Middenconsole Signum 3.2 V6 Cosmo 2004

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Middenconsole Signum 3.2 V6 Cosmo 2004

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Driesje1961

Dag,
      Wie weet of ik aan mijn console veranderingen kan aanbrengen?
      De vorige eigenaar heeft gekozen voor de opties CD-wisselaar + cassettespeler (!).
      Ik wil gewoon een cd-speler.
      Verder zou ik graag een kleurendisplay willen met navigatie.
      Ik heb nu een monochrome scherm.
      Moeten er andere kabels gelegd worden of wordt het een gebed zonder end?
      Trouwens, verder is het een topwagen met alle opties.
      Dries

gwriemersma
      Deelnemer

Je kunt kiezen voor aftermarket makkelijkste oplossing
        Of je gaat net als mijzelf een enkele anderen hier voor OEM DVD90 of CD70 die optie is met omvattend maar wel naar mijn iedee het mooist

Driesje1961

En hoe zit het dan met mijn monochrome display ?
          Daar zou ik wel een kleurendisplay willen hebben. Kan ik dat ook regelen?

Opeltje17
          Deelnemer

Jep kan allemaal, je zult wel wat dingen moeten vervangen, CIM(stuurkolommodule) stuur met andere knopjes(scroll) kachelpaneel(mits je ECC hebt) bekabeling en stekker achter de radio wordt anders(zul je moeten aanpassen)

En dan zul je een CD70 of DVD90 moeten aanschaffen en dan nog een CID(kleuren) scherm met RGB kabel en een GPS muis.

jraaf
            Deelnemer

Hoi Dries,

lees mijn topic eens door:

viewtopic.php?f=6&t=139395

vanaf pagina 3 ergens :angel

Daar komt die mod voorbij. Mijne is ook uit 2004. Da’s half can en als je geluk hebt full Can maar dat is afhankelijk van de maand. Eigenlijk is full can pas geleverd vanaf mei 2005 volgens opel maar ik heb ze wel eens gezien van een maandje eerder :hmmz

Feit is dat als je alles wilt hebben werken je minimaal de volgende onderdelen nodig hebt;

DVD90 (zoek er een met aux) heb ik ook en dat geeft je heel veel plezier.
              Breedbeeld CID
              CID houder(rooster middenconsole)
              RGB kabel
              aftermarket gps antenne (origineel kan uiteraard ook maar hetprijsverschil is minimaal 70 euro en dan heb je nog de originele kabelboom nodig)
              Aanpasing kabelboom

En afhankelijk van je airco unit als je die hebt ook nog een nieuwere versie daarvan.
              Wil je ook je stuurwiel bediening werkend hebben dien je een andere CIM en een ander stuur te nemen. Er zijn 4 spaak sturen met scroll bediening, dan hoef je geen andere airbag en anders bij een 3 spaak wel een andere airbag omdat je originele niet meer past.

Alle onderdelen kun je tegenwoordig voor minder krijgen dan toen ik het deed, kwestie van zoeken. Verder veel geduld en trial and error met een kabelboom expert. Die vind je hier op het forum en wat geluk met de onderdelen.

Ik heb dit als een van mijn eerdere mods gedaan om dat ik de optie gewoonweg geweldig vind werken en alles in orignele staat er zeer goed uit ziet.

Groet jraaf

Driesje1961

De moed zakt me wel in de schoenen. Kan beter een andere Signum kopen….

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.