Forumindex › Forums › Modellen › Ascona › mijn ascona 400 project updateje
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 juli 2008 om 03:59 #17370278
Originally posted by louwe 16 klepper
en n fohntje is een gt2871r
met aangepast compressor huis van een gt2860r
dan komt de inlaat flens net wat beter uit
is wel n garrett
zijn tegenwoordig ook goeiekopere china imitaties te koop
maar daar had ik weinig vertrouwen in:oDie hebben wij getest. Na +/- 1000 km de hoek om…
27 juli 2008 om 05:38 #17370279AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door JRC
Originally posted by louwe 16 klepper
en n fohntje is een gt2871r
met aangepast compressor huis van een gt2860r
dan komt de inlaat flens net wat beter uit
is wel n garrett
zijn tegenwoordig ook goeiekopere china imitaties te koop
maar daar had ik weinig vertrouwen in:oDie hebben wij getest. Na +/- 1000 km de hoek om…
mag hopen dat je die chinese meuk bedoeld:o:jerry
5 september 2008 om 21:29 #17370280ja deze kerel is wel heel erg handig:thumbup.het bouwen van een huis of auto, motoren, chevy bus
hij krijgt het allemaal voor elkaar:thumbup,al gaat het soms niet helemaal goed het plaatsen van de latjes voor de dakpannen:swear
maar ook daar is een oplossing gevonden ,alleen jammer van het mooie weer in NLgr kabouter
kijk ook ff op http://www.opel-onderdelenbeurs.com eind oktber te tolbert14 september 2008 om 13:01 #17370281AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door kabouter
ja deze kerel is wel heel erg handig:thumbup.het bouwen van een huis of auto, motoren, chevy bus
hij krijgt het allemaal voor elkaar:thumbup,al gaat het soms niet helemaal goed het plaatsen van de latjes voor de dakpannen:swear
maar ook daar is een oplossing gevonden ,alleen jammer van het mooie weer in NLgr kabouter
kijk ook ff op http://www.opel-onderdelenbeurs.com eind oktber te tolberthahahaha jep
besteed je eens wat uit gaat t meteen mis:o:odus blijkt wel je moet alles zelf doen:o
ach dan duurt het maar weer wat langer
t komt goed zowel met onz huis als m,n asconaverder ist tijdelijk weer ff stil rond het project
wel weer wat dingetjes onderwegmaar no time to bilt
eerst maar eens wat pannen op t dak gooien:jerry
14 september 2008 om 19:50 #17370282mooimooimooi:thumbup
11 november 2008 om 20:11 #17370283AnoniemLid sinds:
1 January 1970ok niet echt veel te melden
maar ok
wie t topic doorleest/gelezen heeft
weet dat ik nogal wispulturig was wat motorkap betreftin eerste in stantie zou ik n stalen kap gebruiken
waar de gaten roosters ingemaakt warentoen kon ik een volledig kunststoffen (polyhesteren)kap kopen
dus werd de stalen kap verkocht:Ptot ik op t punt kwam dat de plannen omgegooit werden
de webers + alle hun delen verkocht en t een turbo moest worden
tjah gezien zo,n turbo gepaart gaat met hogere temperaturen
dan met een stel webersben ik van mening dat een kunststoffen kap heel waarschijnlijk niets waard is dus ook die kap weer verkocht en na wat zoeken weer n nette stalen kap gevonden
uiteraard daar de flex weer ingezet
zodat toch de gaten die er inhoren er weer inzitten;);)zal wel ff plaatje postten van t rsultaat
verder blijft t vrij rustig rond t project
wel al deels n nieuw dak op ons huis geknoeid:P
dus hier gebeurt nog wel t 1 en ander
maar helaas niet gek veel aan de ascona11 november 2008 om 20:27 #17370284kijk ook dat ziet er goed uit:thumbup:D
11 november 2008 om 20:30 #17370285zo jij hebt niet stil gezeten :wors
22 maart 2009 om 18:25 #17370286wat voor schijven heb je eigenlijk gebruikt voor die volvo remklauwen?
aangezien je 5 bouts nafen hebtdat zijn dan zeker geen schijven van een honda prelude? of heb je er nieuwe gaten in geboord?
