Middengordel vast Vectra GTS 2003

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Middengordel vast Vectra GTS 2003

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    DoeT-er-niet-toe

Grrr…na een aantal dagen flink geirriteerd te zijn en het internet te hebben afgezocht bij deze toch maar hier de vraag stellen. Afgelopen zaterdag kreeg ik van mijn moeder de vraag of ik even wat grof vuil kon wegbrengen, aangezien ik een grotere auto heb. Geen enkel probleem natuurlijk, dus de banken plat gegooit en alles ingeladen. Nadat ik alles had weggebracht wil ik mijn banken terugzetten in de normale positie, krijg ik het grote deel (met middengordel) niet meer in de normale stand omdat de gordel te strak staat. Het plastic beveiliging wat ervoor zorgt dat de gordel niet te ver erin gaat blijkt door het plastic deel in de stoel te zijn geschoten en nu zit mijn gordel dus super strak en er zit geen beweging meer in. Op het forum hiet hebben ze het erover dat je de middengordel niet kan bedienen als de bank niet in de normale positie staat, maar dit kan ik nu dus niet doen. Ik heb het slotje, waarmee hij normaal vast staat al dichtgeklikt met een schroevendraaier, maar nog steeds geen beweging.

Iemand nog een idee wat te doen? Ik word namelijk helemaal gek! :swear

speaker
      Deelnemer

Ik heb dit ook gehad.

Enige oplossing is: Onder de zitting zit deze gordel vast met een bout ( nr.24 ). Deze moet je losdraaien, daarna is de spanning er af en kan je de bank terug doen en kan je de gordel weer bewegen. Dan de bout weer vast maken.

Ik weet het … het is niet de simpelste oplossing , en ik heb ook geen idee waarom het gebeurt ……………..

DoeT-er-niet-toe

Hmm…denk niet dat dit gaat werken, aangezien hij met de bank plat niet volledig strak staat. Het plastic dopje wat op de gordel zit zit al tegen het oprolsysteem aan en kan dus niet nog strakker. Er zit dus met de bank plat wel wat beweging in de gordel, maar het lijkt of hij in de beveiliging zit.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.