Forumindex › Forums › Overige › Meetings › Meet Ignition 2009 te Sleen ( drenthe)
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 april 2009 om 07:38 #17469133
Wat is iedereen weer positief… dacht dat mensen hier wat positiever tegen elkaar waren, helaas heb ik dus verkeerd ingeschat!
Maar goed, iedereen weet dat het moeilijker is dan een compliment te geven dan de boel af te kraken.De meeting van gister;
Helaas door omstandig heden is het niet precies zo gelopen als we wilden.
Ondanks dat is het een geslaagde dag geweest waar wij ons 100 % voor hebben ingezet.
Voor de mensen die geweest zijn erg bedankt voor de gezellige dag!:thumbup
20 april 2009 om 08:37 #17469134Was zeker gezellig, en ook nog een prijs in de wacht gesleept, niet verwacht, toch leuk :D
En verder, sja, zie de foto’s…. ;)
20 april 2009 om 08:39 #17469135De prijzen van de Show & Shine :
3e Plaats Ali-Gsi :
2e Plaats Sundance :
1e Plaats is gewonnen door Dikky met zijn Opel Kadett :
Kortom, allemaal Opel :P
Was goed georganiseerde meet, en ik denk dat je die corsa opmerking met een korrel zout moet nemen :)
20 april 2009 om 17:19 #17469136Mooie foto’s..:D
heeft iemand ook foto’s gemaakt van een Grijze A corsa Turbo?
20 april 2009 om 18:41 #17469137Ik sta wel op een foto :o m’n auto ook ergens in de verte.
Maar dan heb ik Ali-Gsi dus ook gezien :P wel lastig als je elkaars auto’s wel kent maar de gezichten er niet bij kent.
20 april 2009 om 20:40 #17469138mooie foto’s en ook nog een paar mooie foto’s van mijn corsa C tegen gekomen ;)
21 april 2009 om 20:12 #17469139origineel gepost door crossagek
mooie foto’s en ook nog een paar mooie foto’s van mijn corsa C tegen gekomen ;)ja dat zekers,gelukig staat jou gezicht er niet op :P
tot zondag…
gr bertje…:cool:21 april 2009 om 20:14 #17469140origineel gepost door Jtm
Wat is iedereen weer positief… dacht dat mensen hier wat positiever tegen elkaar waren, helaas heb ik dus verkeerd ingeschat!
Maar goed, iedereen weet dat het moeilijker is dan een compliment te geven dan de boel af te kraken.De meeting van gister;
Ondanks dat is het een geslaagde dag geweest waar wij ons 100 % voor hebben ingezet.
ja hoor vond ook geslaagde middag,en het weer was ook weer lekker,,dat doet ook veel goeds,,wat voor corsa rijd je dan??
mischien zie ik je nog wel eens rijden in emmen:hmmzgr bertje:cool:
23 april 2009 om 17:33 #17469141origineel gepost door crazijbertje
origineel gepost door Jtm
ja hoor vond ook geslaagde middag,en het weer was ook weer lekker,,dat doet ook veel goeds,,wat voor corsa rijd je dan??
mischien zie ik je nog wel eens rijden in emmen:hmmzgr bertje:cool:
JTM staat met sticker geschreven op het zijruitje van deze Corsa A ;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.