Forumindex › Forums › Overige › Meetings › Meeting zuid oost Drenthe 19 mei, afgelast
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 mei 2013 om 17:06 #18121232
ja daarom wil ik gewoon hoogeveen als idee houden :P
alleen dat ligt dus ff aan schoonhoven.
er zijn al een paar afgevallen omdat ze niet willen betalen.
kan ik ook wel begrijpen, maar als het bijvoorbeeld de man 1 euro is wil ik die euro wel betalen, dan weet ik ook zeker dat ik ergens sta waar e niet worden weg gejaagd haha
elk negatiefs heeft iets postitiefs toch? ;)10 mei 2013 om 17:09 #18121233Hehe zolang het geen tientallen euro’s worden
10 mei 2013 om 17:26 #18121234dat lijkt me toch niet.
tuurlijk, k snap best dat wanneer er een paar dagen voor de meeting zoiets pas gemeld word sommigen ook zoiets hebben van jooo zak in de stront haha.
maar dara tegen over loop je geen risico dat je word weg gestuurd ;)het mooiste is natuurlijk gratis, dat is makkelijk zat, maar als het een paar euro is heb ik het er wel voor over.
het liefts wil ik ook graag ff weten wie wel of niet bereid is een kleine bedrage te doen.
als nu al 10 van de (nog maar) 14 leden zeggen dat ze niks willen betalen dan hoeven we niet tot maandag op gert te wachten lijkt me ;)10 mei 2013 om 17:37 #18121235wil wel betalen geen probleem, maar zoek gewoon een plek en ga er staan, zo doe ik het ook bij vtn
10 mei 2013 om 17:43 #18121236@teungts wrote:
wil wel betalen geen probleem, maar zoek gewoon een plek en ga er staan, zo doe ik het ook bij vtn
Lijkt me inderdaad prio hebben om z.s.m. een definitieve plek geregeld te hebben…
10 mei 2013 om 18:35 #18121237ja klopt.
dat is ook iets wat volgend jaar (als er dan nog een meeting komt) als eerst geregeld gaat worden.
ik vind het alleen erg jammer dat gert hier niet zo veel reageert waardoor het erg lijkt dat ik hier de zaakjes niet helemaal op regel heb nu :P
ik doe me best om alles nog weer goed te draaien, ben ook erg blij met de tip van de lichtmis, is wel aardig uit de richting van wat er zou worden maar wel een goed alternatief.teun
de plek hadden we eigenlijk al.
schoonhoven had verteld dat het geen probleem was maar dat we wel op het achterste veldje moesten staan.
toen gert en ik daar waren bleek dat het achterste veldje niet eens van hun was.
gert kent die man die over het veldje gaat, of kent, hij staat er dichter bij dan mij ;)
hij zou dus bellen met die mensen, alleen door de drukte van zijn werk heeft gert er geen tijd voor gehad en heeft hij er ook niet aan gedacht tot dat ik hem 2 week voor de meeting vroeg ls ie al meer wist.
toen kwam dus het hele verhaal van de vergunning en zo er bij achter aan.
eigenlijk dus iets wat wij ook niet hadden zien aankomen, wij dachten ook dat we er gewoon op kunnen zonder gezeik of zo.
zelf vond ik het wat te laat om te gaan meededelen om een bijdrage te gana vragen waardoor ik liever iets anders zocht.
gert wou toch schoonhoven ff afwachten.
ach, en zoals ik al zei, als ik voor 1 of 2 euro op een plek kan staan waar ik zeker weet dat ik niet weg gestuurd kan worden heb ik die 2 euro er ook wel voor over.ik hoop nu dus dat gert niet vergeet om maandag ook te gaan bellen en hier ff gaat vertellen hoe of wat.
als het bijvoorbeeld niks word hebben we nog een week om ” snel” iets anders te vinden.en geloof me, dit is echt wel een leer voor de volgende keer geweest.
de vorige keer is het uit gelopen op niks, dat wil ik deze keer voorkomen.
tis nu denk ik al zo dat wanneer jullie een topic titel zien dat gert en soepkiepe volgend jaar weer wat geregeld hebben dat jullie al zo :hmmz naar het topic kijken :P10 mei 2013 om 19:08 #18121238Je doet je best wel hoor soepkip! We maken er toch wel wat van. Ook leuk dat trash en astraTD komen gluren :thumb
10 mei 2013 om 19:48 #18121175Zo wat als er paar euro word gevraagd, is toch geen probleem.. Dan tank je maar voor paar euro minder..
