meeting drenthe? (poll weer aangepast!!, graag stemmen!)

Forumindex Forums Overige Meetings meeting drenthe? (poll weer aangepast!!, graag stemmen!)

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 74)
  • Auteur
    Berichten
  • #17239274
    soepkiepe
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 August 2010

      aangezien de meeste meetings allemaal een eind weg zijn voor ons noordelingen was ik eens nieuwsschierig hoeveel het interesant vinden om in de regio hoogeveen eens een meeting te doen.
      zelf heb ik zoiets nog nooit geregeld, maar neem aan dat dat allemaal wel goed zal komen ;)

      ik en gertjuh1968 hebben het er al een beetje over gehad, en hadden ook al een paar plaatsen in hoogeveen genoemd, maar ja als er bijvoorbeeld een stuk of 100 auto’s komen dan worden die plaatsen haast te klein haha.

      vandaar dat ik graag even wil weten wie het wel ziet zitten om ene meeting in hoogeveen te houden.

      datum en alles is verder nog niet te sprake, we wouden graag eerst eens weten als er wel genoeg animo voor is.

      dus lijkt het je wat?
      roep dat dan ff hier :)

      poll aangepast naar locaties, aangezien ik al paar keer vroeg als jullie opties wouden sturen heb ik dit er van gemaakt.
      als er nog wat bij moet komen dan laat het me maar ff weten.

      #17896053
      gertjuh1968
        Lid sinds:
        20 February 2011

        ha ja klopt dit word ook m,n eerste meeting.
        heb geen idee wat er allemaal bij komt kijken.
        mocht er genoeg animo voor zijn, dan zal ik mijn opcom ook meenemen.

        Gert

        #17896054
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Dat zal mooi zijn. Een meeting in de buurt. Al heb ik geen enkel probleem met ver reizen. Dichtbij zal zeker top zijn :thumb
          Bij deze, ik heb JA gestemd :thumb

          #17896055
          soepkiepe
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 August 2010

            wel jammer dat ik niet kan zien wie er gestemt heeft.
            denk namelijk dat het merendeel die op ja stemt dan ook aanwezig zal zijn. is wel interessant om te weten ;)

            #17896056
            Juffer1
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 July 2006

              @soepkiepe wrote:

              aangezien de meeste meetings allemaal een eind weg zijn voor ons noordelingen

              Krijgen we dat gel*l weer… de komende 2 maanden heb je in ieder geval al :
              – Streetpower, TT Circuit Assen
              – Duitse Autosport Festival, TT Circuit Assen
              – Internationale Opel Treffen, Klazienaveen
              – Ignition 2012, Sleen
              Genoeg grote treffens bij jullie in de buurt dus !

              Bovenstaande meetings zijn voor mij als iemand die in centraal Nederland ook meer als een uur rijden maar dat heb ik er graag voor over. Je kan niet verwachten dat alle treffens op 10 minuten rijden van je huisadres zijn.
              Het is ook een kwestie van vraag en aanbod.. als “jullie” noordelingen niks organiseren dan valt er ook weinig te bezoeken.
              Overigens ben ik gewoon van de partij mocht er wat georganiseerd worden. Wellicht is de ruimte achter de Gamma (groenwegenstraat) een optie, lekker rustig, uit het zicht en de mac (sanitair & eten) op de hoek.

              Het is trouwens wel zo dat je eigenlijk toestemming moet hebben van de terrein eigenaar voor dit soort dingen.
              Aangezien het politieburo op loopafstand van bovenstaand adres zit zou ik daar zeker even een melding van maken om gezeur te voorkomen.

              #17896057
              RISL
              Moderator
                Lid sinds:
                24 January 2011

                Er is inderdaad heel veel te doen voor Opels in het Noorden! En TT Circuit om de hoek, wat wil je nog meer ;)
                Hier in het zuidwesten is het voor Opels wat rustiger, hier heb je veel meer Amerikaanse meetings of algemene oldtimermeetings, waar je dan de Opels kunt opzoeken ;)

                Succes met de organisatie

                #17896058
                soepkiepe
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  10 August 2010

                  oke ff voor de duidelijkheid dan, als reactie op dat gel*l.

