Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › middenarmsteun voorstoelen vectra c
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
17 januari 2009 om 15:12 #17208583
Hsllo allemaal,
ik ben nieuw hier (zie ff voorstellen).
Kan iemand mij vertellen of je achteraf nog een orginele Opel middenarmsteun tussen de voorstoelen kan plaatsen?
Heeft iemand hier ervaring mee? en wat kost het ongeveer?
alvast bedankt
greetz
mart17 januari 2009 om 15:30 #17462177zit er toch standaard erin
of vergis ik me17 januari 2009 om 15:46 #17462178origineel gepost door haydar82
zit er toch standaard erin
of vergis ik meWaarschijnlijk niet bij allemaal ;).
Kijk eens op Ebay.de daar staan zo gruwelijk veel opel onderdelen op!!! En dan bij “Teilen” – “innenausstatung”.
17 januari 2009 om 15:48 #17462179of ebay.co.uk en dan ‘vectra C armrest’ intikken !! ;)
17 januari 2009 om 15:50 #17462180Ik zag net je andere bericht. De Sport Edition II is nooit als vectra C uit geleverd. Dat was namelijk de Vectra B.
Maar goed, autohandelaren roepen wel vaker een hoop dingen.
Zoals dat ze een CDX verkopen zonder bestuurders airbag en raamzwengels achterin en zonder stuurbediening :).17 januari 2009 om 15:52 #17462181Ik moet toegeven dat het een mooie armsteun is. Lekker breed en te verstellen naar voren toe. Incl opbergvakken. :thumbup
17 januari 2009 om 16:28 #17462182ok bedankt, zal eens gaan zoeken op ebay.
en vwb die sport edition 2, het stond zo in de advertentie. Het zal wel gewoon een sport zijn, iemand enig idee wat dit inhoud tov andere uitvoeringen?
Het is jammer dat er niet standaard een armsteun in zat, maar je, je kan niet alles hebben toch!!
thx
greetz
mart18 januari 2009 om 09:39 #17462183He Allemaal,
Ik heb gister een Vec. C station gekocht en ook hier zit er geen in. Ik heb de verkoper gevraagd of er een originele inpast, maar hij antwoordde: Kan wel maar is een heleboel werk ivm (airco) ventilatie naar achteren. oftewel de hele bak
van je pook tot handrem etc. moet vervangen…..Dus ik ga maar op zoek naar een universele
Iemand nog suggesties?Groet Tim
18 januari 2009 om 10:08 #17462184He Allemaal,
Ik heb gister een Vec. C station gekocht en ook hier zit er geen in. Ik heb de verkoper gevraagd of er een originele inpast, maar hij antwoordde: Kan wel maar is een heleboel werk ivm (airco) ventilatie naar achteren. oftewel de hele bak
van je pook tot handrem etc. moet vervangen…..Dus ik ga maar op zoek naar een universele
http://seddes.nl/unirust/catalog/home1.php
Hier hebben ze mooie universele armsteunen voor diverse wagens
Ook Botec heeft mooie armsteunen: http://www.botecautosport.nl
18 januari 2009 om 10:46 #17462185Ziet er idd goed uit, ik ga ff orienteren
Bedankt.
gr. Tim
19 januari 2009 om 21:30 #17462186origineel gepost door Rubyvectra_A
He Allemaal,Ik heb gister een Vec. C station gekocht en ook hier zit er geen in. Ik heb de verkoper gevraagd of er een originele inpast, maar hij antwoordde: Kan wel maar is een heleboel werk ivm (airco) ventilatie naar achteren. oftewel de hele bak
Hallo,
Ik zou voor de Originele gaan, deze zijn heel wat steviger dan zo’n universeel ding:thumbdown
Als je de ventilatieroosters niet aansluit (deze heb je nu toch ook niet), is het niet zo veel werk.
De bevestigings punten zijn allemaal al aanwezig, met een uurtje ben je klaar, het meeste werk zijn de Torxschroeven naast de stoelen!
Ze zijn 2e hands niet goedkoop, gaan gemiddeld op Ebay-DE weg voor € 180,-
Groetjes, Joche
29 januari 2009 om 13:43 #17462187vandaag een armsteun opgehaald bij een demontagebedrijf
voor 125 euries helemaal compleet.
half uurtje zat ie erin, zonder de ventilatie helaas want die is
niet voorbereid.31 januari 2009 om 19:09 #17462188hoi
ik kan zo een originele armsteun halen voor een vectra c
mensen die interesse hebbenu2u maar
29 juni 2009 om 20:38 #17462189Wat vreemd dat zo’n armsteun niet standaard op een vectra C zit
Ik heb nu een GTs 2.2 dgi elegance aangeschaft en zit een armsteun in, dacht dat dit bij alle modellen C was?
Bij de Zafira A is dit nl oo, al is deze wel erg zwak, moet ik uit ervaring zeggen, en goede houding is moeilijk, dus staat hij meestal opgelkapt,,kan bij zafira
Bij vectra C cind ik de verstelling top schuiven, en ook dat je er dingen in kunt doen..
moet zeggen mooie en stevige armsteungr
arnold30 juni 2009 om 13:16 #17462190Ik heb het al eens gezegd, maar ga het nog eens doen.
Raadpleeg de sloperij en gij zult vinden!
Als je deze uit een sloopauto gaat uithalen kan je die perfect monteren.
Er zitten inderdaad verluchtingskanalen naar achteren in, maar volgens mij hoef je deze helemaal niet aan te sluiten.Je kan alles in/verbouwen, zolang er een wil is, is er een weg…
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.