mensen die afsnijden en niet opletten

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer mensen die afsnijden en niet opletten

• Dit onderwerp is leeg.
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    tijgetje57
    Deelnemer

Net gebeurd.

Reed onderweg naar huis toe. Rijd er eentje voor mij, veelste zacht. Dat vond ik al irritant. Vervolgens wou diegene naar links maar er reed een auto naast.

Iedere keer als de auto links aan het optrekken was trok die andere hem er weer naast. Da bleef wel 5 minuten zo.

Heel erg irritant want ik kon er niet voorbij. Vervolgens is er ruimte dus ik trek op. Op het moment dat ik schuin achter die irritant zit, doet die zijn knipperlicht aan en meteen weer uit. Vervolgens meteen weer aan en drukte de auto naar links.

Ik werd dus een beetje pissed off. En reed eigenljik gewoon door. Vervolgens kreeg ik een middelvinger.

Dus eerst rijdt die knuppel voor mij veelste zacht, vervolgens wordt ik gesneden. En krijg ik een dikke vinger omdat ik het zogenaamd gedaan had.:argue

Nou de vlammen kwamen uit mijn oren……. Heb die persoon verteld dat die beter door kan rijden omdat er anders ongelukkken gaan gebeuren.:swear

royke2000

ja zeker direkt afleren
        :argue

wim-v6
        Deelnemer

Heb de laatste tijd veel heibel met bestuurders van audi’s met die fitesverluichtng erop.

gedragen zich steeds meer naar de looks van de audi’s Erg Sjonnie dus!!

valt me gewoon op, en daarbij maakt het niet uit of ik in de Vrachtwagen rijdt, of met een der Opels..

Of met de Lease auto’s van de zaak (verschillende merken en types.

ze snijden, geven geen richting bij baanwisselen, blijven onnodig links rijden, prakken m ertussen zonder richitng aanwijzer zoda jij boven in de hoijzers kan..

en dan moet ik melden dat het gedrag van BMW rijders weer in positieve zin veranderd is.

denk dat de mensen die eerst BMW reden nu audi meer petjes bakken maakt, ze nu meer in audi’s rijden..

dit is wat mij opvalt hoor..

Willem

RonaldH

Allemaal leaserijders

mayhem

vaak wel. ik moest maandag met de iveco bus naar dijl, maar er rijden in de spits rare mensen…

Mijncorsa.nl

Vandaag ook weer afgesneden, zijn vaak mensen die inderdaad gewoon niet zitten opletten.
                Werkt eigenlijk maar één ding tegen: niet meer aan irriteren:) verdwijnen zal t toch nooit..

2e-c14nz

Hier nog 1. Het lijkt wel alsof mensen het er om doen. Rijden we in de corsa willen mensen letterlijk door je heen rijden, terwijl we echt geen langzame rijders zijn, en rij ik in de wagen van mn pa, laat dat nou net een audi zijn :sleeping) zie je niemand moeilijk doen. Mensen denken volgens mij gewoon van o das een klein wagentje die duwen we wel even weg oid, heel iritant.

kaneelschep
                  Deelnemer

Werkt eigenlijk maar één ding tegen: niet meer aan irriteren:) verdwijnen zal t toch nooit..

Ik heb lang genoeg taxi gereden om ze ook wel allemaal gezien te hebben.
                    Maar jaaaa.. Gewoon rustig houden en wachten tot ze weer opgerot zijn.
                    Ervoorbij en nooit meer aan denken.
                    Er is niks wat hun dan weer meer irriteert als je gewoon vriendelijk naar ze lacht!

black champion

ik zwaai altijd vriendelijk als ik een middelvinger krijg! laat ze z’n eigen maar opvreten

Emiel-Manta
                      Deelnemer

hehe, that makes 2 of us :thumbup

en dan zo blij & uitgebreid mogelijk terugzwaaien hè!

freek corsa
                        Deelnemer

Wat ben ik blij dat ik niet elke dag op de weg moet zijn :P

Ik fiets lekker naar school :angel

SanderSki
                          Deelnemer

Ik vertrek in de ochtend rond een uur of half 6, mooiste is dat je precies ziet welk volk er rijd.
                            5 tot 6 de bekende bouwbusjes van de baas dus lekker pedel to the metal.. drukken/rechts inhalen/drukken
                            6 tot 7 gecobineerd met zakenmannen en mannen met veelste grote autos..
                            En ja stoppen en uitstappen doen ze niet, dus lafjes een vinger omhoog doen vinden ze helemaal de bomb..

Tja , je doet er niks tegen..

asconahobbyist
                            Deelnemer

en van die leuke lui die harder gaan rijden op het moment dat je naast ze zit met inhalen.
                              Heb ik vooral met de Ascona’s,ze willen denk ik niet ingehaald worden door zo’n ouwe bak:swear

tmug

Dat heb ik heel ook heel vaak, vooral van die Audi A3tjes en golfjes sjonnies, dan wil ik er met de astra omheen, trappen ze hem in. Even terugschakelen en er gewoon omheen, ook dat had ik een tijdje geleden. Een A6 hele tijd kleven, mij inhalen, ik hem weer inhalen etc. reden we +/- 140 waar je 100 mag, en ik voorop. Begint m’n lasershield te fluiten, vol in de remmen. Hij z’n richting aan en er vol omheen, stond 2km verderop met ome agent te babbelen :P

Nielske

Bekend verhaal, gebeurde mij laatst ook!

Ik rij dagelijks tussen Gronau (Dld.) en Enschede, en voorla de laatste tijd word er aan de duitse kant van de autoweg veel op snelheid gecontroleerd.

Je mag daar 100 en daar houd ik me dus ook netjes aan, komt er opeens een porsche voorbij vliegen!:o

Maar mooi dat hij beneden bij mijn afslag stond met een BMW met blauwe sier verlichting voor hem en met een niet echt vrolijk kijkende polizist die net uitstapte en richting porsche liep!:D:D:D

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.