Forumindex › Forums › Overige › Meetings › Meeting 27 juni Harderwijk om 20.00
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 juni 2008 om 11:14 #17403002
Druk wordt het zeker, vooral met al die kijkers voor de TT van zaterdag.
Mocht het te druk worden op de parkeerplaats, dan wijken we uit naar de weg die ervoor langs loopt.
Gr. Arjan
22 juni 2008 om 12:22 #17403003ik heb er super zin in!:thumbup
22 juni 2008 om 14:43 #17403004origineel gepost door Nick-GSI
origineel gepost door opelvssn
origineel gepost door dasmoerf
Van de partij met hun Opeltjes zijn dan :
– Arjan & Wilma inc. gekke Gerrit
– Ruben
– Nick
– Giel
– tinuzz78
– Paul
– Mark
– No Fear
– RedDiamond
-opelvssnik kom volgende week ook wel ff buurten :)…. lang geleden dat ik die gekke smurf heb gesproken :P
holy f*ck, nee he je komt toch niet voor mij??
voel me vereerd jochie.
maar ga niet lang blijven hoor volgende dag op de motor naar de TT assen.haha, nee niet speciaal voor jouw, ben er dan toch dichtbij.. pak daarna kroeg in zeewolde haha king:
neej he niet in zeewolde :jerry:jerry:jerry
haha jawel… zet m begin zeewolde neer.. en dan verder op de fiets van een vriendin van me :D…
die straat van haar ken ik net komen… verder richting dorp niet meer :P
22 juni 2008 om 15:10 #17403005welke weg bedoel je juffer 1 ??
de weg ervoor is de snelweg :o:o
22 juni 2008 om 15:45 #17403006er is nog een weg tussen de parkeerplaats en de snelweg…
22 juni 2008 om 15:56 #17403007:jerry met z’n allen op de vluchtstrook
22 juni 2008 om 16:51 #17403008origineel gepost door opelvssn
origineel gepost door Nick-GSI
– Ruben
– Nick
– Giel
– tinuzz78
– Paul
– Mark
– No Fear
– RedDiamond
-opelvssnik kom volgende week ook wel ff buurten :)…. lang geleden dat ik die gekke smurf heb gesproken :P
voel me vereerd jochie.
maar ga niet lang blijven hoor volgende dag op de motor naar de TT assen.haha, nee niet speciaal voor jouw, ben er dan toch dichtbij.. pak daarna kroeg in zeewolde haha king:
haha jawel… zet m begin zeewolde neer.. en dan verder op de fiets van een vriendin van me :D…
zolang je maar nie bij mij in de buurt komt dan :P woon in het centrum ;)
22 juni 2008 om 18:37 #17403009@ Nick – de kroeg staat in t centrum;)
22 juni 2008 om 21:58 #17403010origineel gepost door Juffer1
origineel gepost door tinuzz78
Mijn zwager komt ook nog met zijn mooie kadett gsi, en nog een kennis met een senator.
Maar komen er niet meer als 11 auto’s???Hoe meer zielen hoe meer vreugde:D
Nee, het is namelijk niet de bedoeling dat we er met 30 man gaan staan !
Nogmaal, er is geen vergunning en we staan hier dus zonder toestemming van de eigenaar. Zolang het rustig blijft en we geen overlast veroorzaken mogen we blijven staan.
Gr. Arjan
:hmmz :hmmz ik snap het ff niet meer..
het is niet de bedoeling dat we met veel mensen hier staan, maar het word wel op dit forum (met weet ik het hoeveel leden) als meeting geplaats.maar ik denk dat als we indd netjes houden daar zonder overlast, dat er niks aan de hand is.
22 juni 2008 om 22:00 #17403011origineel gepost door Nick-GSI
– Ruben
– Nick
– Giel
– tinuzz78
– Paul
– Mark
– No Fear
– RedDiamond
voel me vereerd jochie.
Hey leuk eerst meeten, dan naar zeewolde de kroeg in en dan naar nick voor de after party:jerry:jerry:jerry
23 juni 2008 om 17:22 #17403012origineel gepost door dasmoerf
– Ruben
– Nick
– Giel
– tinuzz78
– Paul
– Mark
– No Fear
– RedDiamond
voel me vereerd jochie.
Hey leuk eerst meeten, dan naar zeewolde de kroeg in en dan naar nick voor de after party:jerry:jerry:jerry
niks afterparty, nick vrijdag avond nog weg en zondag pas terug :P:P:P
23 juni 2008 om 17:30 #17403013origineel gepost door dasmoerf
origineel gepost door Juffer1
origineel gepost door tinuzz78
Mijn zwager komt ook nog met zijn mooie kadett gsi, en nog een kennis met een senator.