Of je gaat de dag ervoor niet na de kroeg. :agent :jerry10 mei 2013 om 19:49 #18121135Je doet zeker je best Soep !!!
Maar, ik mag daar toch parkeren ?
Als nu de 14 leden dat nou ook doen dan is het klaar toch ?
Of ben ik nou blond :afroRik ;)
10 mei 2013 om 19:53 #18121123laatste keer dat je hier was had je donkerblond haar geloof ik haha
nee dat is op een grasveldje.
en op de parkeerplek zelf gok ik liever niet, als het mooi weer is is het er erg druk, dan krijg je de auto’s zeker niet bij elkaar.
nou is het niet heel erg als er hier en daar eens een andere auto tussen staat, maar het zou jammer zijn als je eerst een heel stuk moet lopen voor dat je bij een andere opel staat he ;)10 mei 2013 om 21:46 #18121239maak dr toch gewoon een snelweg meet van.
doen ze bij de bigopels ook wel eens.gewoon bie de totalpomp an de a37 zwinderscheveld.
of de andere kant op, bie de BP Panjerd an de a28gin gedoe… en geen gezeur.
enkel je fatsoen !10 mei 2013 om 22:17 #18121240Zolang het niet over te veel geld gaat komt het vanaf deze kant wel goed,
vandaag een corsa bijgekocht, die zal met chauffeur ook wel meegaan ;)1 gertje
2 soepkiepe
3 Rik
4 FnF_racer
5 Trashmetal misschien??
6 corsa_c20xe
7 Ghanz
8 PeterNoFear & Broer+vrienden (2/3 auto’s totaal)
9 astraTD ( ? )
10 ronnie Opel boy
11 fct_blondi ( ? )
12 Sjoerd_Drent13 mei 2013 om 16:20 #18121241Is er al nieuws?
1 gertje
2 soepkiepe
3 Rik
4 FnF_racer
5 Trashmetal misschien??
6 corsa_c20xe
7 Ghanz
9 astraTD ( ? )
10 ronnie Opel boy
11 fct_blondi ( ? )
12 Sjoerd_Drent
13 jeroenk13 mei 2013 om 16:38 #18121242AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ik ga wat missen lees ik :(
Komend weekend ben ik bij mijn vriendin :wub :D13 mei 2013 om 16:45 #18121243Die kan mee :thumb
13 mei 2013 om 20:12 #18121244@jeroenk wrote:
Is er al nieuws?
1 gertje
2 soepkiepe
3 Rik
4 FnF_racer
5 Trashmetal misschien??
6 corsa_c20xe
7 Ghanz
9 astraTD ( ? )
10 ronnie Opel boy
11 fct_blondi ( ? )
12 Sjoerd_Drent
13 jeroenkdat jullie een verkeerd lijstje kopieëren….. :jerry
1 gertje
2 soepkiepe
3 Rik
4 FnF_racer
5 Trashmetal
6 corsa_c20xe
7 Ghanz
8 PeterNoFear & Broer
9 astraTD
10 ronnie Opel boy
11 fct_blondi ( ? )
12 Sjoerd_Drent
13 city power + een paar.
