mening gevraagt

Forumindex Forums Modellen Calibra mening gevraagt

• Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Deactivated2

ik ben weer eens aan het denken,ik heb nu RH ZW1 velgen gekocht voor onder mijn calibra

Wat zal mooier zijn gewoon zilver en de boutjes vervangen door gouden of het hart zwart maken en de boutjes vervangen door gouden?

DEZE FOTO HEB IK EVEN GELEENT VAN JACK=ASS,HEEFT DEZELFDE VELGEN EN DEZELFDE KLEUR VAN AUTO.

nova….
      Deelnemer

Moeilijk.. vind ze beide mooi:jerry

AsconaC20NE
        Deelnemer

ik vind zwarte velgen maar bij een hele enkele auto mooi staan.

zeker niet bij een calibra, en al helemaal niet bij deze kleur. Ik zou dus zeker voor de andere optie kiezen.

Maar hoe dan ook; velgen blijft iets persoonlijk, wat de een heel mooi vind, vind de ander misschien verschrikkelijk :P

Desperado

boutjes vervangen voor goud eventueel en de rest lekker laten hangen zo:P.

Zou de velgen absoluut niet zwart maken inderdaad wat er al gezegt is niet bij deze kleur

macoe16v
            Deelnemer

Ik vind ze persoonlijk zoals ze er bij Jack onderzitten het mooiste :wub

zilver dus:thumbup

Deactivated2

ben er al uit maak ze precies als de velgen van mijn cabrio hier een foto
                alleen heb ik bij de cabrio de velgranden vervangen door rvs exemplaren dus die blinken stukken meer.

dus zilver laten,gouden boutjes derin en gouden spikes!!!

jack-ass
                Deelnemer
                  Quote:
                  origineel gepost door cabriobully
                  ik ben weer eens aan het denken,ik heb nu RH ZW1 velgen gekocht voor onder mijn calibra

Wat zal mooier zijn gewoon zilver en de boutjes vervangen door gouden of het hart zwart maken en de boutjes vervangen door gouden?

DEZE FOTO HEB IK EVEN GELEENT VAN JACK=ASS,HEEFT DEZELFDE VELGEN EN DEZELFDE KLEUR VAN AUTO.

he cabriobully leuk dat je weer een calli heb gekocht
                  ik heb geen RH zw1 maar kercher velgen .

Deactivated2

dat klopt maar ik zie practische geen verschil ertussen,jij wel?

Desperado

origineel gepost door cabriobully
                      ben er al uit maak ze precies als de velgen van mijn cabrio hier een foto
                      alleen heb ik bij de cabrio de velgranden vervangen door rvs exemplaren dus die blinken stukken meer.

dus zilver laten,gouden boutjes derin en gouden spikes!!!

Bully. zeer netten velgen.
                      zo op de foto ziet het er erg top uit.

Mirage
                      Deelnemer

VIndt goud persoonlijk iets te tacky. Maar dat is persoonlijk. En de Cali wordt een daily? Is dat wel een beetje schoon te houden dan? (vindt het met zilvere al minder plezierig).

Deactivated2

ja caliobra word dagelijkse auto,hoe bedoel je is het schoon te houden,het word gewoon zilver en gouden boutjes,poetsen en nog eens poetsen haha
                          nee de calibra word ook niet veel mee gereden rij meestal in mijn werkbus..
                          calibra is voor de weekenden

Mirage
                          Deelnemer

Ok verklaart een hoop, en scheelt in schoonmaken. Wel foto plaatsen he.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.