Ligt er aan, kan aan de radio liggen maar kan ook komen doordat de geschakelde plus en de permanente plus omgewisseld zijn.
Onthoud de radio wel radiozenders? Zo niet, dan is het een kwestie van die twee draden.
Meestal zijn ze rood en geel, maar in Opels zijn die draden meestal omgedraaid. Dus de rode van de auto moet op de gele van de radio en de rode van de radio op de gele van de auto.
origineel gepost door McKaamos
Ligt er aan, kan aan de radio liggen maar kan ook komen doordat de geschakelde plus en de permanente plus omgewisseld zijn.
Onthoud de radio wel radiozenders? Zo niet, dan is het een kwestie van die twee draden.
Meestal zijn ze rood en geel, maar in Opels zijn die draden meestal omgedraaid. Dus de rode van de auto moet op de gele van de radio en de rode van de radio op de gele van de auto.
oke en stel nu ze zitte juist en het ligt aan radio , en ik start de auto maak ik dan brokke ?
Ik heb hetzelfde probleem, alleen bij mij is het nog waziger. Als ik de auto van contact afzet slaat de radio uit. Is normaal. Alleen van de week viel me op als ik met de sleutel beweeg voordat ik hem eruit haal dat mijn radio aanspringt. Laat ik de sleutel los springt ie weer uit. MAar eens even gaan doormeten denk ik zo. En inderdaad die draden omwisselen voor het geheugen.
Auteur
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.