14 arnp
15 jeroenk ( ? )
16 teungts (ovbtje)
17 Lieuwe-Vectra
18 JeroenK13 mei 2013 om 20:59 #18121245heel fijn..
kreeg bericht van gert, hij zou het hier ook melden vanavond maar vanaf 18.00 tot nu toe niks dus.
lekker dus, mag ik weer slecht nieuw brengen gaan..oke komt ie dan..
schoonhoven kunnen we wel vergeten.. gert heb de gemeente niet gebeld, hij was pas om 18.00 net thuis, nja kan gebeuren.
zelf ben ik er achter dat ik die datum ook wat anders heb, dus zelf kan ik niet eens die datum.
hoorde ook dat het aankomend weekend een zeer nat weekend gaat worden.ik heb 2 voorstellen.
nummertje 1, 1 van jullie gaat er ff mee verder dat de meeting wel door gaat, alleen ik ben hier dan helaas niet bij.
nummertje 2, we verschuiven de hele meeting een week, geeft mij iets meer de tijd een locatie te zoeken (gert heeft al aangegeven niet verder meer te kunnen helpen, dus wat er nu gaat gebeuren is dat ik het alleen verder mag doen)
en hopen dat het dan een week later ook mooi weer is.zelf lijkt mij nummer 2 de mooiste oplossing.
ik wacht nog ff wat reacties af…en geloof me, ik baal als een stekker dat ik weer dit fijne nieuws mag brengen.. meeting 2 naar de tering inmiddels!
ondanks dat, ik ga sowieso morgen wel kijken voor een locatie voor een week later, heb al paar in gedachten.
maar dan komt er een nieuw topic.13 mei 2013 om 21:08 #18121246dat is balen.
Maar als jij er niet bent zondag, dan kom ik al niet.
Ik doe het meer voor jou en de andere F rijders om eens compleet tezijn.
Dus van mij mag het worden verzet, en inderdaad de weersvoorspellingen zijn niet echt super pas naar de volgende week beter weer.13 mei 2013 om 21:19 #18121247als het 1 week wordt verschoven, kan ik gelijk melden dat het zonder mij wordt.
zit dan naar handballende dames en heren te kijken op het strand…. :jerrywel balen, maar komt op zich wel goed.
de sticker komt ook wel goed, anders kom ik wel een keer naar Hoogeveen toe, om hem te halen, kunnen we gelijk wel even plakken…. :thumb
13 mei 2013 om 21:26 #18121248mwoa, moet er dan wel bij zeggen dat je volgens mij beter naar handballende dames kunt kijken dan een stuk of wat opels haha :jerry
maar uiteraard had ik het liefst gewoon iedereen gehad die nu ook zou komen.
en inderdaad, die sticker ga je wel krijgen.13 mei 2013 om 21:39 #18121249heb het op Facebook ook gemeld, met het bericht dat het hopelijk een week later wel lukt… ;)
maar ik zal het op Facebook op de hoogte houden.
13 mei 2013 om 21:52 #18121250tja..jammer soepkiepe..
(zeer spijtig zelfs )
verder… ik doe mijn aanbod niet weer.
succes, en waar en wanneer lees ik verder wel.
ich bin dabei !14 mei 2013 om 04:35 #18121251Dan maar een week verzetten !!!
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan :angel
Ik kan wel, ben toch rest van de maand vrij.Rik ;)
14 mei 2013 om 05:01 #18121252Ehm, dat het a.s. weekend niet doorgaat komt mij eigk goed uit
mn astra is nl nog steeds niet verzekerd :swear
en het flexdeel wat ik gekocht had om mn uitlaat mee te fixen
wilt er niet lekker tussen passen :swear14 mei 2013 om 05:55 #18121253ik heb van iemand een pm gekregen die de meeting aankomende zondag wel verder zou willen regelen, alleen dan word het wel een snelweg meet.
dit tussen hoogeveen en meppel.
ik heb gezegd dat ie van mij mag, maar dat ik de week er na sowieso wel wat ga regelen, dat omdat er hier op het forum nu alleen maar reacties zijn dat volgende week ook wel goed is en omdat ik het graag zelf ook goed wil afronden natuurlijk.dus als er mensen zijn die er wat in zien om zondag een snelweg meet te doen bij de bp tussen hoogeveen (aan de hoogeveen richting meppel kant dus) en meppel dan laa het maar weten.
de gene die het dan over wou nemen leest het hier vast wel dan ;) -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.