                  zelf ben ik niet iemand die snel naar een meeting zal gaan, vooral niet naar de andere kan van het land.
                  assen en dat soort dingen zijn volgens mij ook aardig grote meetings, ik had zelf gewoon een kleine meeting van het forum in gedachten voor de mensen uit de buurt, maar ja iedereen is natuurlijk van harte welkom.
                  en wie weet valt het dan ook vaker te doen.

                  over de locatie die jij noemde.
                  inderdaad een hele mooie locatie, maar dat wat jij al noemt, de mac, is meer een nadeel geworden.
                  eerder waren er vaak meetings daar, die verzamelden zich bij de mac, en gingen daar eerst eten, en lieten de boel lekker op de straat liggen daar.
                  ook achter de gamma zelf lag het vol met macdonald zakken.
                  voor zo ver ik weer is het daar dus niet meer toegestaan door die dingen EN de illegale races die ze er deden.

                  deze locatie valt dus al af.

                  waar gert en ik het over gehad hebben.

                  oude afslag op het alteveer viaduct (nu dus de carpool waar vaak vrachtwagens staan, uitzicht op de snelweg, berm over en je bent er)
                  maar voor mensen die weer van wat verder komen leek het ons ook handig om het vlak bij een op of afrit van de snelweg te doen.
                  bijvoorbeeld bij kreeft rijopleidingen.
                  automatt hebben we ook genoemd, al denk ik dat daar de ruimte niet echt goed te benutten valt, daar staat het al gauw vol.
                  ook bij de sportvelden hebben we het over gehad. die optie staat ook nog steeds open.
                  maar mocht er iemand meer locaties weten, laat het gerust weten.
                  zoals gezegt, ook de 1e keer voor ons dat we zoiets willen regelen als er genoeg animo is.

                  #17896059
                  Juffer1
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    26 July 2006

                    Kreeft is ook een mooie locatie al zal je daar ook toestemming van hun voor moeten hebben omdat je op hun terrein gaat staan.
                    Automat exact hetzelfde al heb je daar al snel een probleem als er meer dan 10 auto’s zouden komen (is toch tegenover ambrosius ?)

                    Sportvelden zegt me zo niks, dus daar kan ik ook niks zinnigs over zeggen.

                    #17896060
                    Wilma
                      Lid sinds:
                      5 September 2007

                      Leuk idee!

                      Bij de sportvelden is in de meeste plaatsen niet heel handig.
                      een meeting houdt je op zaterdag of zondag en dan wordt er veel gesport en zijn die parkeerplaatsen niet vrij.
                      Ook krijg je op die dagen denk ik niet zo makkelijk toestemming van de sportclubs

                      #17896061
                      soepkiepe
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        10 August 2010

                        @Juffer1 wrote:

                        Kreeft is ook een mooie locatie al zal je daar ook toestemming van hun voor moeten hebben omdat je op hun terrein gaat staan.
                        Automat exact hetzelfde al heb je daar al snel een probleem als er meer dan 10 auto’s zouden komen (is toch tegenover ambrosius ?)

                        Sportvelden zegt me zo niks, dus daar kan ik ook niks zinnigs over zeggen.

                        automat zit daar wel in de buurt ja.
                        als je van de snelweg komt bij fluitenberg, en je rijd voor kreeft langs, krijg je een viaduct.
                        als je daar naar beneden kijkt zie je hem ongeveer. zit op de plek waar ze dat asielzoekers centrum eerst wouden neer zetten.

                        @Wilma wrote:

                        Leuk idee!

                        Bij de sportvelden is in de meeste plaatsen niet heel handig.
                        een meeting houdt je op zaterdag of zondag en dan wordt er veel gesport en zijn die parkeerplaatsen niet vrij.
                        Ook krijg je op die dagen denk ik niet zo makkelijk toestemming van de sportclubs

                        ja heb je ook weer een punt, nja zal tegen die tijd ook wel goed komen neem ik aan

                        #17896062
                        Wilma
                          Lid sinds:
                          5 September 2007

                          Wil je ergens echt een paar uur staan?
                          Dan is de locatie iets waar best wat tijd in gaat zitten.
                          Je moet rekening houden met genoeg ruimte, mag je er staan, ben je een vergunning nodig, is er toiletgelegenheid,
                          kunnen mensen in de buurt wat te eten krijgen?

