Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › met spoed gezocht
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 februari 2011 om 07:10 #17233259
Gewoon laten reviseren door een radiateurenbedrijf. Kost je de helft (plm. 150 Euro), en hij is beter dan nieuw. Heb ik van de week ook laten doen. Ze halen hem helemaal uitelkaar, zetten er nieuw maaswerk in, enz, enz.
In Rotterdam zitten verschillende bedrijfjes, die dat doen, en zeer zeker in Den Haag ook.
Deze bijvoorbeeld:Auto Cool Comfort,
Oder 6
Industrieterrein Forepark
070-317 88 78Maar er zijn er nog meer. gewoon effe googlen.
Het rad eruithalen is niet zo moeilijk, alleen je moet de koelvloeistof even netjes opvangen in een bak (ik heb een kattebak gebruikt, die ik over heb :D:D:D) door middel van een klein beetje de onderste slang loshalen.. Er komt ongeveer 5 liter uit (niet alles loopt uit het systeem). Terugplaatsen is nog makkelijker.
Wel even 4 nieuwe koperen ringetjes erbij halen voor de aansluitingen (banjobouten) van de automaatkoeling.
En een nieuwe kan altijd nog, als laatste optie.
Zie ook mijn draadje hier…vervangen radiateur Monza A2.
24 februari 2011 om 16:48 #17823346opel4ever ook al gebeld?
denk dat jij het over een prijs vanaf de site hebt.hij heeft vast nog wel een gebruikt exemplaar.
24 februari 2011 om 19:00 #17823347[rquote=1876509&tid=143320&author=rinus de boer]Gewoon laten reviseren door een radiateurenbedrijf. Kost je de helft (plm. 150 Euro), en hij is beter dan nieuw. Heb ik van de week ook laten doen. Ze halen hem helemaal uitelkaar, zetten er nieuw maaswerk in, enz, enz.
In Rotterdam zitten verschillende bedrijfjes, die dat doen, en zeer zeker in Den Haag ook.
Deze bijvoorbeeld:Auto Cool Comfort,
Oder 6
Industrieterrein Forepark
070-317 88 78Maar er zijn er nog meer. gewoon effe googlen.
Het rad eruithalen is niet zo moeilijk, alleen je moet de koelvloeistof even netjes opvangen in een bak (ik heb een kattebak gebruikt, die ik over heb :D:D:D) door middel van een klein beetje de onderste slang loshalen.. Er komt ongeveer 5 liter uit (niet alles loopt uit het systeem). Terugplaatsen is nog makkelijker.
Wel even 4 nieuwe koperen ringetjes erbij halen voor de aansluitingen (banjobouten) van de automaatkoeling.
En een nieuwe kan altijd nog, als laatste optie.
Zie ook mijn draadje hier…vervangen radiateur Monza A2.[/rquote]
Het Rinus bedankt man:wors ik denk dat ik het toch laat reviseren, bedrijf klinkt wel goed en professioneel gaat helemaal goed komen met me sennie hij ligt nu wel in coma maar dat komt goed.
alvast bedankt voor de TIEP
groetjes opel6speed25 februari 2011 om 07:02 #17823348You’re welcome.:D:D:D
15 maart 2011 om 13:08 #17823349[rquote=1877259&tid=143320&author=rinus de boer]You’re welcome.:D:D:D[/rquote]
Hey Rinus ik heb me radiateur laten reviseren en het is weer helemaal nieuw.
En was iets minder dan €200 kwijt helemaal perfect:thumbup
Nog Bedankt he
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.