Microfoon wegwerken Astra G

Forumindex Forums Modellen Astra Microfoon wegwerken Astra G

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    donpaco

Hoi,

Gisteren een Alpine cde-104bti gekocht en meteen ingebouwd. Tot nu toe zeer tevreden over dit model.
      Bij de Alpine zit een microfoon om handsfree te bellen die ik weg wil werken.
      Hebben jullie een tip waar deze weg te werken?
      Zelf zit ik te denken aan de a-stijl of bij de binnenverlichting maar hoe en wat moet ik demonteren om deze netjes weg te werken.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Grt. Marco

Kdebruijn

Ja via de A-stijl lijkt me het beste, en dan kan je hem daar bij het hemeltje laten hangen, of verder doortrekken en bij de interieurverlichting hangen.

En eventueel als je niet goed verstaanbaar ben kan je hem aan je zonneklep vastklemmen, kan je naar stukje naar beneden wippen zodat hij dichter bij je mond komt.

Bij mijn vorige werkbus ging in in ieder geval via de A-stijl omhoog, bij het randje van de deur/hemeltje er weer uit en dan zo naar de zonneklep. Werkte altijd prima!! :thumbup

Maar hoe je de A-stijl moet demonteren durf ik niet te zeggen, dat heb ik nog niet gedaan, dus dat wordt wachten op een reactie van anderen die het misschien weten.

donpaco

Dank je…. dan ga ik dat maar eens proberen.

Als er nog iemand is die mij kan vertellen via welke weg ik de kabel het beste kan laten lopen hoor ik het graag.

Grt. Marco

asconahobbyist
          Deelnemer

ik had een binnenverlichtingsunit uit een tigra met fabrieksalarm gesloopt.
            De ultrasoonsensor heb ik eruit gehaald en een microfoon op die plek gemaakt.
            Zag er gelikt uit en werkte perfect.

Juffer1
            Deelnemer

In mijn Astra heb ik de binnenverlichting van een OPC geplaatst waar ook alarm sensoren inzitten.
              In het midden daarvan zit een vakje waar orgineel ook de microfoon inzit.

Een normale A-stijl afdekkapje (dus zonder airbag) kan je er gewoon aftrekken (met beleid), deze zit gewoon geklikt.

PVB
              Deelnemer

Die heb ik in mijn Zafira ook in gebouwd.

donpaco

Dank jullie voor deze antwoorden.
                  Ik zal dit weekend eens op de sloop de juiste onderdelen zoeken en dan voorzichtig te werk gaan.

Ik neem aan dat ik de hemel gedeeltelijk los moet maken om bij de verlichting te kunnen? Hoe demonteer je deze?

Ik zal laten weten of het me is gelukt.

Grt. Marco

donpaco

Het is gelukt…. Via de A-style en de hemel de microfoon net voor de spiegel uit laten komen.
                    Werkt perfect!

Bedankt!

Grt. Marco

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.