Maar komen er niet meer als 11 auto’s???Hoe meer zielen hoe meer vreugde:D
Nee, het is namelijk niet de bedoeling dat we er met 30 man gaan staan !
Nogmaal, er is geen vergunning en we staan hier dus zonder toestemming van de eigenaar. Zolang het rustig blijft en we geen overlast veroorzaken mogen we blijven staan.
Gr. Arjan
:hmmz :hmmz ik snap het ff niet meer..
het is niet de bedoeling dat we met veel mensen hier staan, maar het word wel op dit forum (met weet ik het hoeveel leden) als meeting geplaats.maar ik denk dat als we indd netjes houden daar zonder overlast, dat er niks aan de hand is.
Natuurlijk kunnen we daar met 50 personen komen aanzetten, die zullen we vast bij elkaar krijgen.
Maar wat nou als er een lastige agent komt en iedereen wegstuurt ? Dan sta je dus mooi voor L |_| L als “organisator”.
De opzet is (geweest) om wat meer Opel rijders / forum leden te leren kennen die hier in de buurt wonen.Als ik dan lees dat diverse mensen ook clubs gaan uitnodigen dan is dat dus niet de bedoeling ! Waar moeten we met 50 auto’s in hemelsnaam heen ?
Daar komt bij dat we er regelmatig komen en ik absoluut geen zin in gezeik heb daarzo omdat mensen zich niet kunnen inhouden. Met een kleine groep heb je dat veel minder en het is minstens zo gezellig !We hebben zoals het er nu uitziet wel donders mooi weer in ieder geval ! :agent
Gr. Arjan
23 juni 2008 om 17:32 #17403014ja en de groep is nu nog goed toch?
beloofd leuk te worden:D
23 juni 2008 om 18:05 #17403015wat hier stond was getypt door iemand die onder mijn naam ingelogt was!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
23 juni 2008 om 18:08 #17403016tss
mac is mac meeting…ga me ride niet op een doorgaande weg zetten. never !!! ..ook ali s t een fiat :jerry:jerry:jerry23 juni 2008 om 19:05 #17403017origineel gepost door Nick-GSI
organisator…is een mac meeting man … zet m neer waar ik wil:thumbup Komt helemaal goed !
Gr. Arjan
23 juni 2008 om 20:41 #17403018ah ok dan ik snap hem weer. heb er zin aan.
de calibra staat nu bij de spuiter, en neem aan dat ik hem morgen of overmorgen wel weer kan ophalen.
dan donderdag naar training TT.
Vrijdag mooi hele dag de tijd om te wassen. moet helemaal goed komen.25 juni 2008 om 12:25 #17403019ik moet de auto nog ff wassen voor vrijdagavond, dit doe ik donderdagmiddag of vrijdagochtend….
Moet wel blinken als ik daar sta ;)
25 juni 2008 om 12:28 #17403020Onza Astra wassen we vrijdag ook nog even goed.
Is afgelopen zaterdag nog weer gekleit en in de was gezet, maar ja, heeft weer onder een boom gestaan.
Heb er zin in…straks nog eens kijken of er nog een meeting is dit weekend (zaterdag of zondag) om heen te gaan25 juni 2008 om 12:31 #17403021@Wilma & Arjan, wanneer vertekken jullie dan met de caravan op vakantie?
25 juni 2008 om 14:45 #17403022hmm is voor mij een uur rijden :hmmz wil wel weer eens bij meetings zijn, vorig jaar heb ik er ook maar 1tje meegemaakt :P, misschien heb ik wel mijn vec 2000 4×4 voor het weekend maar ik denk het niet want dan kom ik natuurlijk met die :D
aah hoor net dat ik er ook ben :P zei et tegen een vriend die zei : dat doen we.
Dus ik ben er dan ook , is er toevallig iets van een adres of iets in de richting die ik kan invullen op de tomtom?25 juni 2008 om 17:01 #17403023Palmbosweg 22 3853LB Ermelo
daar is t volgens de internetsite van de VVV
25 juni 2008 om 17:05 #17403024maatje van mij komt ook met een Astra G sport
25 juni 2008 om 17:26 #17403025ga mijn astra lekker niet wassen 1x over de dijk en hij is toch weer vies
25 juni 2008 om 17:36 #17403026Ik ga morgenavond nog even m’n best doen …….maar beloof ni dat ie schoon is! Sowieso vrijdags nog naar me werk dus helemaal schoon gaat niet lukken helaas!
Ben benieuwd! Heb er ook wel even zin in :) Goed weer hebben we nu al :D -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.