Grrr…na een aantal dagen flink geirriteerd te zijn en het internet te hebben afgezocht bij deze toch maar hier de vraag stellen. Afgelopen zaterdag kreeg ik van mijn moeder de vraag of ik even wat grof vuil kon wegbrengen, aangezien ik een grotere auto heb. Geen enkel probleem natuurlijk, dus de banken plat gegooit en alles ingeladen. Nadat ik alles had weggebracht wil ik mijn banken terugzetten in de normale positie, krijg ik het grote deel (met middengordel) niet meer in de normale stand omdat de gordel te strak staat. Het plastic beveiliging wat ervoor zorgt dat de gordel niet te ver erin gaat blijkt door het plastic deel in de stoel te zijn geschoten en nu zit mijn gordel dus super strak en er zit geen beweging meer in. Op het forum hiet hebben ze het erover dat je de middengordel niet kan bedienen als de bank niet in de normale positie staat, maar dit kan ik nu dus niet doen. Ik heb het slotje, waarmee hij normaal vast staat al dichtgeklikt met een schroevendraaier, maar nog steeds geen beweging.
Iemand nog een idee wat te doen? Ik word namelijk helemaal gek! :swear