Forumindex › Forums › Modellen › Ascona › mijn ascona 400 project updateje
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 december 2007 om 22:48 #17370228AnoniemLid sinds:
1 January 1970Origineel gepost door tabula
Dit is echt lekker gedaan…
Wou dat ik hetzelf ook allemaal kon… :okun je waarschijnlijk ook wel:o;)
vaak ben je te bang om het te proberen;):P:P:P:P
10 december 2007 om 22:57 #17370229Kwestie van de juiste mensen benaderen die je wat willen laten zien en uitleg geven.
Maar goed, het is niet voor iedereen weg gelegd, niet iedereen is even handig.
11 december 2007 om 12:01 #17370230Origineel gepost door louwe 16 klepper
Origineel gepost door tabula
Dit is echt lekker gedaan…
Wou dat ik hetzelf ook allemaal kon… :okun je waarschijnlijk ook wel:o;)
vaak ben je te bang om het te proberen;):P:P:P:P
Daar zit mss wel iets in, als ik met cruez samen zit te werken aan de manta of de ascona, gaat alles veel vlotter… nochtans weten we beiden evenveel…
17 januari 2008 om 01:40 #173702312 weten meer als 1
maar goed@louwe :P:P:P fijn fijn n’TUrbo als k m eens hoor fluiten ga ik kats door het lint haha prachtige
hele uitdaging maar perfect door de juiste mannen op de juiste plaats in de boerderie’je
:wors:wors:o:wors
17 januari 2008 om 08:59 #17370232mooi project man
:thumbupferme verstevigen en aanpassingen gedaan
echt netjesen die turbo dan nog es
vet vetben benieuwd naar de rest van de opmaak en resultaat
7 maart 2008 om 19:33 #17370233AnoniemLid sinds:
1 January 1970ach uiteindelijk komt deze wagen ook wel op de weg
de onderdelen blijven gestaag binnen druppelenenkel kom ik nog steeds tijd te kort
dat verrekte geld he :P
als ik daar nu eens veeeel meer van had
hoefde ik niet meer elke week 40 uur van huis;):jerry8 maart 2008 om 09:55 #17370234zo jij bent echt goed bezig
die steunen waar je je auto in hangt heb je daar mischien een tekening van die dingen heb ik ook nodig:)8 maart 2008 om 11:15 #17370235AnoniemLid sinds:
1 January 1970nope geen tekkening
gewoon uit t hoofd gemaaktik kan je wel wat maten doorgeven als je wilt
maar in principe moet je aan de foto,s al heel wat hebben;):thumbup8 maart 2008 om 15:05 #17370236hee mooi project louwe:thumbup:thumbup
9 maart 2008 om 17:55 #17370237origineel gepost door louwe 16 klepper
nope geen tekkening
gewoon uit t hoofd gemaaktik kan je wel wat maten doorgeven als je wilt
maar in principe moet je aan de foto,s al heel wat hebben;):thumbupja dat moet me in princiepe wel lukken was je veel kwijt aan materiaal?:angel
9 maart 2008 om 18:17 #17370238origineel gepost door larsjeG40
origineel gepost door louwe 16 klepper
nope geen tekkening
gewoon uit t hoofd gemaaktik kan je wel wat maten doorgeven als je wilt
maar in principe moet je aan de foto,s al heel wat hebben;):thumbupja dat moet me in princiepe wel lukken was je veel kwijt aan materiaal?:angel
je kan het natuurlijk zo duur maken als je wilt . maar je kan ook bij een oude ijzerboer kijken naar wat ijzer dan is het vast een stuk goedkoper dan als je nieuw ijzer koopt.
maar als je het maken van zo,n te duur vind kan je maar beter niet aan zo,n project beginnen.10 maart 2008 om 17:14 #17370239AnoniemLid sinds:
1 January 1970hahahaha
tjah beetje waar is dat wel:P:P:P:P
weet zo niet meer wat ik kwijt was
bovendien was de kerel waar ik t materiaal kocht ook weer n bekende van me dus betaalde zoiezo niet de volle prijs:P:P:Ptis niet wie je bent maar wie je kent;););)
maar je hebt wel heel veel plezier van zo,n “spit”
dus tis de investering meer dan waard:thumbup:thumbup:thumbup11 maart 2008 om 22:22 #17370240Louwe, hoe doe je dat met de hoofdrempomp? Heb je daar 2 losse cilinders zitten?
