met bloed zweet en tranen

Forumindex Forums Modellen Tigra met bloed zweet en tranen

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17222958
    duhast1988
      Lid sinds:
      1 March 2010

      overweeg ik om deze auto weg te doen…
      Opel tigra 1995
      was een leuke auto, maar ik vind het toch echt te gevaarlijk worden. ik ben veel beter zicht gewent in andere auto’s die ik heb gehad. ik had pas twee keer nog bijna een aanrijding omdat er iemand met zn auto steeds achter mn stijl verstopt zat.
      en dat was precies op de plek waar vandaag iemand om het leven is gekomen.
      wie vind ook dat dit een groot gevaar is van deze auto

      #17693190
      Kaneda
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 December 2005

        stoel anders zetten?

        anders meer bewegen bij het kijken
        heb dit nog nooit gehoort

        #17693191
        Dominic
          Lid sinds:
          17 December 2009

          1x gehad helemaal in t begin maar als het 1x gebeurt ga je er ook op letten ;)

          ik ben het nu gewent om ff wat beter te kijken en ook wat eerder te
          kijke zodat je alles in kunt schatten.. verder vind ik het een fantastische auto! :wors

          #17693192
          Yannick20
            Lid sinds:
            26 May 2010

            Vind ik de grootste flauwekul.

            Ik ben sind 1 maand ook trotse eigenaar van een tigra.
            Heb op het begin beetje moeten wennen omdat ik van tevoren opel omega heb gereden.
            Maar ben er nu aan gewend is even een dagje wennen maar dan ben je er ook meteen voor altijd aan gewend.
            Ik raad het je echt af.

            Groete Yannick

            #17693193
            sbo159
              Lid sinds:
              25 August 2009

              de spijl is dik maar daar wen je wel aan je spiegels goed stellen en GEBRUIKEN scheeld ook een hoop

              #17693194
              1985
              Deelnemer
                Lid sinds:
                3 January 2006

                Wanneer je ligt in de tigra, of zit op de achterbank zou ik het kunnen begrijpen …

                Als ik over mijn schouder heen kijk bij het verwisselen van rijbaan, of bij het afslaan zie ik de B-Style helemaal niet eens …

                zet de stoel eens naar voren en om hoog en ga recht op in de auto zitten en als laatste zet je spiegels zo ver mogelijk naar buiten … je hoeft de auto zelf niet te zien, dus zet ze zo ver naar buiten dat je net niet meer je auto ziet …

                #17693195
                pascalo
                  Lid sinds:
                  11 March 2009

                  Het ligt er natuurlijk ook aan hoe lang je bent en je houding.

                  #17693196
                  1985
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    3 January 2006

                    origineel gepost door pascalo
                    Het ligt er natuurlijk ook aan hoe lang je bent en je houding.

                    zelfs jij, met alle schoppen onder je kont van vroeger en je 2 meter 15 pas jij nog in een tigra en rijd je tot nu toe veilig ;)

                    #17693197
                    pascalo
                      Lid sinds:
                      11 March 2009

                      origineel gepost door 1985

                      origineel gepost door pascalo
                      Het ligt er natuurlijk ook aan hoe lang je bent en je houding.

                      zelfs jij, met alle schoppen onder je kont van vroeger en je 2 meter 15 pas jij nog in een tigra en rijd je tot nu toe veilig ;)

                      Dat klopt helemaal! :P

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.