Met 308km over de autoweg, denk binnenkort ook rijbewijs weg

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Met 308km over de autoweg, denk binnenkort ook rijbewijs weg

• Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
  • Auteur
    botssiee

Wat een hoop prius rijder reacties overal onder dat filmpje, ineens is iedereen heel braaf op de weg.

Ik denk dat ik ongeveer het zelfde gedaan zou hebben als ik z’n auto mocht lenen king:

Ik zie geen gevaarlijke omstandigheden op de weg op het filmpje waarom het niet zou gaan.
      Ja en dan reacties van “stel er steekt iemand over” ik zie op het filmpje niemand langs de weg lopen/fietsen en dat zal hij ook wel gezien hebben en anders waarschijnlijk ook niet gedaan hebben.
      Zo kan je ook nooit op een circuit hard rijden want “stel” er steekt een girraf over. :jerry

Hakkie
      Deelnemer

Toen deze weg net gebouwt/gemaakt was gingen wij s’nachts daar ook wel eens sprinten, deze weg is er prima geschikt voor s’nachts.
        Overdag vind ik het een ander verhaal, want als je ziet hoe ziek hard hij langs die andere auto(s) raast, vind ik het niet gek dat die man/vrouw in die auto een hartverzakking krijgt.

Leuk gedaan, maar hij had het beter kunnen doen op een moment dat er niemand anders op de weg was.

Fearless
        Deelnemer

Heb hem gespot vandaag…of rijden er meerdere van dit type rond met zwarte wielen?

astrastation28

was gister nog op tv die gast,dikke auto zeker.
            maar die kop van hem king: wat een mongol face joh

corsaagsi
            Deelnemer

Schitterende auto! Binnenkort rij ik mee met een Mitsubishi GT3000 Biturbo met 650 pk! lijkt me ook wel leuk!

arjontje
              Deelnemer

@corsaagsi wrote:

Schitterende auto! Binnenkort rij ik mee met een Mitsubishi GT3000 Biturbo met 650 pk! lijkt me ook wel leuk!

Die van A.B autoperformance toevallig??
                is een dikke bak idd.

ICEQUEEN_Manta_Logan
                Deelnemer

@botssiee wrote:

Wat een hoop prius rijder reacties overal onder dat filmpje, ineens is iedereen heel braaf op de weg.

Ik denk dat ik ongeveer het zelfde gedaan zou hebben als ik z’n auto mocht lenen king:

Ik zie geen gevaarlijke omstandigheden op de weg op het filmpje waarom het niet zou gaan.
                  Ja en dan reacties van “stel er steekt iemand over” ik zie op het filmpje niemand langs de weg lopen/fietsen en dat zal hij ook wel gezien hebben en anders waarschijnlijk ook niet gedaan hebben.
                  Zo kan je ook nooit op een circuit hard rijden want “stel” er steekt een girraf over. :jerry

How how how :P ik trap met mijn Prius een menig opeltje eruit :jerry :jerry :jerry

Anoniem

wou niet eens reageren maar ok

tjah als je zoiets doet
                    zit er al n steekje bij je los

doe je dat met een geleende auto
                    ben je geestelijk niet goed bij

ga je het dan ook nog online zetten
                    neig je naar zwakzinnig heid

ben zelf echt niet heilig :angel
                    en al helemaal geen prius rijder :ass

maar dit slaat nergens op :puke

heb ook wel in erg potente auto,s gereden
                    en ook wel met snelheden wat het rijbewijs dubbel en dwars had kunnen kostten

enkel wel op plekken en tijdstippen dat de risico,s veeel lager lagen
                    om een ander bij mijn stomiteit te betrekken mocht in geval er wel iets misging ;)

wat mij betreft mag justitie hier keihard tegen optreden

wat veel anderen hem toewensen (een pijnlijke,langzame dood)
                    gaat me wel te ver ;)

Jack-omegax3.0xe
                    Deelnemer

@Oenatje wrote:

@sebastiaankadettcabriogsi wrote:

ik lees een hoop jaloezie :jerry

idd,

ik lees ook:

wat als…
                      en stel dat…

moraal ridders.

iedereen rijd wel eens te gek

FEIT: er is NIKS gebeurt

Als zo’n gek achter op je klapt en je kids op de achterbank overleven niet of nog erger leven de rest van hun leven als een kast plantje. Wil ik wel eens horen hoe je zelf reageert.

En daarbij is er een verschil tussen gek rijden en als een idioot rijden.

Ik rij ook wel eens te hard ja maar 9 van de 10 keer is dat in duitsland.

Gr Jack

Emiel-Manta
                      Deelnemer

Haha, als ik daar rustig met een gangetje van 80 zou rijden, en zo’n idioot zou me voorbij komen blazen in zo’n dikke skyline, zou ik me eerst afvragen ofdat ik niet toevallig een pilletje teveel heb geslikt.
                        Maar als ik dan door krijg dat ‘t toch geen waanvoorstelling blijkt te zijn, zou er een glimlach van hier tot Spanje op m’n gezicht op m’n gezicht verschijnen :wub

KadAstra-EF
                        Deelnemer

Ieder moet natuurlijk zelf inschatten hoe hard je kunt rijden op bepaalde wegvakken.
                          Alleen houden wij Nederlanders geen rekening met mensen die je met 300 “voorbijflitsen”.
                          Heb ook het filmpje gezien en vind dat meneer in de bebouwde kom een beetje onverantwoord bezig is.
                          Tja, en dan 300 op een N weg met 2×2 rijstroken, daar zou het kunnen denk ik. Alleen die auto die hij aan het inhalen is zal zich wezenloos geschrokken zijn !!! Daar moet je ALTIJD rekening mee houden als je eens veeeel harder wilt rijden dan de anderen.

En dan de politie, een verloren zaak.
                          Zoals gezegd kan er wel geknoeid zijn met het filmpje.
                          “wie eist bewijst” zeggen ze in de advocatuur…….

Hoop dat dit een eenmalige aktie is geweest van meneer..

gegroet en wees voorzichtig, Rik
                          ;)

11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.