook groter in diameter:hmmz
heb dit plaatje ook n x ergens van t net geplukt???hiero nog een plaatje onder een iets andere hoek genomen
en 2 van bovenaf
1e met de pompen nog op hun plek
2e foto zonder de rempompen
hoop dat je er wat aan hebt;)
;)
De bovenste manta is van mn broertje @manta-aero en volgens mij is het een bekrachtiger van een senator a 2.2
Ik zal het hem eens vragen van de week.Mvg Patrick
5 juli 2010 om 16:03 #17370395Hey broer, de rembekrachtiger is van een Rekord 2.2i en de hoofdremcilinder van een Monza 3.0.
5 juli 2010 om 20:03 #17370396Hey broertje, precies zo zat het ja.
28 oktober 2010 om 19:49 #17370397Zo!dat is wel wat anders dan mijn ascona zeg!!!
hoop idd dat mn bak heel blijft.we zien wel.
super mooi project hoor!!!:jerry:jerry
nog updates??29 oktober 2010 om 07:36 #17370398AnoniemLid sinds:
1 January 1970helaas niet
op n paar aangekochte onderdelen na;)
maar tzt komt deze wel weer aan de beurt:thumbupen hoezo wat anders dan de jouwe
de basis is identiek:jerry
en jij gaat nog eens veel sneller met bouwen ook:thumbup29 oktober 2010 om 08:02 #17370399top project alleen begrijp dat die even stil legt
10 december 2010 om 14:11 #17370400hebj e misschien wat foto’s van je pedalbox, in de auto en evt een tekening van de adapter die je hebt gemaakt/laten maken voor de 2 remcilinders? ik neem ook aan dat je met een balance bar werkt voor remdrukverdeling?
mvg Mats
10 december 2010 om 14:59 #17370401AnoniemLid sinds:
1 January 1970sorry heb ik zo geen foto van
en de auto staat ook ergens in een stalling vol onderdelen
dus even een plaatje schieten is ook niet echt
ff vlot gedaanwerk inderdaad met een balance as voor de verstelling van de remdruk voor en achter;)
10 december 2010 om 15:17 #17370402is het wel simpel te maken, als je mij een kleine uitleg kan geven komt het wel goed.
want ik neem aan dat je een adapter plaat heb gemaakt, en daar de remcilinders heb op bevestigd, het gaat ermij daarna om hoe heb je het in de auto gemaakt, origineel rempendaal gebruikt? -
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘mijn ascona 400 project updateje’ is gesloten voor nieuwe reacties.