Mijn 2din is nu ingebouwd

Forumindex Forums Modellen Astra Mijn 2din is nu ingebouwd

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    Berichten
  • #17527470
    RISL
    Moderator
      Lid sinds:
      24 January 2011

      Ziet er er goed uit. Waarom maak je hier geen how-to van?
      Het is duidelijk dat er veel animo is onder de forumleden om zelf ook zoiets te maken en jouw how-to zou daarbij een goede leidraad voor velen kunnen zijn.

      #17527471
      grave digger02
        Lid sinds:
        23 March 2012

        dat zou idd handig wezen ben nu van die filmpjes op youtube aan het kijken, jmmr genoeg zijn ze allemaal duits of japans

        #17527472
        grave digger02
          Lid sinds:
          23 March 2012

          @grave digger02 wrote:

          ik wil ook mijn middenconsole beplakken met carbon sticker.
          maar er zit een soort van rubberachtige coating over het grootste onderdeel.

          kan ik hier gewoon over heen plakken of moet ik het verwijderen,
          en als ik het moet verwijderen wat is de veiligste manier om dat te doen?

          om nog even op terug te komen, weet iemand dat???

          #17527473
          Mr-T-Opel-Astra-G
          Deelnemer
            Lid sinds:
            11 August 2011

            @grave digger02 wrote:

            @grave digger02 wrote:

            ik wil ook mijn middenconsole beplakken met carbon sticker.
            maar er zit een soort van rubberachtige coating over het grootste onderdeel.

            kan ik hier gewoon over heen plakken of moet ik het verwijderen,
            en als ik het moet verwijderen wat is de veiligste manier om dat te doen?

            dat zou idd handig wezen ben nu van die filmpjes op youtube aan het kijken, jmmr genoeg zijn ze allemaal duits of japans

            Monkey see, monkey do :jerry

            Moet er inderdaad af. is een rotklus, maar voor het beste resultaat ga je tot het plastic (ik ben ook de structuur eraf aan het wet-sanden en daar ben ik nu al heel wat man-uren mee bezig om dit egaal en gaaf te krijgen). dit “rubber” wil bij 9/10 (originele) oudere consoles ernstig gaan “bladeren”. Maar je gaat het verschil echt wel zien. Ik zit te denken om mn middengedeelte met antraciet carbon te gaan wrappen, gevolgd met wat hoogglanslak voor de finishing touch. Maar ik ben er nog niet aan uit hoe dit te gaan doen met de MID/TID sectie.. omdat het toch wel een inkeping is, en dit toch wel strak wil hebben…

            #17527474
            grave digger02
              Lid sinds:
              23 March 2012

              ja, bij mij is het nu zo erg dat ik het met me nagel gewoon kan verwijderen.

              maar jij zegt dus wet-sanden, hoeveel korrel?

              of kan ik het ook droog doen, zo ja hoeveel korrel is het beste (wil geen grote schade zien mocht ik het er ooit afhalen)?

              met de MID/TID sectie zit ik ook inderdaad mee, is een lastig om het mooi en goed te plakken.
              vind het zo zonde als je die naven blijft zien nadat je het hebt getrimd.

              zelf denk ik er aan om het een beetje te vouwen om het erin te krijgen en dan met de wet-manier gebruiken, mocht het fout gaan.
              daarna met de fóhn drogen en de rest vouwen.

              hopelijk werkt het, maar ga eerst maar eens schuren om die rubbere coating eraf te krijgen.

              #17527475
              Mr-T-Opel-Astra-G
              Deelnemer
                Lid sinds:
                11 August 2011

                Ik heb zelf P600 voor het af te schuren tot op het plastic (zachtste korrel) dus die “rubber” laag en de structuur, dus HELEMAAL kaal.
                Als je de folie eraf haalt, ga je dat wel zien, maar met een vlakgeschoren console krijg je een vlak, egaal effect.

                Ik heb al andere delen op eenzelfde manier behandeld en dit komt erg mooi uit. heb op het moment even geen fotos bij de hand.
                Ik wil gewoon dat het console hetzelfde eruit komt, dus ben ik hier erg veel tijd in aan het steken.

                De curves en uitsparingen wordt inderdaad een uitdaging.

                #17527476
                sloesss
                  Lid sinds:
                  6 February 2007

                  Van mij ziet er nu zo uit
                  Is wat uurtjes werken maar wou dat ik het veel eerder had gedaan

                  #17527477
                  Mr-T-Opel-Astra-G
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    11 August 2011

                    zeer ZEER netjes!! Meteen ook pookhoesje vervangen zie ik!! Dikke kudos! :kewlpics king: :thumbup

                    #17527478
                    Niels0478
                      Lid sinds:
                      14 July 2010

                      Ziet er goed uit allemaal :thumb

                    9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.