Forumindex › Forums › Overige › Opel algemeen › Meguiars fotowedstrijd
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 februari 2014 om 17:15 #18218987
@2000 wrote:
Sorry hoor, maar het privé benaderen van een deel van het forum met de vraag of ze a.u.b willen stemmen zie ik als een soort van schending van de privacy!
Ik zelf gebruik PB’s alleen voor serieuze zaken c.q. vragen, en daar lijkt het me ook voor bedoelt. Dus bij deze de vraag om dit niet meer te doen, als mensen mee willen doen aan dit soort wedstrijden dan bepalen ze dit tijdens het lezen van dit topic zelf, en dus niet verplicht iets moeten lezen via PB…………….. :???:Er zijn dan natuurlijk ook wel behoorlijke prijzen te winnen :lol:
19 februari 2014 om 17:48 #18218988AnoniemLid sinds:
1 January 1970Die pm is beetje jammer ja.. anders had ik ook wel gestemd ;)
19 februari 2014 om 19:22 #18218989@DG80 wrote:
@2000 wrote:
Sorry hoor, maar het privé benaderen van een deel van het forum met de vraag of ze a.u.b willen stemmen zie ik als een soort van schending van de privacy!
Ik zelf gebruik PB’s alleen voor serieuze zaken c.q. vragen, en daar lijkt het me ook voor bedoelt. Dus bij deze de vraag om dit niet meer te doen, als mensen mee willen doen aan dit soort wedstrijden dan bepalen ze dit tijdens het lezen van dit topic zelf, en dus niet verplicht iets moeten lezen via PB…………….. :???:Er zijn dan natuurlijk ook wel behoorlijke prijzen te winnen :lol:
Ik doe zowiezo nooit mee aan dit soort verzoeken, dit soort dingen liggen heel ver weg bij mijn interesses. Heb overigens alsnog ook een PB van d’r ontvangen…………zucht. :sleeping
19 februari 2014 om 19:38 #18218990@DG80 wrote:
@2000 wrote:
Nou nou, al die moeite voor een wax behandeling (voor de auto neem ik aan)… :jerry . Heeft ze alleen na het versturen van al die berichten wel verdiend.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.