Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › mening gevraagd kadett E sedan
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 december 2013 om 17:22 #17262290
hey,
ff voorstellen, ik ben werner en heb mij voor de zoveelste keer weer een opel gekocht, gewoon lekker voor de hobby.
ik heb vroeger een kadett E 1.4 “dream” gehad ( jammer dat ik het interieur niet heb bij gehouden.)
een ascona 1.3s en een sedan 1.2 heb ik ook nog gehad.
ik ben nu op een punt gekomen dat er weer een hobby MOET komen, huisje is klaar, de kids worden groter, en de gezinswagen is zooooooo saai hé :Dnu heb ik een kadett E sedan 1.2 LSje op de kop kunnen tikken van de eerste eigenaar.
eigenlijk weet ik niet goed wat ik er mee moet??!!zou ik em lekker eens terug naar 1988 brengen met een goede polijstbeurtje,wat tectyl en verder zo laten.
of zou ik lekker “de sfeer” van mijn jeugdjaren terughalen en er wat gsi spullen op knutselen, zoveel mogelijk orginele opel opties erop knutselen enz??!!
nu ja het is en blijft een sedan hé :hmmzwat is jullie mening hierover??
1 december 2013 om 19:47 #18196465Allereerst welkom!
Tja wat je ermee gaat doen moet je natuurlijk zelf weten, het is per slot van rekening jouw auto en jouw hobby.
Persoonlijk zou ik een 1.2 LS niet look a like GSi of iets maken want een 1.2 is op en top betrouwbaar en degelijk maar zeker niet snel ;)
Bovendien, bij de laatste Kadett-meeting (topic vindt je in de Kadett topics) had Ralph met zijn standaard witte 1.2 LS 3deurs een hoop bekijks juist omdat de auto zo origineel was.1 december 2013 om 19:47 #18196466Oja en we zijn natuurlijk nieuwsgierig naar wat foto’s!
1 december 2013 om 20:24 #18196467Ik zou hem gewoon origineel laten en bovenal foto’s plaatsen :D
Ik heb een echte zwak voor de sedans :wub1 december 2013 om 20:38 #181964681 december 2013 om 20:51 #18196469marcel, vol bewondering had ik jouw topic al gelezen. ziet er echt knap uit. :wub
zoiets zou ik ook wel willen doen met mijn kadettje.
maar ik denk dat het al een heel avontuur gaat worden om de kadett tip top te krijgen.
het enige wat mij tegenhoud is dat ik nu eenmaal verliefd ben op het digi dash en op de gsi stoelen.
maar ja dan had ik maar een gsi moeten zoeken zeker??!! :Djullie horen zeker nog van me en dan zien jullie mijn uiteindelijke keuze wel.
ik was gewoon eens benieuwd wat jullie zouden doen.
foto’s volgen zeker nog.1 december 2013 om 20:57 #18196470Een net gsi interieur zal je ook niet zo snel vinden…
Maar als ik eerlijk ben heb ik ook een gsi motorkap op m’n 1.8 frisco geplaatst :D
2 december 2013 om 22:37 #18196471Origineel is hij het meest waardevast en zou ik persoonlijk daarom al zo laten, en daar naast ben ik persoonlijk meer van het 1.2 uiterlijk met een 2.0 er in dan een 2.0 uiterlijk met een 1.2 er in….
:kewlpics :kewlpics :kewlpics
6 december 2013 om 17:36 #18196472Natuurlijk moet je hwt zelf weten
Heb mijn gsi champion ook omgebouwd naar v6 en veel vinden het zonde maar ieder zijn ding
Een redelijk gsi interieur is best te vinden denk ik en een digidash kannje er ook gewoon in plaatsen want mijn aller eerste auto was ook een sedan (1.6) en had ik ook een gsi digi in gebouwd
En ooit voor iemand ook eens een digi in een sedan geplaatst
Het is net wat je zelf wil maar alles is mogelijk
16 december 2013 om 18:21 #18196473ik hou persoonlijk niet zo van orgineel .. zijn ze beetje saai.. gsi bumpers en zo maakt de auto gelijk een stuk mooier en sportiever
op orgineele schokbreekers en veren en zonder veerpootbrug zijn ze nog al slap voor in vind ik en zweeverig.
ik zou voor iets aparts gaan maar ieder zen eigen keuze . :thumb16 december 2013 om 19:05 #18196474Eens goed op poetsen, paar lekkere dikke wielen, en verlagen.
Maar dat is mijn mening.
en natuurlijk willen we foto’s zien.groeten.
16 december 2013 om 19:31 #18196475Zou ook kadett 4×4 zn stijl doen mischien nog witte/donkere verlichting erop.
Mijn oude california met dakraam en gele lijnen:16 december 2013 om 20:19 #18196476Hier ook zo’n origineelfreak,als de auto echt mooi is zeker origineel houden.
GSI bumper is leuk,maar kan alleen voor,achter zal dan standaard of hooguit GT kunnen worden.Dat is het dan weer net niet,zeker op een 1.2tje.
Wat je wel kan doen is bijvoorbeeld zo’n kamei grillespoilertje,GSI achterlichten (van een Cabrio past op een sedan en witte knippers voor,oogt het alweer heel anders.Paar andere wieltjes (champion velgen staan heel leuk onder een sedan),eventueel een achterspoilertje,op een sedan is heel veel mogelijk,en qua interieur,tsja kan je alle kanten op.
Luxe (GL,GLS,Beauty) of sportief (GT,GSI) Van een 5 deurs past in een sedan.
3 spaaks stuurtje en GT dash of Digitaal.16 december 2013 om 20:46 #18196477Kijk anders even in het kadett sedan topic voor inspiratie:
16 december 2013 om 21:15 #18196478Er zijn toch ook Irmscher achterbumpers voor de sedan?
Ik vraag me alleen af of de topic starter nog wel iets van onze reacties leest..? -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.