MID display programma help help help

Forumindex Forums Modellen Astra MID display programma help help help

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    granripper
    Deelnemer

Wie kan mij help mijn MID is stuk GM 024461677 5WK70025 WB
      met 32 pin connectie nu hebt ik een andere gevonden met een andere nummer GM 024461679 5WK70026 WC

Mijn vraag is kan ik het gelijk aansluiting en gelijk werken. zonder problemen.

ik hoorde van iemand dat als ik een andere nummer in zet het mijn computer box stuk kan gaan. het zijn allebij met 32 pin aansluiting. help help help help

wim-v6
      Deelnemer

Zelfde stekker type.

lijkt mij gewoon uit te wisselen dan..

Willem

PVB
        Deelnemer

Moet zover ik weet zo uit te wisselen zijn.
          Het kan alleen zijn dat als je boardcomputer afwijkt je deze moet laten programmeren op motortype en bandenmaat dit kan dmv tech2.
          Er zijn twee type MID’s.:

1. Display met BC linksboven, TIJD rechtsboven, DATUM/RADIO links onder en BUITENTEMPTEMPERATUUR rechtsonder.

2. Display met BC/BUITENTEMP. linksboven, TIJD rechtsboven, DATUM/RADIO linksonder en TELEFOONFUNCTIE rechtsonder

Het 1e display is meest voorkomend en de 2e is geleverd icm Radio CCRT700.
          Foto van display icm CCRT700 (is van een zafira maar display aanduiding is hetzelfde)

Ik heb nog gegoogled en zover ik heb kunnen vinden is het display wat je wilt inbouwen hetzelfde als op de foto, om het zeker te weten zou ik hem gewoon aansluiten.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.