23 maart 2009 om 16:21 #17370287AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door larsjeG40
wat voor schijven heb je eigenlijk gebruikt voor die volvo remklauwen?
aangezien je 5 bouts nafen hebtdat zijn dan zeker geen schijven van een honda prelude? of heb je er nieuwe gaten in geboord?
voor zitten de klauwen er nog niet op
maar in principe zou ik met senatr a /monza schijven
me wel reddenof die volvo klauwen er nog wel opkomen is zelfs niet meer 100% cker:o;)
23 maart 2009 om 18:08 #17370288ik heb op dit moment monza 3l klauwen en schijven en inderdaad het lijkt wel te passen
vraag me alleen af of ik wel die 2mm van de bevestiging af moet halen wat veel wordt gezegden of het erg veel beter remt dan de monza klauwen aangezien deze een enorm zuigeroppervlakte hebben
23 maart 2009 om 20:36 #17370289AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door larsjeG40
ik heb op dit moment monza 3l klauwen en schijven en inderdaad het lijkt wel te passen
vraag me alleen af of ik wel die 2mm van de bevestiging af moet halen wat veel wordt gezegden of het erg veel beter remt dan de monza klauwen aangezien deze een enorm zuigeroppervlakte hebben
met commodore fusee,s
kun je gewoon commodore monza senator,klauwen en schijven pakken dacht ik
nergens 2 mm afhalenheb die setup ook op m,n manta remt als n dijk
23 maart 2009 om 20:41 #17370290hoe staat het op dit moment eigenlijk verder met dit project? is er nog vooruitgang?
24 maart 2009 om 14:57 #17370291origineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door larsjeG40
ik heb op dit moment monza 3l klauwen en schijven en inderdaad het lijkt wel te passen
vraag me alleen af of ik wel die 2mm van de bevestiging af moet halen wat veel wordt gezegden of het erg veel beter remt dan de monza klauwen aangezien deze een enorm zuigeroppervlakte hebben
met commodore fusee,s
kun je gewoon commodore monza senator,klauwen en schijven pakken dacht ik
nergens 2 mm afhalenheb die setup ook op m,n manta remt als n dijk
in dat geval denk ik dat ik nog even wacht met de volvo remklauwen ben benieuwd hoe de monza klauwen remmen
24 maart 2009 om 18:58 #17370292AnoniemLid sinds:
1 January 1970vergelijk het gewicht van een monza maar eens met een ascona of manta;)
je hoeft geen raket geleerde te zijn om te kunnen bedenken
dat als het op n zwaardere auto al goed remt
wat het dan op n lichtere auto doet24 maart 2009 om 19:44 #17370293daar heb je volkomen gelijk in
en volgens mij is een monza zelfs nog zwaarder dan een volvo 24023 juni 2009 om 17:00 #17370294AnoniemLid sinds:
1 January 1970ascona der uit:o:o
ding staat me nu wel ff in de weg
dus moest ie der uit:okan die meteen ff luchten:P:P
project stond al op n laag pitje
nu zelfs ff helemaal stil:hmmzwel nog ff n achterdemper gescoord en gewijzigd
maar verder voorlopig niets spannends:oach komt tijd komt raad;)
ff de buiten pics:P
23 juni 2009 om 19:25 #17370295:wors:wors:wors wordt een pracht asci :wub
23 juni 2009 om 20:13 #17370296Het word toch eens tijd om wat te gaan doen aan die ascona Louwe het mooie weer komt er aan dus je kunt nog best even zonder pannen op hey dak:jerry
23 juni 2009 om 22:15 #17370297zou hem zo laten, ratstyle 400:P
ben benieuwd als die af is, 400 is nou eenmaal dik:wub
24 juni 2009 om 14:33 #17370298AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door Koekie
Het word toch eens tijd om wat te gaan doen aan die ascona Louwe het mooie weer komt er aan dus je kunt nog best even zonder pannen op hey dak:jerry:jerry:jerry
ja zolang t mooi weer blijft wel
maar heb echt geen zin om met k u t weer op t dak te zitten
;)
maar oooiit komt dit ding wel op de weg;)
en cker niet als rat stijl;):thumbdown25 juni 2009 om 12:22 #17370299Je schuurtje is anders ook een beetje “rat stijl” haha
27 juni 2009 om 08:11 #17370300:wub:wub:wub:wub:wub
blijft een prachtige asci:thumbup:thumbup
27 juni 2009 om 09:49 #17370301AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door Maartuh
Je schuurtje is anders ook een beetje “rat stijl” hahajep die wel ja:jerry:jerry
27 juni 2009 om 19:39 #17370302:wub zie dit project nu pas!:wub mooi hoor zo’n asci! vooral zo’n 400 uitvoering.
en je pakt hem grondig aan! zoals het moet als je hem echt helemaal perfect wilt hebben!:thumbupme mond valt hier van open! in positieve zin!:wors
-
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘mijn ascona 400 project updateje’ is gesloten voor nieuwe reacties.