Achter de schermen zijn wij druk bezig met het vernieuwen van het forum. We bouwen aan een modern, sneller en toekomstbestendig platform, zodat we ook de komende jaren samen kunnen blijven sleutelen, delen en discussiëren.
Het nieuwe forum zal binnen enkele dagen online gaan.
⚠️ Belangrijk om te weten: Reacties en topics die vanaf nu nog op dit oude forum worden geplaatst, kunnen niet meer worden meegenomen naar het nieuwe forum. Om verlies van informatie te voorkomen, raden we aan om nieuwe berichten nog even uit te stellen totdat het vernieuwde forum live is.
Bedankt voor jullie begrip, geduld en trouw aan het forum. We kijken ernaar uit om jullie binnenkort te verwelkomen op het nieuwe forum!
Met spoed gezocht setje originele spatlappen voor een b1 manta
lig met kuhmo zomer banden en die rapen enorm veel steentjes op zou wellicht veel schelen met de originele spatlappen denk ik
alvast bedankt
Groeten Alex
hey kweet kheb er nog liggen maar Kvind toch originele toch beter staan op een B1 ;) daarmee eerst bekijken of ik aan complete set geraak indien niet kijk ik toch voor er zelf te maken want 2 originele vanachter en 2 zelf gemaakte vooraan is ook geen zicht ;)
Greetz
Hallo Knoll, ik heb hier nog een origineel setje (Nee ik doe ze nie weg!) en die
achterste kan ik begrijpen dat ge die origineel wilt mé da Opel-embleem. Maar
die voorste zijn maar een lap rubber. Anders springt ge maar és binnen om er
een sjabloon van te maken om ze na te maken.
Grtz.