Middendemper vervanger

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Middendemper vervanger

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    walter22
    Deelnemer

Ik ben opzoek naar een middendemper vervanger voor mijn GTS 2.2-16V benzine van 2002. Nu blijkt dat die van NLpower ze niet leveren kan voor de 2.2 wel voor de 1.8. Zit hier verschil in dan? Ik dacht dat deze uitlaten identiek waren voor de GTS. Binnenkort heb ik namelijk een Sebring einddemper en wil het geluid wel kunnen horen vandaar de middendempervervanger. De middendemer is ook wat rot. Of heeft iemand hier misschien nog voor weinig een middendemper of een vervanger?

Navy
      Deelnemer

Wat ik gedaan heb:
        met een kettingsnijder de middendemper ertussen uit gesneden en vervangen door een gewoon stuk pijp. Ik heb de pijpen voor en achter de middendemper vlakbij de middendemper doorgesneden zodat ophangpunten behouden bleven. 2 uitlaatklemmen en wat Gungum en klaar was ik. Totale kosten? 14 euro! En APK goedgekeurd!

walter22
        Deelnemer

Bedankt voor de tip.
          Mijn Sebring einddemper :wors :wors diameter 101mm zit eronder. Middendemper ertussenuit gezaagd en pijp met twee klemmen ertussen. Dat ding was 1.10m lang. Nu een heerlijk geluidje.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.