                          #17896063
                          soepkiepe
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            10 August 2010

                            heb wel in de gaten dat er een beetje meer bij komt kijken dan ik dacht.
                            maar ja, toen bij de gamma hadden ze ook geen toilet, en toch stonden ze daar lang genoeg.

                            #17896064
                            bassie16V
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              19 January 2007

                              Lijkt mee een leuk idee en heb ook ja gestemd…
                              Toen ze nog bij de gamma stonden konden ze zo naar de mac lopen
                              voor eten drinken en toiletgelegenheid…

                              #17896065
                              gertjuh1968
                                Lid sinds:
                                20 February 2011

                                of gewoon eens vragen dat we bij een boer in een weiland mogen staan.
                                bij de gamma vind ik ook geen gek idee,
                                of plan schoonhoven, daar is parkeerplaats genoeg.
                                pfff komt wel meer bij kijken dan ik gedacht had.

                                Gert

                                #17896066
                                soepkiepe
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  10 August 2010

                                  @bassie16V wrote:

                                  Lijkt mee een leuk idee en heb ook ja gestemd…
                                  Toen ze nog bij de gamma stonden konden ze zo naar de mac lopen
                                  voor eten drinken en toiletgelegenheid…

                                  lopen? :P
                                  meesten gingen met de auto haha.

                                  maar zo als bij de gamma, hoe werkt dat?
                                  zul je dan bij de gemeente moeten informeren? het is namelijk wel een mooie locatie er voor, alleen is het daar al een beetje verziekt zoals ik al zei.
                                  dus ik zie die kans maar klein in dat het daar weer mag.
                                  en wij kunnen nu met ons allen bijvoorbeeld zeggen dat we het netjes houden, maar wanneer mensen daar op een zaterdag veel autos zien weet ik vrijwel zeker dat er ook anderen zullen komen, en wat hun doen met de troep weet ik dus niet.

                                  dus het zal fijn zijn dat er nog wat meer locaties als suggesties genoemd worden.

                                  #17896067
                                  kadett-noekkie
                                    Lid sinds:
                                    15 March 2012

                                    ik heb ook ja gestemt.

                                    #17896068
                                    Anoniem
                                      Lid sinds:
                                      1 January 1970

                                      Noekkie ook van de partij :thumbup

                                      #17896069
                                      Ghanz
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        31 July 2005

                                        wij zijn vermoedelijk ook wel even van de partij !

                                        #17896070
                                        bassie16V
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          19 January 2007

                                          En al een mooi locatie gevonden??

                                          #17896071
                                          mantallica
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            29 December 2005

                                            Ik heb ook ja gestemd :D nu nog een locatie en datum.

                                            Is bij het vliegveld op dat grasveld niet wat??

                                            #17896072
                                            Ghanz
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              31 July 2005

                                              ja die krengen zitten de meeste tijd in de lucht, dus ff goed aftanken en mooi poosje daarboven laten blijven haha, kunnen wij mooi beneden zijn.

                                              :thumbup

                                              #17896073
                                              Hainbach Manta
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                21 January 2005

                                                Ik heb ook ja gestemd, leuk dat er meer plannen zijn om meetings
                                                te gaan organiseren hier in de buurt :thumb

                                                #17896074
                                                soepkiepe
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  10 August 2010

                                                  Hoop dat er nog wat locaties genoemd gaan worden zodat we wat verder kunnen kijken.
                                                  Moet niet te lang meer duren namelijk anders kan ik niet meer komen met de astra.
                                                  Om prive redenen is hij eigenlijk te koop nu.

                                                  #17896075
                                                  RISL
                                                  Moderator
                                                    Lid sinds:
                                                    24 January 2011

                                                    Te koop :wtf Na al die fotoshops? ;)
                                                    Wat komt er voor terug dan?

                                                    #17896076
                                                    soepkiepe
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      10 August 2010

                                                      Ja liever niet dan wel maar soms moet je keuzes maken.
                                                      Denk eerst ff niks, of iemand moet zijn oldtimer willen ruilen haha.
                                                      Maar als er wat terug komt is het of een belasting vrije of een astra f station met een zwaarder blok.
                                                      Maar ja moet die van mij eerst kwijt.
                                                      zal hem er hier volgende week of zo ff opzetten.

                                                    25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 74)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.