middendemper vervanger…

Forumindex Forums Modellen Astra middendemper vervanger…

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17248001
    Botho
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 May 2009

      Hallo astranauten, ik heb een vraagje. Ik heb laatst sebring demper gekocht voor mijn astra 1.6 16v. Nu wil ik graag een middendemper vervanger. Ik was van plan deze te bestellen bij gm tuningparts maar nu las ik hier ergens een post van iemand die daar niet zo over te spreken zou zijn.(slecht kwaliteit.) Heeft 1 van jullie een idee welke ik moet kopen? Ik zag er ook 1 te koop bij novusautomotive.nl . Iemand ervaringen hiermee? Bedankt alvast..

      #18011305
      kaneelschep
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 November 2004

        ik heb alleen ervaring met die van NLpower. Die pasvorm was best belabberd.
        En wat het probleem dan altijd wordt met de astra en kadett.. Dat ie dan bij je achterbrug gaat rammelen. Of tegen de bodem, of tegen de brug. En dat is echt een ROTgeluid!
        Ik heb uiteindelijk een stuk uitlaat rubber om de demper vast gemaakt zodat ie geen herrie meer maakte. maar eigenlijk paste die nooit goed dus.
        Ik had een tijdje een sebring tussendemper vervanger te koop. Die paste perfect! zijn ook nog wel te vinden.en best betaalbaar.

        #18011306
        chieltjuh
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 February 2012

          -offtopic. Heb ik een keer gehad met een Ibiza.. middendemper had zo mn remleidingen “doorgeschuurd”

          #18011307
          BlueAstraG
            Lid sinds:
            24 December 2011

            Even een mailtje sturen naar info@datatuning.nl met je vraag.
            Of je nou losstaand een info mailtje stuurt of een bestelling plaatst, je krijgt antwoord op je vragen en je kunt verder geholpen worden. Bij een eventuele bestelling is ook inbouw een optie. Bij een belabberde pasvorm bijv. komt de uitlaat er gewoon niet onder of wordt perfect passend gemaakt.

            Succes, wat je keuze ook wordt :thumb

            #18011308
            Botho
            Deelnemer
              Lid sinds:
              29 May 2009

              Thanks heren…voor de snelle respons..

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.