Meriva – vervangen accu – boordcomputer

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila Meriva – vervangen accu – boordcomputer

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17244037
    hobbyist5
      Lid sinds:
      8 December 2011

      Ik heb een Meriva uit 2004 (serie 2003-2005) en wil de accu vervangen. In Olyslager staat: Na het aankoppelen van de accu moeten klok, boordcomputer en (indien aanwezig) de elektrische ruitmechanismen opnieuw worden geprogrammeerd. Vraag: Hoe programmeer je opnieuw??? Sleutel in contact?

      Van Robin heb ik bericht over de ruiten. Stelt de rest ook niets voor???
      Alvast bedankt.

      #17956231
      Robin82
        Lid sinds:
        8 September 2010

        ruiten stelt niet veel voor, gewoon contact aan en de ruiten 1 keer naar beneden en 1 keer naar
        boven laten gaan terwijl je de schakelaar vasthoud. Nu werkt 1 keer kortstondig drukken ook weer om het raam volledig open/dicht te laten gaan..

        succes :thumb

        Robin

        #17956232
        Robin82
          Lid sinds:
          8 September 2010

          Ook de klok gaat als het goed is vanzelf door het signaal van de radio.. Mischien handig dat je vast je radiocode
          opzoekt, grote kans dat de radio wel is geblokkeerd. Voor de rest hoef je niks te doen, gewoon starten en klaar.
          Het werkt bij mijn meriva ook zo, dus bij jouw zou het niet anders zijn.. Oh ja bij de 1ste keer starten even de wielen
          van uiterst links naar uiterst rechts sturen is dat ook gelijk gecalibreerd.

          Robin

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.