Mid scherm Opel astra g geeft alleen remlicht controle en stopwatch

Forumindex Forums Modellen Astra Mid scherm Opel astra g geeft alleen remlicht controle en stopwatch

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    brian1987
    Deelnemer

Hoi ik zal me even voorstellen ik ben Brian plotseling doet de knop het niet meer om verder te gaan in het menuutje van mijn boordcomputer dus hij komt alleen bij stopwatch en die knop om die te starten werkt wel(de achterste knop) en de voorste niet!
      Ligt dat nou ineens aan de knop of aan mijn mid scherm?
      Misschien dat iemand mij kan helpen hoe ik er achter kom

Anoniem

Je scherm geeft enkel weer, dus of je knop in de hendel werkt niet goed meer, of de aansturende unit van de MID is defect. Makkelijkste manier is n andere hendel eraan en daarmee testen of die het wel goed doet, zo’n knopje kan wel slijten door gebruik natuurlijk.

De remlicht melding verdwijnt wel na starten en dan rempedaal indrukken? Dan zit het vermoed ik in de hendel.

brian1987
        Deelnemer

ja het is gekomen na het vervangen van de lampjes van de mid het kan natuurlijk ook toeval nzijn dat net het knopje stuk is.
          ja de remlichtcontrole doet het wel na het remmen mvg brian

Anoniem

Je zegt dat het is gekomen na het vervangen van de lampjes

Kan uiteraard ook zo zijn dat je de connector niet goed aangeduwd heb waardoor deze slecht contact maakt.

Kijk dit even na ;)

M.v.g.

brian1987
            Deelnemer

Heb gisteren een andere hendel met schakelaar geprobeerd en dat was het ook niet en de stekker zit ook goed en de draden er goed in.
              Als ik het knopje op de ruitenwisserschakelaar doormeet doet hij het gewoon dus daar ligt het niet aan.

brian1987
              Deelnemer

Als ik de stekker er uit en erin doe blijft hij verspringen door het menu heen en stopt niet meer misschien dat iemand nU weet wat het probleem kan zijn mvg Brian

brian1987
                Deelnemer

Wat bedoel je precies met de connector? De stekker gewoon?

Anoniem

Bedoelde inderdaad de stekker achterop de mid.

Het enige wat ik me nu nog kan bedenken is kabelbreuk/kortsluiting aangezien je zegt dat hij blijft verspringen als je de stekker er in drukt.

M.v.g.

brian1987
                    Deelnemer

het probleem lag toch aan de display zelf heb een andere gekocht en werkt prima bedankt voor de moeite

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.