12 maart 2008 om 17:49 #17370241mooi ik denk dat ik dan ook maar zo’n steun maak het lijkt me onwijs makkelijk
ik lig nu steeds onder me auto te lassen en te slijpen maar zit onderhand helemaal onder de brandplekken
van de lasspetter13 maart 2008 om 16:06 #17370242AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door henkjan_80
Louwe, hoe doe je dat met de hoofdrempomp? Heb je daar 2 losse cilinders zitten?inderdaad
zit/komt een pedalbox box in
dan heb je 2 pompjes 1 voor voor en 1 voor achter
en kun je t remdrukverschil tussen voor en achter van binnenuit verstellen13 maart 2008 om 16:08 #17370243AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door larsjeG40
mooi ik denk dat ik dan ook maar zo’n steun maak het lijkt me onwijs makkelijk
ik lig nu steeds onder me auto te lassen en te slijpen maar zit onderhand helemaal onder de brandplekken
van de lasspetteris ook verrekte handig
bij deze ascona gebruik ik hem ook voor t eerst
had ik geweten hoe verrote handig zo,n ding is had ik der al veeeeel eerder 1 gemaakt:wors:thumbup16 maart 2008 om 21:28 #17370244ik heb er al 1tje helemaal uitgetekend dus zal deze week even materiaal halen en er dan 1 in elkaar lassen
ook wil ik overal verstevegingen lassen en ik zie dat jij daar al heel goed in geslaagd bentis het met zo’n steun makkelijk de auto om te keren of moet dat met takels? ik wil zelf eigenlijk de voor en achterassen eronder houden
17 maart 2008 om 19:17 #17370245Ik zou je assen d’r onderuit halen. Scheelt in gewicht en het is niet veel werk.
Normaal heb je zowiezo werk aan je chassis ter hoogte van de vooras,
en dan moet die er toch onderuit.18 maart 2008 om 14:35 #17370246AnoniemLid sinds:
1 January 1970de auto draaien is bij de meine niet zo,n probleem
ook niet met de achteras der onder
heeft alles te maken met waar je t draaipunt maakt
als de koets zo,n beetje qua gewicht in evenwicht hangt
heb je de minste kracht nodig om te draaien;);)18 maart 2008 om 16:13 #17370247mooi
ik zie dat je gewoon een rechte pijp door de auto heen hebt gedaan dit lijkt 1 geheel dan zit hij niet horizontaal door je auto heen toch?
en hoe heb je hem achter bevestigd op de steunen waar de brandstoftank zit?18 maart 2008 om 16:20 #17370248AnoniemLid sinds:
1 January 1970koker zit toch redelijk horizontaal door de auto
achter net over de rand van de kofferbak
dan in t schutbord precies door t gat van de kachel
en voor net onder de slotplaat doorheb er dwars balkje aangelast
die inderdaad achter op de bevestigign van de tank hangt
voor op de plek waar de vooras aan de balk vast zitook heb ik nog n lipje
gelast daar waar normaal t slot van de kofferdeksel
invalt;)18 maart 2008 om 21:47 #17370249Toevallig nog vorderingen Louwe?
Ik zit vol spanning te wachten op de:kewlpics!
19 maart 2008 om 16:31 #17370250AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door ascona-gek-roosendaal
Toevallig nog vorderingen Louwe?Ik zit vol spanning te wachten op de:kewlpics!
vorderingen zat:thumbup;)
maar niet aan de ascona:(26 maart 2008 om 18:34 #17370251F*cking louwe, dat ik dit topic heb gemist man..
damm dat ziet er goed uit..DIt zal zeker een waardige tegenstander worden..
Bouw dat ding als de bliksem af en de strip op met dat hok ;)Ben echt benieuwd naar het eindresultaat.. vind zo’n ascona toch nog altijd uber geil…. helemaal met zo’n 400 uitbouw.. jammie..
Keep on going, ga je topic eens in de gaten houden :wors
2 april 2008 om 17:19 #17370252hey louwe even een vraagje
als je een plaatje ingelast hebt wat smeer je er dan op gewoon een primer of gebruik
je een roestwerend materiaal bijv noverox?
en wat smeer je in de ingevreten roestpitten? -
AuteurBerichten
- Het onderwerp ‘mijn ascona 400 project updateje’ is gesloten voor nieuwe reacties.