Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Met 308km over de autoweg, denk binnenkort ook rijbewijs weg
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 juni 2011 om 21:44 #17883237
Wat een hoop prius rijder reacties overal onder dat filmpje, ineens is iedereen heel braaf op de weg.
Ik denk dat ik ongeveer het zelfde gedaan zou hebben als ik z’n auto mocht lenen king:
Ik zie geen gevaarlijke omstandigheden op de weg op het filmpje waarom het niet zou gaan.
Ja en dan reacties van “stel er steekt iemand over” ik zie op het filmpje niemand langs de weg lopen/fietsen en dat zal hij ook wel gezien hebben en anders waarschijnlijk ook niet gedaan hebben.
Zo kan je ook nooit op een circuit hard rijden want “stel” er steekt een girraf over. :jerry21 juni 2011 om 11:08 #17883238Toen deze weg net gebouwt/gemaakt was gingen wij s’nachts daar ook wel eens sprinten, deze weg is er prima geschikt voor s’nachts.
Overdag vind ik het een ander verhaal, want als je ziet hoe ziek hard hij langs die andere auto(s) raast, vind ik het niet gek dat die man/vrouw in die auto een hartverzakking krijgt.Leuk gedaan, maar hij had het beter kunnen doen op een moment dat er niemand anders op de weg was.
21 juni 2011 om 13:37 #17883239Heb hem gespot vandaag…of rijden er meerdere van dit type rond met zwarte wielen?
21 juni 2011 om 13:43 #17883240was gister nog op tv die gast,dikke auto zeker.
maar die kop van hem king: wat een mongol face joh21 juni 2011 om 18:27 #17883241Schitterende auto! Binnenkort rij ik mee met een Mitsubishi GT3000 Biturbo met 650 pk! lijkt me ook wel leuk!
21 juni 2011 om 19:02 #17883242@corsaagsi wrote:
Schitterende auto! Binnenkort rij ik mee met een Mitsubishi GT3000 Biturbo met 650 pk! lijkt me ook wel leuk!
Die van A.B autoperformance toevallig??
is een dikke bak idd.22 juni 2011 om 07:31 #17883243@botssiee wrote:
Wat een hoop prius rijder reacties overal onder dat filmpje, ineens is iedereen heel braaf op de weg.
Ik denk dat ik ongeveer het zelfde gedaan zou hebben als ik z’n auto mocht lenen king:
Ik zie geen gevaarlijke omstandigheden op de weg op het filmpje waarom het niet zou gaan.
Ja en dan reacties van “stel er steekt iemand over” ik zie op het filmpje niemand langs de weg lopen/fietsen en dat zal hij ook wel gezien hebben en anders waarschijnlijk ook niet gedaan hebben.
Zo kan je ook nooit op een circuit hard rijden want “stel” er steekt een girraf over. :jerryHow how how :P ik trap met mijn Prius een menig opeltje eruit :jerry :jerry :jerry
22 juni 2011 om 14:56 #17883244AnoniemLid sinds:
1 January 1970wou niet eens reageren maar ok
tjah als je zoiets doet
zit er al n steekje bij je losdoe je dat met een geleende auto
ben je geestelijk niet goed bijga je het dan ook nog online zetten
neig je naar zwakzinnig heidben zelf echt niet heilig :angel
en al helemaal geen prius rijder :assmaar dit slaat nergens op :puke
heb ook wel in erg potente auto,s gereden
en ook wel met snelheden wat het rijbewijs dubbel en dwars had kunnen kosttenenkel wel op plekken en tijdstippen dat de risico,s veeel lager lagen
om een ander bij mijn stomiteit te betrekken mocht in geval er wel iets misging ;)wat mij betreft mag justitie hier keihard tegen optreden
wat veel anderen hem toewensen (een pijnlijke,langzame dood)
gaat me wel te ver ;)22 juni 2011 om 19:11 #17883245@Oenatje wrote:
@sebastiaankadettcabriogsi wrote:
ik lees een hoop jaloezie :jerry
idd,
ik lees ook:
wat als…
en stel dat…moraal ridders.
iedereen rijd wel eens te gek
FEIT: er is NIKS gebeurt
Als zo’n gek achter op je klapt en je kids op de achterbank overleven niet of nog erger leven de rest van hun leven als een kast plantje. Wil ik wel eens horen hoe je zelf reageert.
En daarbij is er een verschil tussen gek rijden en als een idioot rijden.
Ik rij ook wel eens te hard ja maar 9 van de 10 keer is dat in duitsland.
Gr Jack
3 juli 2011 om 10:31 #17883246Haha, als ik daar rustig met een gangetje van 80 zou rijden, en zo’n idioot zou me voorbij komen blazen in zo’n dikke skyline, zou ik me eerst afvragen ofdat ik niet toevallig een pilletje teveel heb geslikt.
Maar als ik dan door krijg dat ‘t toch geen waanvoorstelling blijkt te zijn, zou er een glimlach van hier tot Spanje op m’n gezicht op m’n gezicht verschijnen :wub3 juli 2011 om 20:27 #17883247Ieder moet natuurlijk zelf inschatten hoe hard je kunt rijden op bepaalde wegvakken.
Alleen houden wij Nederlanders geen rekening met mensen die je met 300 “voorbijflitsen”.
Heb ook het filmpje gezien en vind dat meneer in de bebouwde kom een beetje onverantwoord bezig is.
Tja, en dan 300 op een N weg met 2×2 rijstroken, daar zou het kunnen denk ik. Alleen die auto die hij aan het inhalen is zal zich wezenloos geschrokken zijn !!! Daar moet je ALTIJD rekening mee houden als je eens veeeel harder wilt rijden dan de anderen.En dan de politie, een verloren zaak.
Zoals gezegd kan er wel geknoeid zijn met het filmpje.
“wie eist bewijst” zeggen ze in de advocatuur…….Hoop dat dit een eenmalige aktie is geweest van meneer..
gegroet en wees voorzichtig, Rik
;) -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.